- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 44%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongeh, hij werkt wel.
Hij kan gewoon geen blog opene waar mense zulk mager zijn.
why so skinny, dus pas je stats in het linkerkolommetje ook maar aan hoor !

Gast wtf, je struggelt met de 130kg deadlift en dan wil je er ineens 25kg bij plakken? Je bent Arnodsi niet hoor!

Gast wtf, je struggelt met de 130kg deadlift en dan wil je er ineens 25kg bij plakken? Je bent Arnodsi niet hoor!

Dan met een lepeltje een lijn witte chocolade op getrokken.Was het de bedoeling dan om in je 2 setjes met 130kg maar 3 en 2 reps te doen?
Niet slecht bedoeld, brah, maar ik heb hier ook nog geen enkele keer meer dan 140kg DL voorbij zien komen, dus lijkt me straf dat je hem nu ineens in je cut wel kan trekken. But then again, is mijn geheugen srs crap en ken ik geen reet van cutten. Wel van k*tten, maar dat terzijde.
150 is me eind vorig jaar al gelukt, maar dat was inderdaad in m'n bulk. Onmogelijk is het niet en het proberen kan imo geen kwaad.
Dat het niet gelukt is is geen ramp, maar ik ben er zeker van dat het had gekund, ook in de cut!
. Maar dat is op het einde van mijn bulk, na een deloadweek en dus een week waarin ik topfit ben.Tenzij je een PL'er bent is maxen op een risicovolle lift als de DL zowiezo een beetje nutteloos. Zelf ga ik het binnenkort wel doen, voor de eerste keer in pakweg anderhalf jaar trainen, gewoon om eens te zien wat ik eruit krijg en dus eigenlijk alleen maar voor mijn ego. Maar dat is op het einde van mijn bulk, na een deloadweek en dus een week waarin ik topfit ben.
Nu tijdens je cut je lichaam zo zwaar willen belasten lijkt me dan ook voor een stuk onzinnig.
?Risicovolle lift son?
4x90% ofzo trekken niet risicovol, maar 1x100%+ wel?
Gewoon goeie form houden, niets aan de hand. Van één wat mindere form ga je ook niet gelijk dood of zo

Tenzij je een PL'er bent is maxen op een risicovolle lift als de DL zowiezo een beetje nutteloos. Zelf ga ik het binnenkort wel doen, voor de eerste keer in pakweg anderhalf jaar trainen, gewoon om eens te zien wat ik eruit krijg en dus eigenlijk alleen maar voor mijn ego. Maar dat is op het einde van mijn bulk, na een deloadweek en dus een week waarin ik topfit ben.
Nu tijdens je cut je lichaam zo zwaar willen belasten lijkt me dan ook voor een stuk onzinnig.
Veel assumpties bro
Een discussie over de grootte van het risico die elke DL inhoudt ga ik hier niet met je voeren. Die is al vaak genoeg gevoerd en Sayer weet heus wel wat ik bedoel.
En dan te zeggen dat ik je nog wel free rs shizzle wou geven, ga je me hier wat tegenspreken!

Vandaag nog eens 10 km gelopen op 59 min.
Zit ook op 54 gr carbs...gaat een goede dag worden!![]()