- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Cutten is niet noodzakelijk gelijk aan krachtverlies, sommige (PL) members hier heb ik PR's zien zetten in de cut
Dit is mij ook wel eens gelukt idd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cutten is niet noodzakelijk gelijk aan krachtverlies, sommige (PL) members hier heb ik PR's zien zetten in de cut
Om mijn vetten te verhogen, omschakelen naar volle kwark ipv magere?
Om mijn vetten te verhogen, omschakelen naar volle kwark ipv magere?
sanca de enige cut die jij doet is toch als je je baard laat bijknippen ?

ik ben gek op m'n kwark... (nee srs ik eet dat echt graag)Dankje man, jij gz met die vpr op je DL

Ik ben terug gekomen van de winkel met 2 kilo tilapia & 2 kilo kipfilet, paar kilo zoete aardappel en groentjesOke, ik ben terug van de winkel.
Om mijn vetten omhoog te krijgen heb ik mee:
-pindakaas voor op trainingsdagen (4 boterhammen 's ochtends) check!
-kaas; heel veel kaas (zit per 100 gr 20 gr vet in) dit in kleine porties onderverdelen en dagelijks als tussen door wat blokjes kaas
Ik heb nu ook groene thee mee waar ik mee aan de slag kan.
Nu ga ik wat geitekaas met pijnboompitten en appeltjes eten
Die kwark laten vallen zie ik niet zittenik ben gek op m'n kwark... (nee srs ik eet dat echt graag)
Dus ik ga zien hoe het me afgaat terwijl ik m'n kwark blijf behouden (en die melk).
Voor de rest heb ik fatburners voor op het einde en bestel ik me straks wat BCAA's bij (voor op die gekke dagen dat ik plots cardio ga doen)

EN 120 gr geitekaas, gesmolten in de oven (afgewerkt met een beetje honing)
Int vervolg met water drinken.Welk plaatje?
Hij bedoelt je roids plaatje:Stoppen met melkInt vervolg met water drinken.
Welk plaatje?
Hij bedoelt je roids plaatje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En wut, stoppen met melk? Ook op trainingsdagen?
Oplossing:![]()
Volledig stoppen hoeft niet, maar van zuivelproducten houd je vocht vast en word je huid dikker als ik me niet vergis. Dus 500g kwark EN kaas EN +0.5L melk is wat te veel denk ik.