AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

Goeie start van 2014 bro! Mijn tren zal wel wat minder zijn vandaag :roflol:

Als laatste? Nee man dan heb ik geen energie meer voor degelijk te DL'en. Squat doe je toch ook niet op het einde?

Als ik aan t begin deadlift heb ik ook geen energie meer voor de rest :p

Furious pete doet deadlifts zelfs op een aparte dag

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.067
lach maar met mn fysiek, maar die 8x140 deadlift deed ik al in mei schat, kom maar terug als je sterk bent, negged:)
En dan gaat ie haten omdat ik weerwoord geef :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Als ik aan t begin deadlift heb ik ook geen energie meer voor de rest :p

Furious pete doet deadlifts zelfs op een aparte dag
Pure deadlift dagen...klinkt niet slecht eig...maar dan doe je toch geen 30-60 min lang deadlift?

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Goeie start van 2014 bro! Mijn tren zal wel wat minder zijn vandaag :roflol:
Drank? :D

Dankje!

Ik heb geen idee hoe hij t doet :shrug:

Op zich zou je in de cut cardio kunnen doen, paar opwarm oefeningen en dan deadlifts

zou dan wel de cardio na de deadlifts doen:)

• #4.072
Ik ben niet dik genoeg om aan cardio te beginnen, dus ben niet bekend met volgorde :trollface:
Is toch wat logisch? Je gaat DL op een aparte dag zetten om al je energie daar in te steken. Maar dan ga je wel al energie gaan steken in cardio voor je DL. Beetje zinloos niet?

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

zou dan wel de cardio na de deadlifts doen:)
En buikspierwartier op het einde?

Is toch wat logisch? Je gaat DL op een aparte dag zetten om al je energie daar in te steken. Maar dan ga je wel al energie gaan steken in cardio voor je DL. Beetje zinloos niet?

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

kan je doen, hoewel spieropbouw normaal weggelegd is voor tijdens het bulken;)

Ligt er aan hoe je je cardio invult? :shrug:

Maar goed, cardio er voor of er na ligt gewoon aan je persoonlijke voorkeur en intensiteit lijkt mij

Goede start van het nieuwe jaar, mooie DL man!

1*150kg was het max dat je er nog uitkreeg?
Rug/benen/grip/energie..?

Gelukkig nieuwjaar bro'skis!

• #4.076
Goede start van het nieuwe jaar, mooie DL man!

1*150kg was het max dat je er nog uitkreeg?
Rug/benen/grip/energie..?

Gelukkig nieuwjaar bro'skis!
Vooral energie, benen bibberden gelijk gek bij die 1 x 150

Had deze keer magnesium mee dus :D

Bedankt man, jij ook!

De dag dat mensen serieus met IX yzyxyxyzx IX in discussie gaan m.b.t. trainingsmethoden, i'm outta here.

• #4.078
Start 12.31

Goodmornings:

8 x 50
8 x 60
8 x 60

Squat:

8 x 80
8 x 90
8 x 100

Leg extensions:

12 x 72.5
12 x 80
12 x 87.5

Leg press:

12 x 140
12 x 140
12 x 140

Seated calf:

5 x 90
5 x 90
5 x 90

Standing calf:

10 x 87.5
10 x 87.5
10 x 87.5

Einde 13.20

Brakke training...was aan het twijfelen om thuis te blijven. Ergens blij dat ik toch ben geweest, maar dat verhuizen van gisteren (ben gaan helpen met verhuizen in Nederland, 2de verdiep en geen lift) zat nog in m'n benen. Enkel die blauw ziet omdat hij klem is komen zitten tussen een eiken kast en traptrede helpt natuurlijk ook niet...

Beter een iets mindere training dan helemaal geen training bro :)

Terug
Naar boven