Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Vorige keer 11x110; zou denken dat er dan meer inzit dan 1x140, al was de 5x130 waarschijnlijk ook al wel een killer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, niet zoveel rows doen
Pulldowns onderhands
T-bars overhands
DB rows neutral grip
Klaar
EDIT: of gewoon iets anders kiezen maar wel altijd close grip & elbows close, wide grip & elbows wide, neutral grip hanteren
Meer heb je niet nodig
Vorige keer 11x110; zou denken dat er dan meer inzit dan 1x140, al was de 5x130 waarschijnlijk ook al wel een killer![]()

Enige wat weg is gelaten in je lijstje is toch de cable row of zie ik dat verkeerd

Klopt, maar je kan bv ook enkel t-bars doen. Zolang je maar op 3 verschillende wijzes belast![]()
Aha, dan ben ik mee, zal eens kijken ernaar!
Lat pulldown is wide grip en elbow wide
cable of t bar is dan close grip en elbow close
dumbell row is dan neutraal
Kan die ene row extra kwaad of zou je die vervangen?

Verdomme veel oefeningen, dat wel.
Arm day is wel overkill imo. Ikzelf doe bijvoorbeeld 3 oefeningen/week voor mijn armen. Als het dat al is..

Eerst gele kaart geven en dan om uitleg vragen?
Srs?
4 oefeningen voor bicep, 5 voor chest, 3 voor rug.. wat zijn dit voor verhoudingen dan?
Sinds deadlift misschien nog wel meer werk vraagt van je hams en glutes. Sowieso zou ik niet meer zozeer in spiergroepen als rug en schouders denken, eerder in verschillende lifts.Sinds wanneer is deadlift geen rug oefening meer?
---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------
Lol nee hoor, maar wat zou je dan veranderen?