Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
86.6 kg vandaag, we zijn dus al wat vocht kwijt

• #1.065
Ik zit er btw aan te denken om op rustdagen cardio bij te doen (heb hier op trainingsdagen echt geen tijd voor).

Ik ga de 1ste 2 weken m'n carbs op rustdagen laag houden, ook als ik cardio ga doen.

Ik zit er btw aan te denken om op rustdagen cardio bij te doen (heb hier op trainingsdagen echt geen tijd voor).

Ik ga de 1ste 2 weken m'n carbs op rustdagen laag houden, ook als ik cardio ga doen.
Voor een korte cut is het inderdaad misschien wel voordelig om wat cardio op rustdagen erbij te doen. Op een langere cut prefereer ik om eerst carbs wat te schrappen, kcals terug te schroeven & als gewicht stagneert cardio erbij te doen.
Denk er wel aan als je dit op een nuchtere maag doet: geen HIIT-training :D

• #1.067
Voor een korte cut is het inderdaad misschien wel voordelig om wat cardio op rustdagen erbij te doen. Op een langere cut prefereer ik om eerst carbs wat te schrappen, kcals terug te schroeven & als gewicht stagneert cardio erbij te doen.
Denk er wel aan als je dit op een nuchtere maag doet: geen HIIT-training :D
Nah ik dacht gwn wat te gaan fietsen of op zo'n hoogte interval loopband te gaan staan...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.070
Vandaag 2200 kcal; 285 gr eiwit (vrij hoog); 130 carbs en 80 gr vet. Het was een rustdag vandaag.

Morgen wou ik gaan voor 2803 kcal; 243 gr eiwit; 317 gr carbs en 65 gr vet

Te verdelen onder; 70 gr carbs voor de training en als post workout 172 gr carbs.

De rest van de dag zouden er geen carbs meer aan te pas komen.

Mensen die hier een andere mening over hebben?

• #1.071
Bijna gedaan met werken dan even kijken naar dat schema voor morgen!

• #1.072
Morgen kabeljauw met scampi's als middag eten :D

Terug
Naar boven