XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Enkele reacties op m'n foto, dit zou geen 14% zijn? (heb dit met fat caliper 3 keer gemeten en gemiddelde genomen; heb ook zo'n meting laten doen met een weegschaal). Of zie ik er 'dikker' uit door vocht?

Enkele reacties op m'n foto, dit zou geen 14% zijn? (heb dit met fat caliper 3 keer gemeten en gemiddelde genomen; heb ook zo'n meting laten doen met een weegschaal). Of zie ik er 'dikker' uit door vocht?

Ik ga me daar niet over uitspreken want ik kan dat nooit inschatten. Niet bij mezelf en al zeker niet bij andere :D

Voedingsschema op trainings en rustdagen zoals het er nu aan toe gaat (min of meer; soms kan het wat schommelen natuurlijk).

Ik kan natuurlijk ook verder bulken op chocomelk...maar dan ga ik over naar de darkside :p

Vet omhoog en carbs omlaag en mijn cut kan beginnen neem ik aan? Of zijn er nog struikelblokken die in m'n voedingsschema opvallen?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Voedingsschema op trainings en rustdagen zoals het er nu aan toe gaat (min of meer; soms kan het wat schommelen natuurlijk).

Ik kan natuurlijk ook verder bulken op chocomelk...maar dan ga ik over naar de darkside :p

Vet omhoog en carbs omlaag en mijn cut kan beginnen neem ik aan? Of zijn er nog struikelblokken die in m'n voedingsschema opvallen?
Bro, 150g rijst is +100g carbs ze. In je bestand staat 26g.
(btw, altijd ongekookt wegen!!)

Je kan dit gebruiken! Is echt een geschenk uit de hemel!!(zeker als je een smartphone/iphone hebt!)
https://www.myfitnesspal.com/

Laatst bewerkt:
Bro, 150g rijst is +100g carbs ze. In je bestand staat 26g.
(btw, altijd ongekookt wegen!!)

Je kan dit gebruiken! Is echt een geschenk uit de hemel!!(zeker als je een smartphone/iphone hebt!)

Wacht...k*t; ik weeg m'n pasta/rijst ongekookt maar zet het gekookt in m'n voedingstabel...das ni correct zeker?

Btw, http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=796 150 gr = 30 carbs? :(

Moet daar btw een link in zitten want ik zie niet wat je bedoelt met dat van die smartphone?

Wacht...k*t; ik weeg m'n pasta/rijst ongekookt maar zet het gekookt in m'n voedingstabel...das ni correct zeker?

Btw, http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=796 150 gr = 30 carbs? :(

Moet daar btw een link in zitten want ik zie niet wat je bedoelt met dat van die smartphone?
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=625

Dit gebruiken ;)

150gr = 30g carbs :roflol: 150gr is 3/4 van je bord. Is een grote berg rijst ze ;)

Dude srs, je schema is totaal fout :o 4 sneden brood = 4gr carbs :o srs?

gewoon myfitnesspal gebruiken!!

Hier is ong een schatting ;) 2809 197 407 37

Nu gewoon myfitnesspal gebruiken! Kan je per merk/product invoeren! Accurater kan het niet!!!

edit: kwark vergeten in te voegen
Met kwark:
3054 231 431 37

Bijlagen

Ik was hier toch al in? Niet?

Anyway, dan ben ik het nu :)

in

gelijk een vraag, jij bulkt op 3328 kcal op een trainingsdag? is dat niet veel te weinig voor jou gewicht?

in

gelijk een vraag, jij bulkt op 3328 kcal op een trainingsdag? is dat niet veel te weinig voor jou gewicht?

Welkom; wel...die berekening blijkt volledig fout te zijn. Arnodsi heeft in zijn excell ook m'n avondeten niet bijgezet dus ik zit een pak hoger...

Maar doordat ik dacht wat jij nu zegt keek ik er niet altijd zo nauw naar en zat ik er soms nog meer over..

Welkom; wel...die berekening blijkt volledig fout te zijn. Arnodsi heeft in zijn excell ook m'n avondeten niet bijgezet dus ik zit een pak hoger...

Maar doordat ik dacht wat jij nu zegt keek ik er niet altijd zo nauw naar en zat ik er soms nog meer over..

ok interessant, succes met je bulk, ga je blijven volgen :)

Iedereen verschilt, ik bulk ook op zoiets ;)
Momenteel in de cut op 2200-2400kcal

toch ook nog n redelijke hoeveelheid vindt ik xD mja iedereen is idd verschillend

redelijke hoeveelheid.

joey plssss

Nu ik die cijfers zie denk ik dat ik ga cutten :D volgens berekeningen zou ik onderhoud van 2700 kcal hebben...

Goed, ik zat gewoon te hoog in carbs, de rest valt nog mee.

Ik kijk er vanavond even naar en post morgen mijn cut dieet.

toch ook nog n redelijke hoeveelheid vindt ik xD mja iedereen is idd verschillend
Sayer gaat cutten :P

Ik woog 93kg ;)

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 21:52 ----------

Nu ik die cijfers zie denk ik dat ik ga cutten :D volgens berekeningen zou ik onderhoud van 2700 kcal hebben...

Goed, ik zat gewoon te hoog in carbs, de rest valt nog mee.

Ik kijk er vanavond even naar en post morgen mijn cut dieet.
Ga je IF eens proberen? :D

Mr. Ik-bulk-op-liters-chocomelk komt ook eens iet zeggen :D

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 21:52 ----------

IF? Lijkt me pijnlijk met dat ik 's ochtends train en van 13.30 tot 22.00 werk?
Ik train ook 's ochtends?
Dat is juist ideaal man! Fasted trainen en daarna eten! Mijn window is van 14-22uur (tegenwoordig kleiner omdat ik mijn macro's sneller binnen heb)

Terug
Naar boven