XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Boys, slecht nieuws. Onze Circle Of Life kan pas compleet zijn van zodra iemand jelly is om mij en denk niet dat die iemand bestaat :roflol:

OT: Waarom wil je cardio doen boy?

Troost je jorgen, er is ook niemand Jelly op mij :fa:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.448
Meest voorkomend 'probleem' in de cut is honger. Dus als je meer cardio doet kan je net meer eten.
Zolang je maar een tekort hebt.

Dit; maar ik wacht wel even af. Volgende week zoiezo (4trainingen ipv 3 dan en voor m'n metabolisme kan dat nooit kwaad).

• #1.449
Heb nu weightgainer en melk uit m'n voeding gehaald.

Nu kom ik helaas wel uit op:

Trainingsdagen:

2000 kcal
189 gr eiwit
196 gr carbs
60 gr vet

Rustdagen:

1995 kcal
270 gr eiwit
73 gr carbs
80 gr vet

Met 2900 kcal als onderhoud denk ik ook niet dat dit kan blijven duren...zo zit ik binnen de kortste keren met krachtverlies (en massa ipv alleen vet...) en das niet de bedoeling!

Iets meer carbs op trainingsdag en iets meer vet op rustdag en minder eiwitten :eek:
Rond de 200g eiwit is genoeg voor jouw gewicht man
(zo zou ik het toch doen)

• #1.452
Iets meer carbs op trainingsdag en iets meer vet op rustdag en minder eiwitten :eek:
Rond de 200g eiwit is genoeg voor jouw gewicht man
(zo zou ik het toch doen)

Ik denk dat ik op rustdagen beter m'n whey shake weglaat..eiwit haal ik uit de kaas (die ik eet voor m'n vetten)

Iets meer carbs op trainingsdag, oke. In welke window (voor of na training?)

Ik eet nu 1 banaan voor de training en na m'n training krijg ik de rest van m'n carbs binnen (zo'n 107 gr).

Verdeling van vet en KH

• #1.456
Ik kwam ook veel te hoog uit in kcals hoor. Gewoon zelf wat verlagen :P

• #1.458
Ik kwam ook veel te hoog uit in kcals hoor. Gewoon zelf wat verlagen :P

Wat een geklooi ook altijd :p dacht ik dat m'n voeding op peil stond...

Heb t nog een paar keer nagekeken. 2000 kcal is toch ziek weinig als ik op 2900 onderhoud zit?

Of is misschien mijn onderhoud verkeerd...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: Eig zit ik goed, ik verlies gewicht, m'n kracht blijft behouden...ik heb amper honger...alles gaat goed imo? Zodra ik met krachtverlies zit dan verhoog ik wel...maar tot dan, blijf ik even zo verder doen.

Ik ga wel 1 maal per week een cheatmaaltijd inlassen, ik merk dat mijn lichaam daar enorm hard op gaat (zowel mentaal als fysiek...) dus dat gaan we terug inlassen!

• #1.459
Ik ga morgen ook even kijken achter vlees en dan wat anders dan kip...beetje beu gegeten en kan wel wat lager in eiwitten gaan!

• #1.460
11 mei zitten we op 6 maand van reg park's schema.

Dan 1 week rust en dan de laatste 3 maand!
Trainingen gaan zwaar worden.
12 ipv 8 oef.

MAAR wat erna? Ik heb nog steeds geen idee welk schema erna te doen. Twijfel tussen 4 dagen split of fb 3 dagen 5 x 5...

Terug
Naar boven