- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien ik ook nog train en dit niet het dagcafe is (is Arnodsi z'n log volgens xyzyx):
Start:
Deadlift:
5 x 60
5 x 70
5 x 80
(opwarming)
5 x 100
5 x 110
3 x 120 (toch weer moeilijker maar hij ging nog; nu blijven volhouden)
Bij deze, terug 5 x speciaal voor Diaephi
Back extensions:
10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20
Pull ups:
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
Front squat:
5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90
Military press:
5 x 35
5 x 45
5 x 50
5 x 50
5 x 55 sweet pump hhhnnnggg
Squat:
5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100
Nog steeds zo diep mogelijk...man m'n bovenbenen staan in brand!
Bench:
5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 120
10 x 110
Heel raises:
25 x 15
25 x 20
25 x 25
25 x 25
Einde 11.18
Ik heb er een goed gevoel bij dus ik ben tevreden!
Post workout meal:
-Hulk Force V2
-10 pannekoeken
-griekse yoghurt met perzik
Straks post ik misschien die bicep pose...
Vriendin heeft toegestemd met foto's te nemen, mopperend, maar ze gaat het doen
---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 14:30 ----------
Nee inderdaad, maar ik denk persoonlijk dat dit even geen kwaad kan?

Good train maar waarom luister je naar Aron ?!
Doe eens een backpic![]()
alletwee aan het zagen waarom ik naar de andere luister 

Dat is aardig drastisch, dan kom je helemaal niet meer aan je kcal toch?
Even terug quoten omdat ik wel wil weten wat je mening is.
Geen carbs is natuurlijk overdreven, ik bedoel een pak minder dan ik er nu neem op een rustdag. Enkel bij m'n ontbijt zou er nog carbs aanwezig zijn.
Rest van de maaltijden zouden bestaan uit groenten+vlees/vis.

Buff! Maar ik had gedacht dat je wat droger was.
Dat kan je doen, maar dat is een beetje tegenstrijdig met je poging minder eiwitten te eten denk ik
(maar van mij moet je niks aannemen, ik ben een ecto die nog geen 5x110 kan drukken)
en ik hoop door die carbloze rustdagen er wat aan te komen.Ik had gehoopt dat ik droger wasen ik hoop door die carbloze rustdagen er wat aan te komen.
Hoezo, eiwit zo laten, vet verhogen en minder carbs op rustdagen = win?
Persoonlijk zou ik als ik droger zou willen worden gewoon gaan cutten. Dat half-half is niet mijn ding. iets meer kcal op trainingsdagen is logisch maar niet boven je verbruik.
Aan hoeveel gram e/k/v zat je dan te denken?
Gisteren overlopen met MassiveBe:
Trainingsdagen +20%
- 3330 kcals
- 220-250 protein
- 380-390 carbs
- 50-55 vet
Rustdagen onderhoud
- 2575 kcals
- 220-250 prot
- 190-200 carbs
- 70 - 87 vet
Oke, niks op aan te merken, proberen en evalueren!
(wat is die CalfBrah toch een pro he)

Onze held
Ik ga het inderdaad proberen.
Kijk ik vind zelf dat cutten nog te vroeg is, maar je hebt gelijk, ik wil meer definitie...
Nu, ik weeg nu 87-88; tot welk gewicht zou jij cutten of ga ik puur op de spiegel af? (ik ben begonnen met bulken op 77 en wil daar toch boven uitkomen!)
Echt cutten is sneller resultaat dus sneller weer kunnen bulken, maar wel meer risico op spierverlies enzo.
Ik zou cutten tot een bepaald gewicht, de spiegel is niet meetbaar en de ene dag sta je er goed bij en de dag erop klote, dus dat is zo misleidend. Als je nu 87 weegt zou ik cutten tot ongeveer 83 en dan weer bulken, en niet langer dan 12 weken. Ik neem aan dat je niet onder de 10% hoeft te komen.
Hoeft niet nee; 10% zou ik al enorm tevreden mee zijn!
Misschien is cutten toch de beste optie..al laat ik de finale beoordeling over aan de rest van de foto's vooraleer ik beslis!

Hahaha, ik ben blij dat het is goedgekeurdOke, niks op aan te merken, proberen en evalueren!
(wat is die CalfBrah toch een pro he)

Het hele cutten en bulken tot een bepaald gewicht/resultaat in de spiegel is persoonsgebonden in mijn ogen. Voor de één maakt het geen **** uit hoe die er momenteel bijstaat, zolang kracht en massa naar boven gaan is de cut een zorg voor later.Onze held
Ik ga het inderdaad proberen.
Kijk ik vind zelf dat cutten nog te vroeg is, maar je hebt gelijk, ik wil meer definitie...
Nu, ik weeg nu 87-88; tot welk gewicht zou jij cutten of ga ik puur op de spiegel af? (ik ben begonnen met bulken op 77 en wil daar toch boven uitkomen!)
Echt cutten is sneller resultaat dus sneller weer kunnen bulken, maar wel meer risico op spierverlies enzo.
Ik zou cutten tot een bepaald gewicht, de spiegel is niet meetbaar en de ene dag sta je er goed bij en de dag erop klote, dus dat is zo misleidend. Als je nu 87 weegt zou ik cutten tot ongeveer 83 en dan weer bulken, en niet langer dan 12 weken. Ik neem aan dat je niet onder de 10% hoeft te komen.
Hoeft niet nee; 10% zou ik al enorm tevreden mee zijn!
Misschien is cutten toch de beste optie..al laat ik de finale beoordeling over aan de rest van de foto's vooraleer ik beslis!
Na je pic te zien kunnen we inderdaad oordelen dat je wel flink wat massa hebt

Na je pic te zien kunnen we inderdaad oordelen dat je wel flink wat massa hebt
Ik zou even een cut inlassen om die massa goed te laten doorkomen. Je ego gaat een pak naar boven, motivatie evenals en je vriendin gaat zeker geen problemen meer hebben om pics te maken![]()
the most horrible experience ever bro.