Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien ik altijd 's ochtends train neem ik dat als snelle pre work out maaltijd:Got a discount? Fanboy !
Wat ga je met die weightgainer doen trouwens?![]()

Aangezien ik altijd 's ochtends train neem ik dat als snelle pre work out maaltijd:
100 gr RAW IRON weightgainer
300 ml melk
1 banaan
dit mixen en zo opdrinken![]()
Best lekker ook (banana split milkshake)
Wat is jou idee van die benen bro? 6 oef is wat weinig imo, kan ik er nog 1 of 2 bij doen?

Squat
Leg press
Leg extensions
Seated calf
Standing calf
Goodmornings
Is dat niet wat weinig of is dat maar een idee?
Fatburner en weightgainer tegelijk bestellen
wel nice hoor
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 16:03 ----------
Doe hamstrings eens voor kuiten.

Als je vind dat je niet genoeg daar aan hebt, doe dan meer setjes. Al die fancy
Goodmorning zijn hamstrings hoorAls je vind dat je niet genoeg daar aan hebt, doe dan meer setjes. Al die fancy
shmancy oefeningen zijn nergens voor nodig. Gewoon harder werken op de basics.
En als je meer afwisseling wilt, gewoon Bulgarian split squats en/of lunges toevoegen. Bazen oefeningen![]()
Ja dacht er achteraf ook aan, is ook de bedoeling om die GM's eerst te doen, had ze gewoon als laatste in het lijstje gezet.Goodmorning zijn hamstrings hoorAls je vind dat je niet genoeg daar aan hebt, doe dan meer setjes. Al die fancy
shmancy oefeningen zijn nergens voor nodig. Gewoon harder werken op de basics.
En als je meer afwisseling wilt, gewoon Bulgarian split squats en/of lunges toevoegen. Bazen oefeningen![]()

Leg curls zijn enkel goed om een dutje te doen op de bank van het toestel

Ik ben me duidelijk aan het mispakken, in be4 morgen heel de dag janken omdat mijn benen brak zijn?![]()

Wut? No-fap? Waar haal jij dat vandaan?Hoe gaat het met je no-fap en is er veel van te merken aan de kwaliteit van je trainingen?
Als geen verschil is, zal je het dan alsnog een jaar volhouden omdat het wetenschappelijk bewezen is dat het beter werkt? (je concurrentie doet dit ook)

Nee hoor, ik denk gewoon op deze manier omdat ik van een in mijn ogen zwaarder schema kom.ik doe 1x squat per week en ik durf mijn beentjes naast die van eender wie zetten hier hoor
BB'ers blijven in volume denken, intensiteit bepaalt alles.

Hoe gaat het met je no-fap en is er veel van te merken aan de kwaliteit van je trainingen?
Als geen verschil is, zal je het dan alsnog een jaar volhouden omdat het wetenschappelijk bewezen is dat het beter werkt? (je concurrentie doet dit ook)
Wut? No-fap? Waar haal jij dat vandaan?
En wie is mijn concurrentie?![]()