ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Net terug van de training. Zeer tevreden erover! 
Heb eergister in Leiden een nieuw shirt+tanktop gekocht ( pics coming soon ) en een foto van mezelf gemaakt hoe ik er nu bijsta. Helaas geen duidelijke beginfoto van een jaar terug, tenminste niet in een pose oid.
Ik ben erg oldskool en heb geen usb voor mijn phone naar de pc om foto's erop te zetten, zal er morgen eens een gaan zoeken hier in het dorp.
Flink lopen zweten!! Kwam na 10 min erachter dat de airco uitstond en deze tanktop is van een andere stof dan mijn regular ones van wehkamp
hield erg veel zweet vast, ben zeiknat!
Upperbody day, zonder biceps vanwege drukte.
Pull up wide
2x8xBW
Incline Dumbell press
12x18kg
10x22kg
8x26kg
6x30kg
8x26kg
Dumbell row one hand
10x22kg
10x26kg
8x28kg
5x30kg
Dumbell fly's
15x16kg
10x20kg
8x22kg Epic pump na deze
MP
10x30kg
8x32,5kg
8x32,5kg
Dumbell side raises
10x6kg
8x7kg
6x8kg
Close grip BP
2x10x55
Voeding:
Nu bezig met PWO meal ( Kiptandori ) maar totaal geen trek, ben op de helft gestopt. Als ik klaar ben met trainen moet ik eerst een tijdje rusten voor ik ga eten, heb hier vaker last van.
Geïmproviseerd en een whey shake gemaakt + een banaan. Kiptandori is een flinke pan met 3 porties, dus ik pak vanavond nog wel een beetje
Nog te gaan vanavond:
- 5 eieren
- 4 sneden brood met kipfilet
- half portie kip tandori
- Shake met kwark, olijfolie, melk en whey
Morgen lowerbody day

Heb eergister in Leiden een nieuw shirt+tanktop gekocht ( pics coming soon ) en een foto van mezelf gemaakt hoe ik er nu bijsta. Helaas geen duidelijke beginfoto van een jaar terug, tenminste niet in een pose oid.
Ik ben erg oldskool en heb geen usb voor mijn phone naar de pc om foto's erop te zetten, zal er morgen eens een gaan zoeken hier in het dorp.
Flink lopen zweten!! Kwam na 10 min erachter dat de airco uitstond en deze tanktop is van een andere stof dan mijn regular ones van wehkamp
hield erg veel zweet vast, ben zeiknat!Upperbody day, zonder biceps vanwege drukte.
Pull up wide
2x8xBW
Incline Dumbell press
12x18kg
10x22kg
8x26kg
6x30kg
8x26kg
Dumbell row one hand
10x22kg
10x26kg
8x28kg
5x30kg
Dumbell fly's
15x16kg
10x20kg
8x22kg Epic pump na deze

MP
10x30kg
8x32,5kg
8x32,5kg
Dumbell side raises
10x6kg
8x7kg
6x8kg
Close grip BP
2x10x55
Voeding:
Nu bezig met PWO meal ( Kiptandori ) maar totaal geen trek, ben op de helft gestopt. Als ik klaar ben met trainen moet ik eerst een tijdje rusten voor ik ga eten, heb hier vaker last van.
Geïmproviseerd en een whey shake gemaakt + een banaan. Kiptandori is een flinke pan met 3 porties, dus ik pak vanavond nog wel een beetje

Nog te gaan vanavond:
- 5 eieren
- 4 sneden brood met kipfilet
- half portie kip tandori
- Shake met kwark, olijfolie, melk en whey
Morgen lowerbody day

Laatst bewerkt: