MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

1uur vind ik zelfs al lang..
Hoe kan je nu bv één uur doen over 3oef borst + 2 oef biceps? Zie er in mijn gym daar ook een uur over terwijl dat ik het kan in 35min (als er niets bezet is).
Meestal vind je trouwens ook terug dat een training ca45min zou moeten duren, nu die stickies hier zijn ouder dan skinny.

Merk dat bij te weinig rust tussen sets ik goed misselijk word, ik doe er meestal ook een 60-70 min over. Ook lekker op het gemak, waarom zou ik me haasten..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
8 oef op 1.5 uur vind ik nog goed meevalle eig..

1,5 tot 2 uur trainen is normaal hoor, zeker als je een goede warming-up en foamrollen en stretchen meerekent! Voor simpel bodybuilding pompwerk kan je met een uurtje wel klaar zijn maar 5x5 schema's duren nou eenmaal langer omdat je tussen je sets meer tijd nodig hebt om op kracht te komen.

• #1.424
Start 10.21

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 120
5 x 120
4 x 130

Voor de 1ste keer met magnesium; I like!

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Military press:

5 x 40
5 x 50
5 x 55
5 x 55
5 x 60 :cool:

Squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 100

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 95

Heel raises:

25 x 15
25 x 20
25 x 25
25 x 25
25 x 25

Einde 11.45

Het was al terug een betere training! Beetje peptalk van Diaephi en Massive; deadlift zag er ook al beter uit maar die 5de rep 130 kreeg ik gewoon niet omhoog. (in be4 is mentaal) Ben wel tevreden met dat magnesium.

Misschien moet ik er volgende keer ook eens aan lekken voor de extra boost?
tumblr_inline_mk1ej6xIUz1qz4rgp.gif

Training Nick

DIE HEEFT NU ZIJN EIGEN LOG!!

Lekkere training bro, mooi dat magnesium werkt bij jou

• #1.435
En onze Circle of Life is compleet!

what-i-do-now.jpg

Is deze redenering correct:

Ik eet wat meer kcal en carbs op een dag en ga als tegenprestatie cardio gaan doen?

Btw @ massive en Arnodsi; 28 april bij Sanca, daarna in voor iets vettig te gaan eten (cheatmaaltijd, ik dacht friet)

what-i-do-now.jpg

Is deze redenering correct:

Ik eet wat meer kcal en carbs op een dag en ga als tegenprestatie cardio gaan doen?

Btw @ massive en Arnodsi; 28 april bij Sanca, daarna in voor iets vettig te gaan eten (cheatmaaltijd, ik dacht friet)

Op zich wel. Als je cardio doet kan je meer eten. Balans is weer compleet (in deficit dan)
Out voor cheatmaaltijd. srs. :roflol:

Toch niet van jou tenzij je het laat ontdooien uit de vriezer :trollface:

Zonder ballen kun je zelfs nog jizzen, dit omdat 95% vocht is dat door de prostaat wordt toegevoegd en deze zit niet in de balzak.

Op zich wel jammer anders zou je die bende niet steeds op hoeven te ruimen..

Terug
Naar boven