- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
In deze sectie zijn bodypics verplicht, post or gtfo

Sanca man!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor een korte cut is het inderdaad misschien wel voordelig om wat cardio op rustdagen erbij te doen. Op een langere cut prefereer ik om eerst carbs wat te schrappen, kcals terug te schroeven & als gewicht stagneert cardio erbij te doen.Ik zit er btw aan te denken om op rustdagen cardio bij te doen (heb hier op trainingsdagen echt geen tijd voor).
Ik ga de 1ste 2 weken m'n carbs op rustdagen laag houden, ook als ik cardio ga doen.

Nah ik dacht gwn wat te gaan fietsen of op zo'n hoogte interval loopband te gaan staan...Voor een korte cut is het inderdaad misschien wel voordelig om wat cardio op rustdagen erbij te doen. Op een langere cut prefereer ik om eerst carbs wat te schrappen, kcals terug te schroeven & als gewicht stagneert cardio erbij te doen.
Denk er wel aan als je dit op een nuchtere maag doet: geen HIIT-training![]()
Nah ik dacht gwn wat te gaan fietsen of op zo'n hoogte interval loopband te gaan staan...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nah ik dacht gwn wat te gaan fietsen of op zo'n hoogte interval loopband te gaan staan...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Instagram is gay

Dat zijn jou woorden!!
Arnaud is de grootste player van de Karel de Grote-Hogeschool.
Elke middag met een andere chick in de schoolrestau.
Wut das ni eens nederlandsOk
---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 23:24 ----------
Pics

Elke middag met een andere chick in de schoolrestau.