Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Jongeh, hij werkt wel.
Hij kan gewoon geen blog opene waar mense zulk mager zijn.
why so skinny, dus pas je stats in het linkerkolommetje ook maar aan hoor !

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.422
Jongeh, hij werkt wel.
Hij kan gewoon geen blog opene waar mense zulk mager zijn.
why so skinny, dus pas je stats in het linkerkolommetje ook maar aan hoor !

Jij lift niet eens?

Ergo, je bent gewoon de I xyzyx I van de PL-sectie :/

• #4.423
Start 12.07

Deadlift:

5 x 120
5 x 120
3 x 130
2 x 130
1 x 155 fail :mad:

Wou gaan voor 2 x bw DL maar is niet gelukt, was best teleurgesteld :mad:

Lat pulldown:

12 x 55
12 x 64
12 x 68

Cable row:

12 x 91 vpr
10 x 91

Dumbell row:

12 x 28
12 x 30
12 x 34 PR

T-bar row:

8 x 40
6 x 60
8 x 50
8 x 50

Dumbell curl:

15 x 14
10 x 16

Barbell curl:

10 x 27.5
6 x 37.5
x-aantal dropsetjes

Bent over side raises:

15 x 8
12 x 10
10 x 10

Einde 13.40

Had duidelijk nog energie over na m'n deadlift...was de fail dan toch vooral mentaal?

Heb nu wel een doel...

Update pic na de training. Zit nu om en bij de 77 kg

2s6n3nb.jpg

Gast wtf, je struggelt met de 130kg deadlift en dan wil je er ineens 25kg bij plakken? Je bent Arnodsi niet hoor!

• #4.427
Gisteren zelf even proteine reep gemaakt naar een recept op deze site:

http://proteinpow.com/2014/05/triple-chocolate-caramel-protein-bars.html

Het mixen ging wat moeilijk, het werd al snel een vaste brij waardoor het tegen de rand van de blender is gaan plakken. Een paar keer met een lepel wat naar beneden geduwd om dan verder te blenden.

Zo zag het eruit nadat ik de mix had gekneed en in 4 stukken had gesneden:

v6hk51.jpg

Heb ze dan in chocolade gedopt, dit ga ik volgende keer anders doen. Was in een kommetje gesmolten, dat dopt niet zo makkelijk :D Dan met een lepeltje een lijn witte chocolade op getrokken.

34pdxk9.jpg

Het geheel op bakpapier in de koelkast gezet voor een nacht:

b3oi05.jpg

Heb daarjuist een stukje geproefd en verdomme dat was lekker, zeker een anrader!

Laatst bewerkt:

Was het de bedoeling dan om in je 2 setjes met 130kg maar 3 en 2 reps te doen?

Niet slecht bedoeld, brah, maar ik heb hier ook nog geen enkele keer meer dan 140kg DL voorbij zien komen, dus lijkt me straf dat je hem nu ineens in je cut wel kan trekken. But then again, is mijn geheugen srs crap en ken ik geen reet van cutten. Wel van k*tten, maar dat terzijde.

Geen idee. Was een compliment, maar weet niet goed hoe.

• #4.429
Was het de bedoeling dan om in je 2 setjes met 130kg maar 3 en 2 reps te doen?

Niet slecht bedoeld, brah, maar ik heb hier ook nog geen enkele keer meer dan 140kg DL voorbij zien komen, dus lijkt me straf dat je hem nu ineens in je cut wel kan trekken. But then again, is mijn geheugen srs crap en ken ik geen reet van cutten. Wel van k*tten, maar dat terzijde.

150 is me eind vorig jaar al gelukt, maar dat was inderdaad in m'n bulk. Onmogelijk is het niet en het proberen kan imo geen kwaad.

Dat het niet gelukt is is geen ramp, maar ik ben er zeker van dat het had gekund, ook in de cut!

150 is me eind vorig jaar al gelukt, maar dat was inderdaad in m'n bulk. Onmogelijk is het niet en het proberen kan imo geen kwaad.

Dat het niet gelukt is is geen ramp, maar ik ben er zeker van dat het had gekund, ook in de cut!

Tenzij je een PL'er bent is maxen op een risicovolle lift als de DL zowiezo een beetje nutteloos. Zelf ga ik het binnenkort wel doen, voor de eerste keer in pakweg anderhalf jaar trainen, gewoon om eens te zien wat ik eruit krijg en dus eigenlijk alleen maar voor mijn ego :o. Maar dat is op het einde van mijn bulk, na een deloadweek en dus een week waarin ik topfit ben.

Nu tijdens je cut je lichaam zo zwaar willen belasten lijkt me dan ook voor een stuk onzinnig.

Laatst bewerkt:
Tenzij je een PL'er bent is maxen op een risicovolle lift als de DL zowiezo een beetje nutteloos. Zelf ga ik het binnenkort wel doen, voor de eerste keer in pakweg anderhalf jaar trainen, gewoon om eens te zien wat ik eruit krijg en dus eigenlijk alleen maar voor mijn ego :o. Maar dat is op het einde van mijn bulk, na een deloadweek en dus een week waarin ik topfit ben.

Nu tijdens je cut je lichaam zo zwaar willen belasten lijkt me dan ook voor een stuk onzinnig.

Risicovolle lift son :roflol:?

4x90% ofzo trekken niet risicovol, maar 1x100%+ wel?

Gewoon goeie form houden, niets aan de hand. Van één wat mindere form ga je ook niet gelijk dood of zo

Risicovolle lift son :roflol:?

4x90% ofzo trekken niet risicovol, maar 1x100%+ wel?

Gewoon goeie form houden, niets aan de hand. Van één wat mindere form ga je ook niet gelijk dood of zo

Veel assumpties bro :o
Een discussie over de grootte van het risico die elke DL inhoudt ga ik hier niet met je voeren. Die is al vaak genoeg gevoerd en Sayer weet heus wel wat ik bedoel.

En dan te zeggen dat ik je nog wel free rs shizzle wou geven, ga je me hier wat tegenspreken! :mad:

domme manier van opwarmen voor je max attempt

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

jorgy pls

Sayer heeft al zijn spieren verbrand met die renwedstrijd

• #4.434
Elke training maxen is dwaas, akkoord. Maar eens om de x-aantal trainingen een poging is niets mis mee lijkt me. Ook tijdens de cut. Waarop baseer je je dat dat kwaad kan?

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

domme manier van opwarmen voor je max attempt

Hoe had ik dan beter kunnen opwarmen? Heb er nog 2 x 5 x 60 voor gedaan (niet genoteerd bij sets)

Veel assumpties bro :o
Een discussie over de grootte van het risico die elke DL inhoudt ga ik hier niet met je voeren. Die is al vaak genoeg gevoerd en Sayer weet heus wel wat ik bedoel.

En dan te zeggen dat ik je nog wel free rs shizzle wou geven, ga je me hier wat tegenspreken! :mad:

Oke je hebt gelijk :(

• #4.436
Gisteren 6 km gelopen met Nick (volgende week Breakout run).

Ik vertrek over 2 weken ook op verlof naar Kroatie (tussenstop in Graz waar we naar het Arnold museum gaan).

Na mijn vakantie begin ik terug te bulken en ga ik ook geen loopwedstrijden meer doen ;)

Training van vandaag!

Start 12.45

Squat:

5 x 90
5 x 90
5 x 90
4 x 100
5 x 100

Leg press:

12 x 160
12 x 180
12 x 200

50 x 120 Deze voel ik nu nog...zweverig licht gevoel...wel tevreden hierover :thumbs:

Seated calf raises:

8 x 80
7 x 80
7 x 80

Leg extensions:

12 x 57.5
12 x 65
11 x 65

Standing calf raises:

10 x 80
10 x 80
10 x 87.5

Goodmornings:

8 x 50
8 x 50
8 x 60

Shrugs:

12 x 30
12 x 32
12 x 34

Einde 13.50

Brak maar tevreden, nu kan mijn refeed dag beginnen!

Ben blij dat je gaat stoppen met lopen xx

Terug
Naar boven