- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
En wie is dat juist?Even ter motivatie, 210kg deadlift ...
En zij doet maar 105kg bench ...![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wie is dat juist?Even ter motivatie, 210kg deadlift ...
En zij doet maar 105kg bench ...![]()

Oke nice...210 is idd wel motivatie genoeg

Als je niet minsten double bodyweight kan liften, dan faal je gewoon in het man zijn (yes offence)
Jammer genoeg geldt dit voor 95% van de sectie waarin je je bevindt, hier zie je meer pics van eten dan van deadlifts, zonde man
Ik snap je punt hoor, maar ondanks dat ik enorm graag poch met de gewichten die ik kan verzetten, is mijn doel nog steeds om er goed bij te staan (nee niet dat beach boy gedoe en een slip op het podium zoals je zo mooi zegtAls je niet minsten double bodyweight kan liften, dan faal je gewoon in het man zijn (yes offence)
Jammer genoeg geldt dit voor 95% van de sectie waarin je je bevindt, hier zie je meer pics van eten dan van deadlifts, zonde man
)

ik denk 1 of 5 reps? maar das een gok, geen idee!wait wut, en hoeveel herhalingen heb je het dan over of is dat gewoon op 1 rep?
ow en deze log gaat echt snel

The dark side, it calls meMet elke week naar Herentals te komen zul je er beter op staan dan enkel je gymtrainingen te doen, no peer pressure, just sayin'
1x per maand is niks, je staat je eigen doelen in de weg

Jij nam toch test voor me mee naar de meetGewoon meer deadliften dikke Belg
Anders haal ik je nog in![]()

Gewoon meer deadliften dikke Belg
Anders haal ik je nog in![]()

Ik ga maandag wel trainen...verdomme toch
Beter luister je Thomas, je wilt toch niet dat de boardecto je outlift, toch ?

Ik ga mn ballen oppikken en kom morgen weer...verdomme toch![]()
Familiefeest lolMorgen 10u, vergeet niet de klok te verzetten
in before paasgejank

Sanca man

Moet je aan Sanca vragen om eens mee te gaan, ik kom ook wel mee dan!Eigenlijk moet ik een keer naar mee doen met powerlifting training
Zal me niet verbazen als sanca mij op kan tillen wanneer ik de zwaarste steen die ik kan liften optil
Nouja pl wordt toch niets voor mij![]()