XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Welke eikel zat me dan te dwingen carbs te eten na een training? Arnodsi?! :mad:

Koolhydraten werken ook in die studie. Maar er is nergens sprake van pre workout nutrition oid.
Daarom is het altijd zo vierkant die studies. Er word altijd maar een stukje van de puzzel onderzocht.

Zijn er studies die suggereren dat koolhydraten contra-productief werken ?

Zijn er studies die suggereren dat koolhydraten contra-productief werken ?

Dat nu ook weer niet :)

Maar ik vind het best wel frappant dat de controle groep in die studie gewoon stabiel bleef. Je zou verwachten
dat na 8 weken er toch iets moet gebeuren.

En hoe zit het met naverbranding, HGH verhogen door het trainen. Allemaal foetsie door insuline.
En daarbij stimuleren carbs de MTOR niet. Leucine wel. En gezien de carbs+prot groep droger werd,
werd ook de AMPK getriggerd. Iets wat lijnrecht tegenover de MTOR staat. Ofwel spiergroei, ofwel
vetverbranding. Beide kan niet tenzij je een echte beginner bent. En tja, dan slaan die studies dus
niet op ons lijkt me gezien we allemaal al even bezig zijn

just my 2 cents

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Story of my life :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.213
Bon nu het suiker probleem is opgeklaard EN we GTA mopjes hebben kunnen maken (ik zat woensdag ook thuis met griep :o ) hier mijn training

Eerst en vooral:

6 been oefeningen is NIET te weinig, ik had me (zoals verwacht) mispakt. Maar ik heb het er niet slecht vanaf gebracht:

Start 10.30

Squat:

8 x 90
8 x 90
8 x 100

Leg press:

12 x 60
12 x 80
12 x 90

Hier dacht ik meer op aan te kunnen, maar m'n hamstrings zagen dat niet zitten. Het ging nog, maar volgende week gaat deze omhoog, no excuses!

Leg extensions:

12 x 50
12 x 57.5
12 x 65

Goodmornings:

8 x 20
8 x 40
8 x 50

Vrij vreemde en moeilijke oefening, moeilijk als in de houding is me nog niet eigen. Komt wel!

Seated calf raises:

5 x 70
5 x 80
5 x 80

Standing calf raises:

10 x 65
10 x 72.5
10 x 80

Einde 11.18

Benen kapot, maar man wat een geweldig gevoel. Eindresultaat:

de3ol.jpg

Lekkere training man :thumbs:
Goodmorning is en blijft sowieso een vrij lastige oefening als je het mij vraagt!
Gewoon kwestie van veelal blijven doen en dan wordt het je vanzelf eigen! :D

Pic ziet er goed uit!
Beschikt in ieder geval over een goed stel kuiten!

• #3.215
Lekkere training man :thumbs:
Goodmorning is en blijft sowieso een vrij lastige oefening als je het mij vraagt!
Gewoon kwestie van veelal blijven doen en dan wordt het je vanzelf eigen! :D

Pic ziet er goed uit!
Beschikt in ieder geval over een goed stel kuiten!
Hey man! Dankje!

Ja nee het zal wel snel wennen, is gewoon wat raar hoe ik m'n rug en hoofd moet houden. En tot mijn schaamte ben ik ook niet echt lenig, waardoor ik niet echt diep kan naar mijn gevoel.

Komt wel goed :D

Kuiten ben ik inderdaad zelf enorm tevreden over, bovenbenen hebben ook wat massa, maar moet meer definitie op!

• #3.217
Benen zijn duidelijk geen been training gewoon...

En zo voel ik me vandaag al

Geweldig gevoel wel :D

Top training man, en die wheels zijn te ziek.

Wacht maar tot mrogen of overmorgen ;)

• #3.220
Top training man, en die wheels zijn te ziek.

Dankje man, zeker van jou doet dit goed om te horen (no homo, je hebt gewoon een fysiek waar ik direct voor teken :D)

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 13:50 ----------

Wacht maar tot mrogen of overmorgen ;)

Liever niet...morgen hele dag met gf naar Pairi Daizi (rondlopen dus) + ik moet rijden :p schakelen is killing voor calfs :roflol:

Terug
Naar boven