XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.121
Klierkoorts? Damn, daar kan je best van afzien
Dat denkt de dokter...ik geloof er niets van :p maar afwachten tot de resultaten deze avond.. :D

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 10:08 ----------

Dayum, ik wou hier komen haten maar doe het toch maar niet, beterschap broeder !
Haha, bedankt man, maar ji mag dat hoor :D

Ik hoop gewoon op griep...hoe dan ook, woensdag ga ik trainen, dat ik me wat slecht voel verandert daar niets aan.

Dat denkt de dokter...ik geloof er niets van :p maar afwachten tot de resultaten deze avond.. :D

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 10:08 ----------

Haha, bedankt man, maar ji mag dat hoor :D

Ik hoop gewoon op griep...hoe dan ook, woensdag ga ik trainen, dat ik me wat slecht voel verandert daar niets aan.

Misschien is het eens geen slecht idee om gewoon even uit te zieken? Ik kan me niet inbeelden dat het bevorderlijk is voor je herstel & kracht tijdens de workout zelf? :D

Lol ik zou gewoon een dagje skippen bro ...
Je lijkt sanca wel

• #3.124
Doen waar je zin in hebt bro. Mind over body, blijft gelden, ook al ben je ziek. Als je tijdens je ziekte (klinkt zo dodelijk :o ) traint omdat je er zin in hebt en je je daardoor beter voelt, zal je zowiezo sneller genezen dan wanneer je je k*t saai en dood verveelt op je zetel voor je tv met een kop thee :o

Doen waar je zin in hebt bro. Mind over body, blijft gelden, ook al ben je ziek. Als je tijdens je ziekte (klinkt zo dodelijk :o ) traint omdat je er zin in hebt en je je daardoor beter voelt, zal je zowiezo sneller genezen dan wanneer je je k*t saai en dood verveelt op je zetel voor je tv met een kop thee :o

Imo moet je al je energie sparen om te genezen, maar dan spreek ik niet over een verkoudheid fzo :P
Wat heb je het liefst? 1-2 trainingen missen, maar sneller beter zijn? Of 1 week half zen gat trainen

• #3.127
Zo ziek ben ik ook niet hoor. Ik voel me met momenten super, dan weer niet. Het wisselt af.

Maar ik blijf graag bezig, ik ben geen bedligger. Straks doe ik ook proper de afwas omdat ik anders stilaan gek ga worden...en morgen ga ik (na goed te rusten) stevig trainen :D

Imo moet je al je energie sparen om te genezen, maar dan spreek ik niet over een verkoudheid fzo :P
Wat heb je het liefst? 1-2 trainingen missen, maar sneller beter zijn? Of 1 week half zen gat trainen

Ik begrijp je punt, maar jij het mijne niet.

Als Sayer zich beter voelt tijdens een training en hij traint, ondanks dat hij ziek is, zal hij sneller genezen dan wanneer hij niet traint en zijn energie opspaart, maar zich slecht voelt omdat hij een week lang in zijn bed blijft liggen en de gym mist.

• #3.129
Ik snap jullie alletwee, maar ik voel me inderdaad slechter als ik ziek ben en niet ga trainen... er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar ik voel me niet zo ziek, dat ik niet kan gaan trainen -> dus ga ik trainen :D

Sayer is zo badass dat hij koorts gewoon als thermogeen vetverbranden bekijkt

• #3.133
Amazon heeft volgende items geleverd:

Pumping Iron DVD
Pumping Iron 25th anniversary edition
Arnold is numero uno t-shirt (ook 1 voor Massive, maar die ben ik in de auto vergeten zondag :p)

pumpingiron2d.jpg

pumping-iron.jpg

• #3.134
Gewoon griepje, vandaag nog rusten en dan morgen knallen verdomme :D

Bleek wel een ijertekort te hebben (???) maar dat steek ik momenteel even op het feit dat ik vorige week bloed heb gegeven en op vakantie shit heb gegeten. Over een kleine maand doe ik een volledig bloedonderzoek (cholesterol, eiwit, nierfunctie, test,... etc)

Gewoon griepje, vandaag nog rusten en dan morgen knallen verdomme :D

Bleek wel een ijertekort te hebben (???) maar dat steek ik momenteel even op het feit dat ik vorige week bloed heb gegeven en op vakantie shit heb gegeten. Over een kleine maand doe ik een volledig bloedonderzoek (cholesterol, eiwit, nierfunctie, test,... etc)

ik neem aan ijzer? :roflol: en maar stoefen met je animal pak :roflol:
of was dat sky? :scratch:

Wel goed dat het maar een griepje is :thumbs: En owé als ge mij ziek hebt gemaakt! :eek:

• #3.136
Start 11.16

Deadlift:

8 x 100
8 x 110
8 x 110

Bent over rows:

8 x 70
8 x 70
8 x 70

Lat pulldown:

12 x 50
12 x 55
12 x 64

Cable row:

12 x 64
12 x 64

Dumbell row:

12 x 24
12 x 24
12 x 26

Dumbell curl:

15 x 10
15 x 10

Preacher curl:

10 x 27.5
10 x 27.5

Bend over side raises:

15 x 8
15 x 8
15 x 8

Einde 12.12

Het was duidelijk nog wat zoeken naar gewichten, al ging de training wel goed en was de pomp ook enorm :D

Heb sinds gisteren ook een ontstekingsremmer en m'n nek is al een pak beter.

**** DBB vandaag, ik kreeg zojuist dit binnen:

1zgalib.jpg

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 13:14 ----------

ik neem aan ijzer? :roflol: en maar stoefen met je animal pak :roflol:
of was dat sky? :scratch:

Wel goed dat het maar een griepje is :thumbs: En owé als ge mij ziek hebt gemaakt! :eek:
Ik heb Animal Pak, maar ik stoef er nooit over hoor :p zit btw geen ijzer in :D

En lol als je ziek bent geworden :D (ben idd blij dat het maar griep is!)

Awwwww GTA V, goodbye social life!

• #3.139
Trouwens wel wat weining been oef tegenover de andere dagen...kijken of ik er toch nog niet een of 2 bijplaats!

Voor de rest voel ik de pomp van m'n training nog goed...het ging ook goed!

• #3.140
En om het af te maken kreeg ik dit nu juist binnen! Zo kan ik ook weer even verder!

Gotsamples?.jpeg

2e1du9y.jpg

Terug
Naar boven