XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

omdat je zo een anaalbolische scherm hebt dat je alles kan omzetten in spier he? gewoon hamburger en cola binnengieten en dat gaat allemaal naar je spier om vet af te breken toch?! ja toch?!

Suiker na je training is anabool

Dus cola na je training is anabool

Maar chocomel is beste post workout

jeezes ... doet dat hele suiker na de training verhaal nou nog steeds de ronde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.183
jeezes ... doet dat hele suiker na de training verhaal nou nog steeds de ronde.
Haha, Tatt is duidelijk aan het zwanzen (jep das Vlaams) xyzyx pikt er gewoon op in :p

Maar dat hele suiker na je training verhaal is volgens mij nog zeer levendig!

Haha, Tatt is duidelijk aan het zwanzen (jep das Vlaams) xyzyx pikt er gewoon op in :p

Maar dat hele suiker na je training verhaal is volgens mij nog zeer levendig!

de volgende waarvan ik dat hoor: " 'k goa eu een pere geven da eu muile schief stoat "

en dat is ook Vlaams :p

• #3.185
Snelle carbs na workout = nutteloos?

Noobs gonna noob, niet slaan aub.

• #3.188
  • #3.190
Stop met trollen! Jij hebt een voorbeeldfunctie en moet altijd eerlijk antwoorden op onze vragen. :trollface:

Serieuze vraag was trouwens serieus. :o

En ik zou het appreciëren moest iedereen gewoon West-Vlaams praten zoals een normaal mens ipv dat babygebrabbel. ejme goe verstoan bènde jannettn? of kgoan junder ki allemoalle afmottn mè junder papspiern

• #3.196
Stop met trollen! Jij hebt een voorbeeldfunctie en moet altijd eerlijk antwoorden op onze vragen. :trollface:

Serieuze vraag was trouwens serieus. :o

En ik zou het appreciëren moest iedereen gewoon West-Vlaams praten zoals een normaal mens ipv dat babygebrabbel. ejme goe verstoan bènde jannettn? of kgoan junder ki allemoalle afmottn mè junder papspiern
Papspieren :roflol:

Voorbeeldfunctie :D man man, je kan een voorbeeld nemen aan m'n trainingen :D

Nu even serieus, je vraag heb ik geen duidelijk antwoord op. Ik weet het belang van carbs na de training (rondom de training zelf, ervoor neem ik ze ook). Het enige wat ik neem is een postworkoutdrank, dit omdat het me ook wat energie geeft. Voor mij heeft dit zijn nut, maar of het dan ook wetenschappelijk nut heeft...

Ik denk dat ik Robke deze vraag beter kan laten beantwoorden: suikers na de training Rob, hoe zat dat juist?

Suikers na de work out.

reden nummer 1
je moet je glycogeen aanvullen
:mad: nee! Na een uurtje, anderhalf uurtje trainen is je glycogeen helemaal niet op. Of je moet verschrikkelijk
depleted zijn. Als in uitgehongerd.

reden nummer 2
je moet een insuline piek creëeren om voedingsstoffen naar je spieren te shuttlen
:mad: nee! alhoewel carbs + proteinz beter zijn dan proteinz alleen na je training. Kan je dit ook omzeilen door
ongeveer 40gr whey te gebruiken voor die insuline piek

reden nummer 3
je moet uit de catabole fase van het trainen raken
:mad: nee! je hebt eiwit, met name vooral leucine nodig (0.3gr per kg bw), om je eiwitsynthese terug op gang
te helpen en dat is de trigger om niet meer catabool te zijn.

Kortom: suiker is nergens goed voor. Gebruik die kcals voor nuttigere dingen. Zoals bier of wodka bv :p

Suikers na de work out.

reden nummer 1
je moet je glycogeen aanvullen
:mad: nee! Na een uurtje, anderhalf uurtje trainen is je glycogeen helemaal niet op. Of je moet verschrikkelijk
depleted zijn. Als in uitgehongerd.

reden nummer 2
je moet een insuline piek creëeren om voedingsstoffen naar je spieren te shuttlen
:mad: nee! alhoewel carbs + proteinz beter zijn dan proteinz alleen na je training. Kan je dit ook omzeilen door
ongeveer 40gr whey te gebruiken voor die insuline piek

reden nummer 3
je moet uit de catabole fase van het trainen raken
:mad: nee! je hebt eiwit, met name vooral leucine nodig (0.3gr per kg bw), om je eiwitsynthese terug op gang
te helpen en dat is de trigger om niet meer catabool te zijn.

misschien waar, maar toch, koolhydraten werken ook...

http://www.ergogenics.org/32.html

Kortom: suiker is nergens goed voor. Gebruik die kcals voor nuttigere dingen. Zoals bier of wodka bv :p
:-) (alcohol verdunt bloed, dus bevordert herstel ? ;) om maar te zwijgen van de ontspanning.. stress -> cortisol is vijand#1)

Oke super, ik ga hier de info posten + stuur iedereen nog even een PM erover :)

Vermeld je ook even de shirts die aan €20 te koop zijn ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gains gegarandeerd !

misschien waar, maar toch, koolhydraten werken ook...

http://www.ergogenics.org/32.html

:-) (alcohol verdunt bloed, dus bevordert herstel ? ;) om maar te zwijgen van de ontspanning.. stress -> cortisol is vijand#1)

Koolhydraten werken ook in die studie. Maar er is nergens sprake van pre workout nutrition oid.
Daarom is het altijd zo vierkant die studies. Er word altijd maar een stukje van de puzzel onderzocht.

Terug
Naar boven