MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.081
Start 10.40

Bench:

8 x 90
7 x 90
6 x 95

Incline bp:

12 x 60
12 x 65

Dumbell fly:

15 x 20
15 x 22

Cable crossover:

15 x 41

Military press:

10 x 45
9 x 40

Tricep pushdown:

15 x 55
15 x 60
15 x 65

Dips:

15 x bw
13 x bw
11 x bw

Side raises:

15 x 8
15 x 10
8 x 12

Einde 11.40

Had wel leuke pump in de gym, voelde goed. Al is mijn training achteraf gezien 'zwakker' dan anders.. toch niet ontevreden!

Hoe je die side raises bro?
Standing, seated, leaning..

En toch zo'n lage gewichten?
bth_lizard-meme-generator-hue-huehuehue-5cfd74.jpg

jk. MMC jeweet

• #4.086
Bestelling van Sportfood, iemand die goji bessen al geprobeerd?

fq6o0.jpg

Die cable crossover, heb je daar srs maar een setje gedaan? Of maar één werksetje?

• #4.088
Die cable crossover, heb je daar srs maar een setje gedaan? Of maar één werksetje?
Heb er 2 gedaan...staat er maar 1 in mijn schema...doe er soms wel 2 of 3 (dropset dan).

Waarom juist? Jij zou eerder standaard meerdere sets doen?

Heb er 2 gedaan...staat er maar 1 in mijn schema...doe er soms wel 2 of 3 (dropset dan).

Waarom juist? Jij zou eerder standaard meerdere sets doen?

Als je schema één set voorschrijft en jij voelt je er goed bij, dan zou ik het zo laten. Persoonlijk train ik mijn borst het beste door bij elke oefening ten vroegste te stoppen bij of een epic pump, of een epic burn, of failure. Als ik stop na 1 set van 15 (dus niet eens failure), heb ik niet het gevoel dat mijn chest bij die ene oefening voldoende werk heeft moeten verrichten om tot groei gedwongen te worden. In mijn ogen lijkt 1 set dan ook redelijk nutteloos, tenzij je ze echt goed voelt en je denkt dat 1 goede set voldoende is om je chest op die manier aan te pakken?

• #4.090
Doel van de set is om minimum tot 15 reps te gaan. Nu was ik ervoor al doorgegaan waardoor 15 reps met dit gewicht mn max was.. Wat jij zegt herken ik, vandaar dat ik er nog een feelgood setje na heb gedaan met een lager gewicht..

• #4.091
Start 10.49

Deadlift:

8 x 130
4 x 130

Lat pulldown:

12 x 57.5
12 x 65
12 x 72.5

Cable row:

12 x 86
12 x 86

Dumbel row:

12 x 30
12 x 30
12 x 32

Barbell row:

8 x 60
8 x 70
8 x 70

Dumbel curl:

15 x 12
15 x 14

Preacher curl:

10 x 32.5
10 x 32.5

Bent over side raises:

15 x 6
15 x 8
15 x 10

Einde 11.50

Met misselijk gevoel aan DL begonnen (nieuwe pwo getest, never again). Door falen bij dl heb ik een k*tgevoel bij m'n training. Al is achteraf gezien enkel m'n DL slecht...

Start 10.49

Deadlift:

8 x 130
4 x 130

Lat pulldown:

12 x 57.5
12 x 65
12 x 72.5

Cable row:

12 x 86
12 x 86

Dumbel row:

12 x 30
12 x 30
12 x 32

Barbell row:

8 x 60
8 x 70
8 x 70

Dumbel curl:

15 x 12
15 x 14

Preacher curl:

10 x 32.5
10 x 32.5

Bent over side raises:

15 x 6
15 x 8
15 x 10

Einde 11.50

Met misselijk gevoel aan DL begonnen (nieuwe pwo getest, never again). Door falen bij dl heb ik een k*tgevoel bij m'n training. Al is achteraf gezien enkel m'n DL slecht...

Ben ook al tijd gestopt met pwo's, wordt er kotsmisselijk van :D
Toch nette training? Volgende keer gewoon extra setje DL! :D

ziet er goed uit man :thumbs:

Welke PWO had je dan ?

• #4.095
Sample van Biotech, zou thuis eens moeten kijken dewelke het was :p

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

:eyebrow:

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Ben ook al tijd gestopt met pwo's, wordt er kotsmisselijk van :D
Toch nette training? Volgende keer gewoon extra setje DL! :D
Had meer verwacht snap je :( Heb nog wel een paar goede pwo's, maar misschien toch wat uitkijken met welke ik als sample probeer ^^

Yow Sayer, NoXplode wel eens geprobeerd?
Heb hem nu zelf gehaald nadat ik hem o.a bij arnaud langs zag komen, nog niet geprobeerd helaas.
Vind je BP sterk man, op hetzelfde bodyweight als ik. Je traint al een tijdje als ik het goed herinner, toch?
Volg dit trouwens af en toe, maar nooit een berichtje achter gelaten :thumbs:

• #4.097
Yow Sayer, NoXplode wel eens geprobeerd?
Heb hem nu zelf gehaald nadat ik hem o.a bij arnaud langs zag komen, nog niet geprobeerd helaas.
Vind je BP sterk man, op hetzelfde bodyweight als ik. Je traint al een tijdje als ik het goed herinner, toch?
Volg dit trouwens af en toe, maar nooit een berichtje achter gelaten :thumbs:
Haha welkom man :D

Goh, laten we zeggen dat ik nu al 2 jaar 'degelijk' en consequent train...voeding is pas 1-1.5 jaar degelijk.

NoXplode misschien al sample van gehad maar nog niet echt gekocht...wat is er zo goed aan?

Oké, ik meende ergens een trainingstijd van 5 jaar gelezen te hebben, my bad! ;)
Heb de NoXplode nog niet geprobeerd, komt morgen.
Wel veel dingen over gelezen en zoals ik zei dacht ik dat arnodsi hem ook had, in de tijd dat die nog 'trainde' :trollface:
Misschien eens aan hem vragen anders, mocht je een pre-workout zoeken nog. B&F heeft nu een leuke aanbieding op de Assault zag ik, maar jij besteld waarschijnlijk liever bij Sportsfood? :p

• #4.099
Oké, ik meende ergens een trainingstijd van 5 jaar gelezen te hebben, my bad! ;)
Haha nee, dan was m'n fysiek pas echt slecht (om nog maar te zwijgen over die DL)

Heb de NoXplode nog niet geprobeerd, komt morgen.
Wel veel dingen over gelezen en zoals ik zei dacht ik dat arnodsi hem ook had, in de tijd dat die nog 'trainde' :trollface:
Haha hij outlift me wel :sad: Ik weet ook wel dat hij zelf een PWO maakt...vraag me niet wat er in steekt!

Misschien eens aan hem vragen anders, mocht je een pre-workout zoeken nog. B&F heeft nu een leuke aanbieding op de Assault zag ik, maar jij besteld waarschijnlijk liever bij Sportsfood? :p
Assault heb ik ook (maar wat is dat chemisch) heb de blueberry of iets :p

Sportfood doe ik voor hun huismerk, maar extra's zoals PWO, vitamines,... koop ik gewoon waar het mij uitkomt!

Haha nee, dan was m'n fysiek pas echt slecht (om nog maar te zwijgen over die DL)

Haha hij outlift me wel :sad: Ik weet ook wel dat hij zelf een PWO maakt...vraag me niet wat er in steekt!

Assault heb ik ook (maar wat is dat chemisch) heb de blueberry of iets :p

Sportfood doe ik voor hun huismerk, maar extra's zoals PWO, vitamines,... koop ik gewoon waar het mij uitkomt!

Cafeïne
Creatine
EAA's
Citrulline
Agmatine

& wat tren/test :thumb:

Vond de oude NoXplode ook goed. Goede energie & focus zonder dat vervelende eraan zoals een crash.
Met de nieuwe heb ik nog geen ervaring mee.
PWO's: the search to perfection

Terug
Naar boven