XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Sorry als ik onduidelijk ben geweest, het gaat om concurrentie op het gebied van bodybuilding. Niet de no fap concurrentie. Ookal doet deze concurrentie in dit voorbeeld wel aan no fap. Zal ik anders een post edit doen en je naam weg halen als je niet wilt dat je naam openbaar in dat rijtje staat?

Arnodsi in een no fap? :roflol:

No fap whut? :roflol:

En ben ik concurrentie voor Sayer? ****ing nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.165
Stond in je opening post. Graag serieus en naar waarheid beantwoorden.
Je concurrentie bestaat uit: MassiveBe, Arnodsi, Robke en je spiegelbeeld.

Openingspost? Link eens want ik zie niets?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 14:09 ----------

Sorry als ik onduidelijk ben geweest, het gaat om concurrentie op het gebied van bodybuilding. Niet de no fap concurrentie. Ookal doet deze concurrentie in dit voorbeeld wel aan no fap. Zal ik anders een post edit doen en je naam weg halen als je niet wilt dat je naam openbaar in dat rijtje staat?

Concurrentie op BB gebied? Sky...verkeerde pillen gepakt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.168
Ik dacht srs dat je met concurrentie Angelus voorhad (omdat hij altijd zijn trainingen beter wilt doen :p) en omdat die soms bezig is met no fap :roflol:

lol whut

how-high-are-you-wheezy-baby.jpg

Belgen gonna Vlaming :roflol:

Too many feels here :o

Abort!!

Weet jij nu al waarom carbs na je training belangrijk zijn? :mad:
omdat je zo een anaalbolische scherm hebt dat je alles kan omzetten in spier he? gewoon hamburger en cola binnengieten en dat gaat allemaal naar je spier om vet af te breken toch?! ja toch?!

Terug
Naar boven