XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Mooi hoor! Overal was het druk precies: chestmonday & feestdag!
Probeer gewoon wat vlees te bikken met een hoop groentjes, frietjes hoeven toch zelfs niet? :D
Veel vlees, groenten en die frieten moesten idd niet! Het was uiteindelijk maar 100 gram, ben nu even alles aan het berekenen.

Shit, als ik ga gourmetten en friet ga eten hou ik het niet bij 100gram :roflol:
Valt wel mee dan idd.

• #1.043
Gewoon veel vlees, groenten en paar frietjes. Gaat perfect, het is niet dat ie op -10% zit
Dit; ik heb niet ranzig zot gegeten. Het zit wel goed; morgen weer goed diep cutten en dan trekken we dat weer recht. Zolang ik niet TE veel over m'n macro's ga zit het goed (wat momenteel allesbehalve het geval is)

Wat een training. Me is jelly.

• #1.050
Zelfs al een dikke 24 uur niks meer gegeten, heb potverdomme salmonella opgelopen ofzo.
Wut? 24 uur niets gegeten? Dan heb jij ook niet getraind vandaag!!?

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 20:04 ----------

Zolang je er geen behoefte aan hebt.. :D
Ik zeker vandaag niet phuh, moet mijn avondmaal nog eten & dessertje.
Glorious highcarbday.
Ik merk nu ik die info van jou en Arndosi heb samengelegd dat cutten niet per se wilt zeggen dat je weinig eet. Je moet gewoon anders eten.

Dit verklaard ook waarom ik bij m'n vorige cut snel veel ben afgevallen maar veel krachtverlies heb geleden. Ik at op mijn trainingsdagen niet veel meer carbs dan op m'n rustdagen, mijn vet zat ook laag waardoor mijn herstel belemmerd werd door mezelf.

Met alles wat ik vandaag gegeten heb + mijn kwark straks zit ik aan:

2875 kcal
231 gr eiwit
307 gr carbs
80 gr vet

In principe zouden enkel m'n carbs nog wat omhoog moeten...dus misschien dat ik straks nog een 2 appels eet.

Laatst bewerkt:
Nope, niet getraind. Kan niks binnenhouden. Al 4 dagen last van, maar sinds zaterdagavond/nacht echt niet normaal harde buikkrampen, hoofdpijn en uitdroging. En de abnormale schijterij niet te vergeten :roflol:

Ik merk nu ik die info van jou en Arndosi heb samengelegd dat cutten niet per se wilt zeggen dat je weinig eet. Je moet gewoon anders eten.

Dit verklaard ook waarom ik bij m'n vorige cut snel veel ben afgevallen maar veel krachtverlies heb geleden. Ik at op mijn trainingsdagen niet veel meer carbs dan op m'n rustdagen, mijn vet zat ook laag waardoor mijn herstel belemmerd werd door mezelf.

2875 kcal
231 gr eiwit
307 gr carbs
80 gr vet

In principe zouden enkel m'n carbs nog wat omhoog moeten...dus misschien dat ik straks nog een 2 appels eet.

Ik eet haast geen carbs meer de laatste tijd en het werkt goed :eek:

Ik eet haast geen carbs meer de laatste tijd en het werkt goed :eek:
Niet te vlug al die carbs schrappen bro. Bedoeling is wel nog lekkere knaltrainingen neer te zetten :)

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 20:30 ----------

2875 kcal
231 gr eiwit
307 gr carbs
80 gr vet

Inderdaad. De kunst is om toch maaltijden met volume te maken, uw macro's aan te passen en koolhydraten op de geschikte moment eten.

EN CARDIO!! :mad:

Edit: shiiieet son; jouw cutdag geraak ik nog eens niet aan op mijn high carb day verdorie :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #1.054
Ik kan voor geen reet poseren. Wel ontdekt dat foto's vrij confronterend kunnen zijn.

Of ik trek slecht foto's of in het verkeerde licht; of ik zie mezelf in de spiegel met meer definitie dan ik daadwerkelijk heb...

Weet nog niet goed of ik deze pics ga posten...misschien ooit eens als ik wat langer met de cut bezig ben en ik progress kan laten zien.

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 01:07 ----------

Inderdaad. De kunst is om toch maaltijden met volume te maken, uw macro's aan te passen en koolhydraten op de geschikte moment eten.

EN CARDIO!! :mad:

Edit: shiiieet son; jouw cutdag geraak ik nog eens niet aan op mijn high carb day verdorie :roflol:
Ja idd cardio, had ik vandaag geen tijd voor (gym ging dicht om 18.00 dus moest me haasten).

En hoe bedoel je met die edit? Dit was een trainingscutdag, dan mogen carbs toch wat hoger zitten? is 307 dan zo veel te veel?

141 gr carbs op een rustdag, dat ook te veel?

Die foto's sucken hé :roflol: heb ik ook al ondervonden.
Als je in de spiegel kijkt denk je: 'mmm nice, would hit (no homo)'. En als je dan een foto zie denk je: ':fuu::fuu: wie is dat?'

Ik kan voor geen reet poseren. Wel ontdekt dat foto's vrij confronterend kunnen zijn.

Of ik trek slecht foto's of in het verkeerde licht; of ik zie mezelf in de spiegel met meer definitie dan ik daadwerkelijk heb...

Weet nog niet goed of ik deze pics ga posten...misschien ooit eens als ik wat langer met de cut bezig ben en ik progress kan laten zien.

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 01:07 ----------

Ja idd cardio, had ik vandaag geen tijd voor (gym ging dicht om 18.00 dus moest me haasten).

En hoe bedoel je met die edit? Dit was een trainingscutdag, dan mogen carbs toch wat hoger zitten? is 307 dan zo veel te veel?

141 gr carbs op een rustdag, dat ook te veel?

Met jouw stats waarschijnlijk niet hoor, maar ik zat gisteren met een high carb dag rond de 280/300 & dat was dan een bulk-dagje, en jij kan dat doodleuk in je cut steken :D

• #1.057
Met jouw stats waarschijnlijk niet hoor, maar ik zat gisteren met een high carb dag rond de 280/300 & dat was dan een bulk-dagje, en jij kan dat doodleuk in je cut steken :D

Ah nu zie ik het, als ik jou redenering volg zou ik op trainingsdagen rond de 4 gr carb per kg gewicht moeten zitten. Dus dat zat goed...
Maar jou low carb days.. Onder de 50 :eek: holy shit..daar zit ik niet aan! Ik zit hoger :(

Heb me vandaag bcaas besteld en ga mss proberen wat cardio bij te doen.
Alsook heb ik raw iron sport whey ipv weight gainer besteld. Dat scheelt me al in carbs en dan zit ik op rustdagen ook weer lager!

Mijn abbo loopt af vandaag bro, sorry.

Ik ben out.

2 april

In deze sectie zijn bodypics verplicht, post or gtfo

Terug
Naar boven