XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Jes Bourne

Oke nice...210 is idd wel motivatie genoeg :D

Als je niet minsten double bodyweight kan liften, dan faal je gewoon in het man zijn (yes offence)

Jammer genoeg geldt dit voor 95% van de sectie waarin je je bevindt, hier zie je meer pics van eten dan van deadlifts, zonde man

Als je niet minsten double bodyweight kan liften, dan faal je gewoon in het man zijn (yes offence)

Jammer genoeg geldt dit voor 95% van de sectie waarin je je bevindt, hier zie je meer pics van eten dan van deadlifts, zonde man

wait wut, en hoeveel herhalingen heb je het dan over of is dat gewoon op 1 rep?

ow en deze log gaat echt snel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.006

Ik snap je punt hoor, maar ondanks dat ik enorm graag poch met de gewichten die ik kan verzetten, is mijn doel nog steeds om er goed bij te staan (nee niet dat beach boy gedoe en een slip op het podium zoals je zo mooi zegt :p)

Ik heb gewoon een falend schema gekregen in het begin, borst heeft voorsprong genomen en mijn deadlift houding is volledig verkeerd. Ik kom er wel hoor, maar ik verwacht niet dat dit 1 week na het trainen met jou al 80 kg omhoog ging gaan :p

Ik ben mijn weg nog aan het zoeken, en ik moet eerlijk zijn, ik merk dat mijn bench minder 'goed' gaat als ik stevig op mijn deadlift werk. Mijn focus ligt nu op mijn squat zo diep en zwaar mogelijk te doen, mijn deadlift correct uit te voeren en daar het gewicht omhoog te laten gaan, en de rest mag even zo blijven.

Maar op 28 april sta ik weer in Herentals ;)

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 22:42 ----------

wait wut, en hoeveel herhalingen heb je het dan over of is dat gewoon op 1 rep?

ow en deze log gaat echt snel
ik denk 1 of 5 reps? maar das een gok, geen idee!

Ja het loopt hier gelijk een trein :D

Met elke week naar Herentals te komen zul je er beter op staan dan enkel je gymtrainingen te doen, no peer pressure, just sayin'

1x per maand is niks, je staat je eigen doelen in de weg :D

• #1.008
Met elke week naar Herentals te komen zul je er beter op staan dan enkel je gymtrainingen te doen, no peer pressure, just sayin'

1x per maand is niks, je staat je eigen doelen in de weg :D
The dark side, it calls me :p

Gewoon meer deadliften dikke Belg :trollface:

Anders haal ik je nog in :roflol:

Training voor morgen:

1. Log 5x3
2. Farmer's 5x20m (130kg elke hand)
3. Hand-over-hand met slee (350kg): 3 sets
4. Yoke: Speed Runs: 300kg 5x20m
5. "Little Christie": 8xTire Flip (380kg) + 8x110kg stone (to shoulder)
6. Deadlift Carousel: 50 reps
7. SMTK Viking Grip Challenge

It will be fun!

Gewichten aanpasbaar natuurlijk ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga maandag wel trainen...verdomme toch :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigenlijk moet ik een keer naar mee doen met powerlifting training

Zal me niet verbazen als sanca mij op kan tillen wanneer ik de zwaarste steen die ik kan liften optil :roflol:

Nouja pl wordt toch niets voor mij :(

Lose the mangina Thomas

• #1.020
Terug
Naar boven