AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

Zo jorgen, je hebt het gehoord hé! Veel eten voor en na je training!
en de rest van de dag

Ik doe niets anders :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.805
Start 10.21

Deadlift:

8 x 120
8 x 120
5 x 130 :cool:

Volgende keer 8 x 120; 8 x 130; x 130 proberen!

Lat pulldown:

12 x 64
12 x 68
12 x 73

Cable row:

12 x 73
12 x 77

BoR:

8 x 70
8 x 80
8 x 90 PR

BAM JOENGE :D :cool:

Dumbell row:

12 x 30
12 x 30
12 x 32

Deze ging ook hard!

Dumbell curl:

15 x 15
15 x 16

Preacher curl:

10 x 32.5
10 x 37 (negatief)

Hier werd ik aangesproken door iemand die me 2 oef heeft meegegeven (spanningsoefeningen noemde hij het).

Je pakt de curl bar vast, schouders zo ver mogelijk naar achter, bar tegen je buik naar boven brengen (tot aan je borst) 2 seconden vasthouden en dan traag terug naar het midden ban je buik.

Dan olympische bar schouderbreedte vastnemen, iets naar voren houden en deze tot onder je kin heffen, hier ook 2 seconden vasthouden en dan traag naar beneden.

Weet niet of iemand bekend is met deze oefeningen, maar ze voelde wel goed!

Bent over side raises:

15 x 6
15 x 8
15 x 10

Deze keer met correcte form ;)

Einde 12.00

Zeer tevreden! Hier en daar ligt omhoog, er zit overal progress in :) Pomp, energie, alles zat goed!

Film je deadlift eens. Volgens mij zit er veel meer in

Knal gewoon die 140kg man! En zoals Arnodsi zegt, er zit volgens mij ook veel meer in!

Lekkere tren hoor ;) goeie bor

Die oefeningen die je noemt lijken volgens mij het meest op een drag curl (biceps) & upright row (schouders)

• #3.811
Die oefeningen die je noemt lijken volgens mij het meest op een drag curl (biceps) & upright row (schouders)

Eens vid opzoeken, alvast karma!

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Dankje, maakt me wel kapot :D

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Knal gewoon die 140kg man! En zoals Arnodsi zegt, er zit volgens mij ook veel meer in!

140 moet gaan, maar zeker geen 8 x :eek: laat staan 3 x 8

90 kilo BOR, dat is de leven.

• #3.813
90 kilo BOR, dat is de leven.
919px-Happy-oh-stop-it-you-l.png

You underestimate your own powers.

Hier werd ik aangesproken door iemand die me 2 oef heeft meegegeven (spanningsoefeningen noemde hij het).

Je pakt de curl bar vast, schouders zo ver mogelijk naar achter, bar tegen je buik naar boven brengen (tot aan je borst) 2 seconden vasthouden en dan traag terug naar het midden ban je buik.

Dan olympische bar schouderbreedte vastnemen, iets naar voren houden en deze tot onder je kin heffen, hier ook 2 seconden vasthouden en dan traag naar beneden.

Weet niet of iemand bekend is met deze oefeningen, maar ze voelde wel goed!

Kwam toevallig net iets tegen in een filmpje wat leek op de omschrijving die jij gaf. Die oefening heet "drag curl". Volgens Scott Herman is dat een goeie oefening voor de piek in je biceps
http://youtu.be/P6sN5XW-QuU?t=2m17s

• #3.820
Kwam toevallig net iets tegen in een filmpje wat leek op de omschrijving die jij gaf. Die oefening heet "drag curl". Volgens Scott Herman is dat een goeie oefening voor de piek in je biceps
http://youtu.be/P6sN5XW-QuU?t=2m17s
Jep dat was het :D

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

op 8 december ga je al 20 rep squatten, wil je daarna dan nog DL'en?

ok das goed! das doen we erna 15 rep SLDL :)
:o :sad:

Terug
Naar boven