AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

hoe kun jij in godsnaam mod worden kerel? :roflol: :D

Wie is mod? :eek:

Mod??!??!

No more spamming.

n6cho7.gif

Wut? Mod? Voorkruiper :(

elke keer als ik in je log kom zijn er epische dingen

goede training, veel gedaan weer.

en gl met je moderations =P

Homo! (Gele kaart? :D )

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.489
  • #1.490
84.6 deze ochtend op de weegschaal...ik denk dat ik het vocht nu stilaan kwijtben en nu met het vet moet gaan beginnen..

Haha je kan ook wel vet en vocht tegelijk verliezen hoor :D En nee blijf maar hier loggen, ik neem mijn scheldpartij terug :roflol:

• #1.493
Haha je kan ook wel vet en vocht tegelijk verliezen hoor :D En nee blijf maar hier loggen, ik neem mijn scheldpartij terug :roflol:
Het is je vergeven hoor :D ik heb je wijsheid nog nodig :heart: nohomo

En ja vocht+vet tesamen, maar ik merk dat het nu 'moeilijker' begint te gaan, vandaar mijn vermoeden dat het vocht nu wel minder is en nu het hardnekkige vet gaat beginnen :D

Maar ik ben er klaar voor!

Het is je vergeven hoor :D ik heb je wijsheid nog nodig :heart: nohomo

En ja vocht+vet tesamen, maar ik merk dat het nu 'moeilijker' begint te gaan, vandaar mijn vermoeden dat het vocht nu wel minder is en nu het hardnekkige vet gaat beginnen :D

Maar ik ben er klaar voor!

Op de weegschaal gaat het nu minder hard, maar in de spiegel nog net zo hard hoor. Nu aimen op een paar honderd gram gewichtsafname per week en volhouden. Het hardnekkige vet is pas onder de 8% ;)

(uitzondering: onder de 14% voor Robke, sorry mate)

• #1.495
Op de weegschaal gaat het nu minder hard, maar in de spiegel nog net zo hard hoor. Nu aimen op een paar honderd gram gewichtsafname per week en volhouden. Het hardnekkige vet is pas onder de 8% ;)

(uitzondering: onder de 14% voor Robke, sorry mate)
Ik ga me nu focussen op: de spiegel+ mijn kracht.

Het zou ideaal zijn om op 80 kg uit te komen droger met zelfde kracht. Van zodra ik krachtverlies merk ga ik wat hoger in carbs op trainingsdagen :)

quote before edit fail :(

Terug
Naar boven