AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

Wut? Geen allstars hoor :p (of heel mss wel maar toch :p)

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 15:33 ----------

Dankje man :D ja inderdaad dat was die kerel :roflol: die stond knettergek uit z'n ogen te staren xD

De uitleg was dat je je rug om zeep helpt als je die laat vallen omdat je de spanning dan verliest

Lol @ de groepsfoto...m'n vriendin vond dat jou fysiek er goed uitzag...verdomme :sad:

Ik heb ook jaren lang op allstars getraind ;)

Haha ja het leek alsof die in de kleedkamer een lijntje had gesnoven ja :roflol: niet wijs die kerel!

Nouja deels ben ik het met hem eens, ik zou hem ook altijd beheerst laten vallen, dus niet langzaam maar ook geen vrije val :P Of blijf dan gewoon staan en laat de barbell los ;) Als je namelijk halverwege de weg naar beneden je erector ontspant maar er toch nog belasting op komt kan dat wel eens nasty zijn voor je rug. Meestal zal het goed gaan, maar voorkomen is beter dan genezen. Spreek uit ervaring. Zo lang je iets de snelheid eruit haalt is het goed.

Haha apart, schijnbaar komt mn fysiek op die foto beter uit dan irl, maar foto's kunnen bedriegelijk zijn he :) (strak shirt om de armen en borst, goede lichtinval en bewerking)

Maar het was niet eens luid en er lagen rubbertjes onder :(

Afgelopen zondag was er ook zo'n held bij mij in de gym. Zat ik lekker te concentration curlen... bulging
biceps duwden mijn rood shirt omhoog en plots liet er zo'n idioot de barbell op de grond vallen. Schrok
me een hoedje en mijn hartslag sloeg 2 keer over. Ik was ook gelijk mijn pomp kwijt en voelde wat
roid rage opkomen. Heb dat kereltje dan ook maar gelijk aangesproken dat hij dat niet meer moest doen.
Nog een verhaaltje erbij dat het slecht zou zijn voor zijn rug... en nu zal die het wel niet meer doen !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Haha apart, schijnbaar komt mn fysiek op die foto beter uit dan irl, maar foto's kunnen bedriegelijk zijn he :) (strak shirt om de armen en borst, goede lichtinval en bewerking)

Lol dat denk ik ook van mijn deadlift foto :p ben jealous op mezelf op die pic :o

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 15:54 ----------

Afgelopen zondag was er ook zo'n held bij mij in de gym. Zat ik lekker te concentration curlen... bulging
biceps duwden mijn rood shirt omhoog en plots liet er zo'n idioot de barbell op de grond vallen. Schrok
me een hoedje en mijn hartslag sloeg 2 keer over. Ik was ook gelijk mijn pomp kwijt en voelde wat
roid rage opkomen. Heb dat kereltje dan ook maar gelijk aangesproken dat hij dat niet meer moest doen.
Nog een verhaaltje erbij dat het slecht zou zijn voor zijn rug... en nu zal die het wel niet meer doen !

:roflol:

Btw, die Animal cuts is idd goed spul :D

:roflol: :roflol: :roflol:

Lol dat denk ik ook van mijn deadlift foto :p ben jealous op mezelf op die pic :o

Haha ja dat feel!

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 15:54 ----------

:roflol:

Btw, die Animal cuts is idd goed spul :D

Ik sta een beetje een mooi-boy te wezen op de foto. Zelfs niet faken alsof ik een harde training aan het doen ben :roflol:

Animal cuts = roid rage?

Vonden jullie vriendinnen me te dik of is een extra 20 kg niet erg?

Congrats met je pr op front squat!

staat daar nu echt 48 kg bij je stats :( das nog ziek lang man...waarom 80+?

Volgende week begin ik aan shakies, instant gaines jww.
Is een mentale grens waar ik naar uitkijk, nu begin kracht wel in de goeie richting te gaan dus bij 80kg+ zal ik tenminste met jullie warm up kunnen meedoen :D

Terug
Naar boven