AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

fasted trainen is ****ed up

Nog iemand die bulkt op chocomelk? :D

Onderhoud van 2700 vind ik nog meevallen, maar dat is uitgezonderd training waarschijnlijk?

Best wel buff man alhoewel ik vind dat niet alles mooi tot zijn recht komt. Denk dat je er buffer uitziet dan op die foto.

Maar wat ga je doen nu cut of bulk?

• Topic Starter Topic Starter
Best wel buff man alhoewel ik vind dat niet alles mooi tot zijn recht komt. Denk dat je er buffer uitziet dan op die foto.

Maar wat ga je doen nu cut of bulk?
Is ook gewoon een k*tfoto, slecht licht, foto op iPod... maar goed!

Morgen begin ik te cutten, wil even alles wat op orde zetten!

Zat aan een vrij stevige cut te denken van om en rond de 8 weken (wil niet te diep cutten, anders verlies ik te veel kracht, maar ik wil een richtlijn hebben, ik kan desnoods nog aanpassingen maken)

Oke; ik ga dus beginnen cutten. Hierbij mijn cut schema, het zijn kleine aanpassingen, maar volgens mij met een groot effect. Ik zou 8 weken lang willen cutten (om en rond)

Ik ga niet zeggen dat ik me hier 100% aan zal houden, ik zal wekelijks opvolgen wat de spiegel, mijn gevoel en mijn trainingen zeggen.

Het uitgangs punt waar ik ben van uit gegaan:

-Minder carbs op rustdagen
-Carbs op trainingsdagen in de maaltijden na de training

Op rustdagen zit ik ook vrij laag in kcal, ik zou dit de eerste 2 week willen volhouden, puur om alles met een kickstart te laten beginnen. Als dit me goed afgaat, blijf ik dit volhouden.

Als tussendoortje kan ik eventueel nog fruit bijnemen, crackers of rijstkoeken.

In de tabellen zijn mijn omega's niet meegeteld (via Animal Omega) dus vetten zijn iets hoger dan in deze tabel.

Ik ga morgen ook achter groene thee, geen idee dewelke, maar dit om het afvallen te bevorderen.

Tips, opmerkingen zijn meer dan welkom!

Alvast bedankt voor iedereen die hieraan heeft meegewerkt ;)

Ik zit eraan te denken om tijdens de cut extra BCAA's bij te nemen, is dit nuttig of overbodig?

Bijlagen

Op rustdagen zou ik nog lager in KH gaan en wat hoger in vetten. (maar dat is mijn mening)

Je vetten zijn veel te laag bro, 60 is voor iemand van jouw postuur echt wel het minimum. Vetten heb je nodig voor veel processen in je lichaam en ook energieprocessen die bijdragen aan het afvallen. Inhoudelijk kan ik er nog even verder niks over zeggen want ik zie op mn mobiel alleen productcodes ipv producten haha.

Bcaa's hebben imo hetzelfde effect als gewoon whey isolaat, zijn wat duurder maar wel lekkerder. Je kan ze nemen voor/tijdens de training, verder lijken bcaa's me overbodig.

Op rustdagen zou ik nog lager in KH gaan en wat hoger in vetten. (maar dat is mijn mening)

En ik waardeer je mening! Ik kan die weight gainer 's ochtends vervangen door gewone whey; of ik kan de banaan eruit laten.

Weight gainer weg:

Dan zit ik wel met 2 problemen; te weinig kcal (1700) en maar 35 gr vet op rustdagen.
(KH zitten dan op170 op rustdagen wat me goed lijkt?)

Banaan weg:

Kcal op 1900; vet op 37 (nog te weinig maar al beter dan hierboven).
Kh zitten dan op 214 (te hoog)?

Ik krijg via Animal Omega nog 6 gr vet binnen. Respectievelijk 67 gr op trainingsdagen en 43 op rutdagen.

Die vetten zou ik bijna moeten verdubbelen, zonder aan mn Kh te raken (en liefst zo weinig mogelijk aan m'n kcal ook). Ik las even terug dat bobk noten adviseerde? (want die olijfolie; yuk :D)

Gewoon pinda's of amandelen :p

Of blikje tonijn is ook redelijk wat vetten

Als je cut zou ik sowieso die weightgainer weglaten man! Of ik zou toch liever vast voedsel eten ipv iets te drinken.

En als vetbron: eieren, noten, kaas, advocado ...

Als je cut zou ik sowieso die weightgainer weglaten man! Of ik zou toch liever vast voedsel eten ipv iets te drinken.

En als vetbron: eieren, noten, kaas, advocado ...

Wel, ik snap je redenering he; maar met dat ik van 13.30 tot 22.00 werk en smorgens om 8.30 opsta om te gaan trainen, wil ik niets zwaar binnen, en dan is die shake (imo) ideaal...

Is kijken naar noten straks dan...elke dag kaas ben je ook zo beu

---------- Post toegevoegd Sat 30 Mar 2013 om 11:12 ----------

Lol sanca :p

Ik zit eens één avond bij m'n vriendin & niet bij de vriendjes op DBB en ik mis weer een hele hoop :roflol:

Ik zit eens één avond bij m'n vriendin & niet bij de vriendjes op DBB en ik mis weer een hele hoop :roflol:
Welkom terug dan maar :D

Ik wou nu juist het stad ingaan op zoek naar noten en groene thee...

Straks maak ik wat pics want ik wil m'n progress kunnen volgen..Ik hoop m'n krachtverlies ook te beperken maar ik hou er rekening mee dat dat er wel zit aan te komen.

Heb ook nog een kleine voorraad fatburners ingeslagen, maar die hou ik voor de moeilijkere periodes of voor de laatste 2-3 weken.

Anyways; ik heb nu m'n weight gainer gedronken met melk; ik moet mentaal nog wennen aan het idee van een cut (is vrij impulsief beslist) en ik heb het gevoel dat ik niet volledig voorbereid ben...

Opmerkingen en tips zijn nog altijd welkom :D

Laatst bewerkt:
Cutten is niet noodzakelijk gelijk aan krachtverlies, sommige (PL) members hier heb ik PR's zien zetten in de cut

Terug
Naar boven