- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
weightgainer met melk en een banaan 1.5 uur voor de training doen ook veel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weightgainer met melk en een banaan 1.5 uur voor de training doen ook veel

weightgainer met melk en een banaan 1.5 uur voor de training doen ook veel![]()

Pomp, energie, alles zat goed!Doen we die gewoon 8 december toch even?Film je deadlift eens. Volgens mij zit er veel meer in

Die oefeningen die je noemt lijken volgens mij het meest op een drag curl (biceps) & upright row (schouders)

Knal gewoon die 140kg man! En zoals Arnodsi zegt, er zit volgens mij ook veel meer in!
laat staan 3 x 8Doen we dat allemaal niet?

Arme arnodsi

Hier werd ik aangesproken door iemand die me 2 oef heeft meegegeven (spanningsoefeningen noemde hij het).
Je pakt de curl bar vast, schouders zo ver mogelijk naar achter, bar tegen je buik naar boven brengen (tot aan je borst) 2 seconden vasthouden en dan traag terug naar het midden ban je buik.
Dan olympische bar schouderbreedte vastnemen, iets naar voren houden en deze tot onder je kin heffen, hier ook 2 seconden vasthouden en dan traag naar beneden.
Weet niet of iemand bekend is met deze oefeningen, maar ze voelde wel goed!

Jep dat was hetKwam toevallig net iets tegen in een filmpje wat leek op de omschrijving die jij gaf. Die oefening heet "drag curl". Volgens Scott Herman is dat een goeie oefening voor de piek in je biceps
http://youtu.be/P6sN5XW-QuU?t=2m17s

op 8 december ga je al 20 rep squatten, wil je daarna dan nog DL'en?
ok das goed! das doen we erna 15 rep SLDL![]()