Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
is sayer jouw vriendin?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn topic zat vol nadat zijn 'progress' foto was gepost

Zijn topic zat vol nadat zijn 'progress' foto was gepost![]()

nogal zinvol om "cryptisch" te praten in een topic waar jullie de enige 2 mensen zijn die er ooit in kijken![]()

Als laatste? Nee man dan heb ik geen energie meer voor degelijk te DL'en. Squat doe je toch ook niet op het einde?
En dan gaat ie haten omdat ik weerwoord geeflach maar met mn fysiek, maar die 8x140 deadlift deed ik al in mei schat, kom maar terug als je sterk bent, negged![]()

Pure deadlift dagen...klinkt niet slecht eig...maar dan doe je toch geen 30-60 min lang deadlift?Als ik aan t begin deadlift heb ik ook geen energie meer voor de rest![]()
Furious pete doet deadlifts zelfs op een aparte dag
Drank?Goeie start van 2014 bro! Mijn tren zal wel wat minder zijn vandaag![]()

Is zo slecht nog niet...Ik heb geen idee hoe hij t doet
Op zich zou je in de cut cardio kunnen doen, paar opwarm oefeningen en dan deadlifts

Is toch wat logisch? Je gaat DL op een aparte dag zetten om al je energie daar in te steken. Maar dan ga je wel al energie gaan steken in cardio voor je DL. Beetje zinloos niet?Ik ben niet dik genoeg om aan cardio te beginnen, dus ben niet bekend met volgorde![]()
En buikspierwartier op het einde?
kan je doen, hoewel spieropbouw normaal weggelegd is voor tijdens het bulkenIs toch wat logisch? Je gaat DL op een aparte dag zetten om al je energie daar in te steken. Maar dan ga je wel al energie gaan steken in cardio voor je DL. Beetje zinloos niet?
---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Is toch wat logisch? Je gaat DL op een aparte dag zetten om al je energie daar in te steken. Maar dan ga je wel al energie gaan steken in cardio voor je DL. Beetje zinloos niet?
---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------
Vooral energie, benen bibberden gelijk gek bij die 1 x 150Goede start van het nieuwe jaar, mooie DL man!
1*150kg was het max dat je er nog uitkreeg?
Rug/benen/grip/energie..?
Gelukkig nieuwjaar bro'skis!

Beter een iets mindere training dan helemaal geen training bro![]()