AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

Je bedoelt Nick zijn trainingen?

OOOOOOOOH.gif

tumblr_mbqy1nZqWq1ro8ysbo1_400.gif

Hoe bedoel je hoeveel reps ik van falen afzit? Die 3 x 5 x 90 gaat op zich 'vrij' makkelijk. Ik denk dat 1 x 5 x 100 er op een goede dag wel zou inzitten!

Schema mag je zeker proberen! Had ik jou dat doorgemailed die PDF? Anders wil ik dat gerust nog eens doen :)

Dat bedoelde ik ja ;) Dat verklaard wel waarom ik me altijd zo p*ssy voelde vergeleken met jouw benchgewichten he :D Ja die had je gemaild :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Amai gij zijt sterk seg

Wanneer ga je eens van schema wisselen?

legpress ftw :heart:_:heart:

• #1.327
  • #1.329
Deze ochtend gewogen na het toiletbezoek...84.5 kg. Lijkt me nog steeds voornamelijk vocht, al is mijn buik wat gekrompen in omvang (riem kan een gaatje meer dicht) en ik zie aan de zijkant m'n blokjes;..als je goed kijkt..

Even afwachten hoe alles eruit ziet na de refeed van zondag en dan eventueel wat aanpassen in m'n schema! Ik zit momenteel zeker nog niet met krachtverlies

Deze ochtend gewogen na het toiletbezoek...84.5 kg. Lijkt me nog steeds voornamelijk vocht, al is mijn buik wat gekrompen in omvang (riem kan een gaatje meer dicht) en ik zie aan de zijkant m'n blokjes;..als je goed kijkt..

Even afwachten hoe alles eruit ziet na de refeed van zondag en dan eventueel wat aanpassen in m'n schema! Ik zit momenteel zeker nog niet met krachtverlies

Succes! mooi dat je nog geen krachtverlies hebt

• #1.332
Terug van de meet, was enorm fijn!

Hierbij groepsfoto:

30392qd.jpg

Waar blijft de training mt die laatste gay deadlift set :D

• #1.334
Waar blijft de training mt die laatste gay deadlift set :D
:p

Omdat jij het bent:

Het was een training om te trainen en eens wat anders te doen dan anders:

Leg press:

10 x 100
10 x 100
10 x 120
10 x 120
10 x 150

Paar borst oef

Dumbbell rows

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 120
5 x 130 pr :p
2 x 130 (bij deze riep aron me toe dat ik verder moest gaan; en deze noemt hij de gay rep :p)

Bent over row

• #1.335
Form was goed

Beetje chalk op die klauwe doen

Ik had chalk bij me :p maar wist niet dat je nodig had

Terug
Naar boven