- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Hij post toch ook pics van hemzelf en is niet eens een halve Glecky
Bulckception?!
Maar ik ben aan het cutten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij post toch ook pics van hemzelf en is niet eens een halve Glecky
Bulckception?!

Het is hoog tijd dat ik terug eens ga liften
Mijn test level is zo hoog, als ik ga zeiken, dat het glazuur instant anabool word en direct zaadcellen groeien op mijn pot.

I'll drink from the tap then !
Cutten? Cutting without mass is like beer without alcohol. Sure you got a six pack, but there's nothing in it![]()

Je post een pik van een deadlift waarvan je niets eens de helft gelift hebt
deadliftception ?

waarom blijf je dan heel de tijd een beetje met die 140kg dl kloten?

Zit jij srs met 2700 kcal vol ?
Ik zou op 3500 kcal moeten draaien, en dat is voor mij afzien![]()
zit nu op 3383 kcal (wil tot 3800 gaan vandaag).Ik zou normaal tegen half april rond de 90 kg moeten wegen
ahummmmmik denk dat ik dus niets afgevallen ben.
Het is gewoon een eindeloze put bij me. Ik heb op me eten gelet, ik heb shit veel (in mijn ogen toch) cardio gedaan, en na een goede 3 a 4 weken was ik gewoon niets kwijt
ik weeg al mijn maaltijden af...Ik zou normaal tegen half april rond de 90 kg moeten wegen
ahummmmmik denk dat ik dus niets afgevallen ben.
Het is gewoon een eindeloze put bij me. Ik heb op me eten gelet, ik heb shit veel (in mijn ogen toch) cardio gedaan, en na een goede 3 a 4 weken was ik gewoon niets kwijt
Minder eten raad raf me net af, omdat ik maar 3 meals per dag heb. En ze zijn niet big qua proporties.
Nog meer cardio, rrrright, dan kan ik best me KT opgeve.
3500kcal in 3 meals is niet niets...
Weeg je alles en houd je alles bij bij Bv myfitnesspal?
Neen, ik zou niet eens weten welke hoeveelheden ik mag eten.
ik heb me al rot gezocht op het net, maar ik kan er gewoon niet aan uit.
Weet wel ongeveer wat ik mag eten/niet mag eten, maar ik geraak er gewoon niet aan uit.
Daarom boeit het me geen **** meer, zal zo wel vet blijven en tegen men 50 zoals de dokter me vertelde een lever transplantatie doen.