MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Om mijn vetten te verhogen, omschakelen naar volle kwark ipv magere?

sanca de enige cut die jij doet is toch als je je baard laat bijknippen ?

Cutten is echt 3/4de een mentale strijd bro.
Gewoon even op je tanden bijten en weten waarvoor je het doet. Voor je het weet zijn die weken voorbij.
En inderdaad, tijdens mijn eerste IF cut had ik ook nog een paar PR's (toendertijd) neergezet

Oke, ik ben terug van de winkel.

Om mijn vetten omhoog te krijgen heb ik mee:

-pindakaas voor op trainingsdagen (4 boterhammen 's ochtends) check!
-kaas; heel veel kaas (zit per 100 gr 20 gr vet in) dit in kleine porties onderverdelen en dagelijks als tussen door wat blokjes kaas

Ik heb nu ook groene thee mee waar ik mee aan de slag kan.

Nu ga ik wat geitekaas met pijnboompitten en appeltjes eten :D

Die kwark laten vallen zie ik niet zitten :( ik ben gek op m'n kwark... (nee srs ik eet dat echt graag)
Dus ik ga zien hoe het me afgaat terwijl ik m'n kwark blijf behouden (en die melk).

Voor de rest heb ik fatburners voor op het einde en bestel ik me straks wat BCAA's bij (voor op die gekke dagen dat ik plots cardio ga doen)

100 gr geitekaas met wat honing, 2 appeltjes en pijnboompitten in de oven!

Succes met cutten brah!!

Oke, ik ben terug van de winkel.

Om mijn vetten omhoog te krijgen heb ik mee:

-pindakaas voor op trainingsdagen (4 boterhammen 's ochtends) check!
-kaas; heel veel kaas (zit per 100 gr 20 gr vet in) dit in kleine porties onderverdelen en dagelijks als tussen door wat blokjes kaas

Ik heb nu ook groene thee mee waar ik mee aan de slag kan.

Nu ga ik wat geitekaas met pijnboompitten en appeltjes eten :D

Die kwark laten vallen zie ik niet zitten :( ik ben gek op m'n kwark... (nee srs ik eet dat echt graag)
Dus ik ga zien hoe het me afgaat terwijl ik m'n kwark blijf behouden (en die melk).

Voor de rest heb ik fatburners voor op het einde en bestel ik me straks wat BCAA's bij (voor op die gekke dagen dat ik plots cardio ga doen)
Ik ben terug gekomen van de winkel met 2 kilo tilapia & 2 kilo kipfilet, paar kilo zoete aardappel en groentjes :roflol:
#hardcore

Ik laat mijn kwark ook niet gemakkelijk vallen hoor, ultieme afsluiter van de dag voor mij :meal:
Wel oppassen dat je inderdaad niet teveel zuivel neemt, houdt namelijk vocht vast dacht ik.

Middageten

IMG_0214.JPG

Stukjes appel met pijnboompitten?

Hij bedoelt je roids plaatje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En wut, stoppen met melk? Ook op trainingsdagen?
:yes:

Volledig stoppen hoeft niet, maar van zuivelproducten houd je vocht vast en word je huid dikker als ik me niet vergis. Dus 500g kwark EN kaas EN +0.5L melk is wat te veel denk ik.

:yes:

Volledig stoppen hoeft niet, maar van zuivelproducten houd je vocht vast en word je huid dikker als ik me niet vergis. Dus 500g kwark EN kaas EN +0.5L melk is wat te veel denk ik.
Oplossing:

Op trainingsdagen melk en kwark, geen kaas. Vetten binnenkrijgen via pindakaas op m'n boterham...als ik bloated blijf schrap ik de melk wel!

Even ter motivatie, 210kg deadlift ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En zij doet maar 105kg bench ... ;)

Terug
Naar boven