- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Met IF valt het wel mee vind ik! (srs)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met IF valt het wel mee vind ik! (srs)
Enkele reacties op m'n foto, dit zou geen 14% zijn? (heb dit met fat caliper 3 keer gemeten en gemiddelde genomen; heb ook zo'n meting laten doen met een weegschaal). Of zie ik er 'dikker' uit door vocht?

Good train maar waarom luister je naar Aron ?!
Doe eens een backpic![]()

Bro, 150g rijst is +100g carbs ze. In je bestand staat 26g.Voedingsschema op trainings en rustdagen zoals het er nu aan toe gaat (min of meer; soms kan het wat schommelen natuurlijk).
Ik kan natuurlijk ook verder bulken op chocomelk...maar dan ga ik over naar de darkside
Vet omhoog en carbs omlaag en mijn cut kan beginnen neem ik aan? Of zijn er nog struikelblokken die in m'n voedingsschema opvallen?
Bro, 150g rijst is +100g carbs ze. In je bestand staat 26g.
(btw, altijd ongekookt wegen!!)
Je kan dit gebruiken! Is echt een geschenk uit de hemel!!(zeker als je een smartphone/iphone hebt!)

http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=625Wacht...k*t; ik weeg m'n pasta/rijst ongekookt maar zet het gekookt in m'n voedingstabel...das ni correct zeker?
Btw, http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=796 150 gr = 30 carbs?
Moet daar btw een link in zitten want ik zie niet wat je bedoelt met dat van die smartphone?

150gr is 3/4 van je bord. Is een grote berg rijst ze 
4 sneden brood = 4gr carbs
srs?in
gelijk een vraag, jij bulkt op 3328 kcal op een trainingsdag? is dat niet veel te weinig voor jou gewicht?
Iedereen verschilt, ik bulk ook op zoietsin
gelijk een vraag, jij bulkt op 3328 kcal op een trainingsdag? is dat niet veel te weinig voor jou gewicht?

Welkom; wel...die berekening blijkt volledig fout te zijn. Arnodsi heeft in zijn excell ook m'n avondeten niet bijgezet dus ik zit een pak hoger...
Maar doordat ik dacht wat jij nu zegt keek ik er niet altijd zo nauw naar en zat ik er soms nog meer over..

Iedereen verschilt, ik bulk ook op zoiets
Momenteel in de cut op 2200-2400kcal
ok interessant, succes met je bulk, ga je blijven volgen![]()
volgens berekeningen zou ik onderhoud van 2700 kcal hebben...Sayer gaat cuttenok interessant, succes met je bulk, ga je blijven volgen
toch ook nog n redelijke hoeveelheid vindt ik xD mja iedereen is idd verschillend

Ga je IF eens proberen?Nu ik die cijfers zie denk ik dat ik ga cuttenvolgens berekeningen zou ik onderhoud van 2700 kcal hebben...
Goed, ik zat gewoon te hoog in carbs, de rest valt nog mee.
Ik kijk er vanavond even naar en post morgen mijn cut dieet.

Sayer gaat cutten
Ik woog 93kg
---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 21:52 ----------
Ga je IF eens proberen?![]()
Ik train ook 's ochtends?Mr. Ik-bulk-op-liters-chocomelk komt ook eens iet zeggen
---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 21:52 ----------
IF? Lijkt me pijnlijk met dat ik 's ochtends train en van 13.30 tot 22.00 werk?