XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Net terug van de training. Zeer tevreden erover! :)
Heb eergister in Leiden een nieuw shirt+tanktop gekocht ( pics coming soon ) en een foto van mezelf gemaakt hoe ik er nu bijsta. Helaas geen duidelijke beginfoto van een jaar terug, tenminste niet in een pose oid.
Ik ben erg oldskool en heb geen usb voor mijn phone naar de pc om foto's erop te zetten, zal er morgen eens een gaan zoeken hier in het dorp.

Flink lopen zweten!! Kwam na 10 min erachter dat de airco uitstond en deze tanktop is van een andere stof dan mijn regular ones van wehkamp :p hield erg veel zweet vast, ben zeiknat!

Upperbody day, zonder biceps vanwege drukte.

Pull up wide
2x8xBW

Incline Dumbell press
12x18kg
10x22kg
8x26kg
6x30kg
8x26kg

Dumbell row one hand
10x22kg
10x26kg
8x28kg
5x30kg

Dumbell fly's
15x16kg
10x20kg
8x22kg Epic pump na deze :o

MP
10x30kg
8x32,5kg
8x32,5kg

Dumbell side raises
10x6kg
8x7kg
6x8kg

Close grip BP
2x10x55

Voeding:
Nu bezig met PWO meal ( Kiptandori ) maar totaal geen trek, ben op de helft gestopt. Als ik klaar ben met trainen moet ik eerst een tijdje rusten voor ik ga eten, heb hier vaker last van.
Geïmproviseerd en een whey shake gemaakt + een banaan. Kiptandori is een flinke pan met 3 porties, dus ik pak vanavond nog wel een beetje :)
Nog te gaan vanavond:
- 5 eieren
- 4 sneden brood met kipfilet
- half portie kip tandori
- Shake met kwark, olijfolie, melk en whey

Morgen lowerbody day :D

Laatst bewerkt:
Goede training man, ben benieuwd naar de foto's! Tof dat je misschien bij Tim gaat trainen, je gaat gegarandeerd veel van hem leren! :)

Goede training man, ben benieuwd naar de foto's! Tof dat je misschien bij Tim gaat trainen, je gaat gegarandeerd veel van hem leren! :)

Dat geloof ik graag, wat een progress heeft hij gemaakt in een jaar tijd zeg!
Even om terug te komen op jou verkooppraatjes, die dips :p
Op filmpjes zie ik mensen ze doen op 2 stangen, en dan ertussenin hangen.
Wij hebben die niet, zijn bench dips ook goed, of is dat meer voor triceps?
Beide handen op 1 bankje, voeten op de andere, en pressen.
Iedere bank een hand zijn de bankjes te laag voor dus dat gaat het niet worden.
Op de pull up stang kan het ook niet omdat die te dicht bij het plafond hangt :(

Even om terug te komen op jou verkooppraatjes, die dips :p
Op filmpjes zie ik mensen ze doen op 2 stangen, en dan ertussenin hangen.
Wij hebben die niet, zijn bench dips ook goed, of is dat meer voor triceps?
Beide handen op 1 bankje, voeten op de andere, en pressen.
Iedere bank een hand zijn de bankjes te laag voor dus dat gaat het niet worden.
Op de pull up stang kan het ook niet omdat die te dicht bij het plafond hangt :(

Bankjes zijn een ok alternatief, je kunt desnoods iemand vragen om een schijf van bijv 10kg op je bovenbenen te leggen (wees wel voorzichtig met je knieen!) en na je set er weer af te halen voor extra weerstand. Het is een beetje onhandig om dat zelf te doen.

Bankjes zijn een ok alternatief, je kunt desnoods iemand vragen om een schijf van bijv 10kg op je bovenbenen te leggen (wees wel voorzichtig met je knieen!) en na je set er weer af te halen voor extra weerstand. Het is een beetje onhandig om dat zelf te doen.

Bedankt, ik ga ze volgende keer eens proberen ;)

Ik denk niet dat het net zo effectief zal zijn als dips tussen de stangen (minder gewicht in totaal), maar in jouw situatie een prima alternatief. Mocht je van gym veranderen, dan kun je ze wel implementeren. Geweldige oefening voor upper-body strength, vind ik.

Bij USC hebben we sowieso dip bars, zowel voor chest als triceps varianten :D
Anders misschien dip machine of hebben ze die ook niet bij je gym?
Wel sowieso oppassen voor je voorste schouderkoppen, dat je daar geen steken in krijgt!!

Tof dat je misschien bij Tim gaat trainen, je gaat gegarandeerd veel van hem leren! :)

Hehehe thanks bro's :)
Je moet me niet te veel loven hoor, straks ga ik nog naast me schoenen lopen :o

niet dat, dat echt gebeurt ben eerder onzeker als de pest over me fysiek :(

Bij USC hebben we sowieso dip bars, zowel voor chest als triceps varianten :D
Anders misschien dip machine of hebben ze die ook niet bij je gym?
Wel sowieso oppassen voor je voorste schouderkoppen, dat je daar geen steken in krijgt!!

Hehehe thanks bro's :)
Je moet me niet te veel loven hoor, straks ga ik nog naast me schoenen lopen :o

niet dat, dat echt gebeurt ben eerder onzeker als de pest over me fysiek :(

Ik heb aan het begin van het jaar een kleine blessure opgelopen, nu nog steeds last van soms bij BP.
Blessure kwam tijdens de warm up, op wide grip pull up :o voelde iets achter in mijn schouder/lats/triceps knakken, lijkt wel een kruispunt van de spiergroepen, aangezien ik er bij BP ook last van krijg soms.
( als je je schouder naar voren duwt heb je een soort kuiltje achter in je schouder, daar zit het hem in denk ik)
Latt pulldown achter me hoofd langs kan ik niet doen door de blessure, dat doet echt pijn als een mofo.
Niet naar fysio gegaan of iets, heb er weinig last van, heel soms schiet het erin.

Onzeker over fysiek haha. Ik ben in een jaar +4kilo gegaan met -6-7% BF gok ik, weet mijn BF nu namelijk niet.
Niks vergeleken bij jou :p
Had geen voedingsschema of fatsoenlijk trainingsschema eerste half jaar, maar hee, gebeurt is gebeurt.

Ahw klinkt ****ed up bro!! Voorzichtig mee wezen...
Heb in hetzelfde schuitje gezeten alleen andere spiergroep :o

September begonnen dus met deadlift enzo...
Zat in December op niveau dat ik wel ff 147.5kg x4 reps zou doen...
Ging gewoon sneller omhoog dan me lichaam aankon forceerde een rep en het schoot vanuit me hamstring me rug in :(

3 maanden niet geen zware squat of deadlift kunnen doen!
Nu 3.5 maanden later (eind maart was blessure dus over) gelukkig gedurende de oefeningen geen last, maar blijft zwakke plek!

Achja krijg je als je lomp bent hehehe :P

Ahw klinkt ****ed up bro!! Voorzichtig mee wezen...
Heb in hetzelfde schuitje gezeten alleen andere spiergroep :o

September begonnen dus met deadlift enzo...
Zat in December op niveau dat ik wel ff 147.5kg x4 reps zou doen...
Ging gewoon sneller omhoog dan me lichaam aankon forceerde een rep en het schoot vanuit me hamstring me rug in :(

3 maanden niet geen zware squat of deadlift kunnen doen!
Nu 3.5 maanden later (eind maart was blessure dus over) gelukkig gedurende de oefeningen geen last, maar blijft zwakke plek!

Achja krijg je als je lomp bent hehehe :P

Dat is ****ed! Liever injury in mijn schouder dan onderrug, daar moet ik wel gaan bij opletten met deadlifts.
Zijn er trouwens nog ^y bishes op de HAN in Nijmegen? :D
Ga je ook zomerfeesten vieren?

Dat is ****ed! Liever injury in mijn schouder dan onderrug, daar moet ik wel gaan bij opletten met deadlifts.
Zijn er trouwens nog ^y bishes op de HAN in Nijmegen? :D
Ga je ook zomerfeesten vieren?

Of er nog leuke dames op de HAN zitten?
Vind het zelf nogal tegenvallen, maar kijk ook met een kritischer oog hehe, heb al bijna 2 jaar relatie namelijk ;)
Ja, planning is om maandag (techno, right?) sowieso even te gaan...
Voor de rest moet ik nog kijken druk ook met werk enzo dusja...

In in in!

Of er nog leuke dames op de HAN zitten?
Vind het zelf nogal tegenvallen, maar kijk ook met een kritischer oog hehe, heb al bijna 2 jaar relatie namelijk ;)
Ja, planning is om maandag (techno, right?) sowieso even te gaan...
Voor de rest moet ik nog kijken druk ook met werk enzo dusja...

Dat is inderdaad een van de benamingen voor die wezens :p
Maandag is geloof ik techno ja, weet de planning niet zo goed uit mijn hoofd :o

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 12:44 ----------

Welkom! :)

Gisteravond onverwachts gaan chillen nog, was half 4 voordat ik sliep, half 1 wakker en lekker brak.
Gym sluit in de weekenden om 2 uur dus was een erg korte training, ook nog eens erg druk dus heb het weer moeten inkorten. Eigenlijk niet waardig om te posten, maar voor mijn trouwe volgers! :)

Training 13:30 - 14:00

Deadlift
10x60kg
10x60kg
6x70kg
6x70kg
6x70kg

Squats Smith machine
10x40kg
8x50kg
6x60kg
6x60kg

Bij deadlifts een fail op de 80kg omdat de bar uit mijn hand gleed op de 2e rep. Handen doen ook behoorlijk zeer erdoor. Snap echt niet hoe mensen 2-3x zoveel liften, ik heb nu al enorm moeite met de grip :o

Voeding:
Pre workout = banaan + creatine
Op de zaterdagen staat hier een visboer dus verheugde me er enorm op, blijkt die op vakantie te zijn:mad:
Samen met de korte/slechte training is dit tot nu toe dus een klote dag!

Vandaag even kijken of ik de pics gepost krijg

Edit: Gister 30 min bezig geweest om de foto van mijn phone op de laptop te krijgen, niet gelukt en mad veel stress. Nu na de eerste poging ook alweer mislukt omdat die de foto niet kan vinden. Daarna loopt telefoon vast, en vervolgens de laptop. Telefoon doet momenteel niks meer, dag kan haast niet slechter. Paar keer tegen de muur gegooid maar het is een sterke nokia... I'm gonna smoke a fat one

Edit: Telefoon kapot

Laatst bewerkt:
Ik gebruik straps voor de deadlift, ze gaan bij mij pas wel aan bij de 150 kg.
Je kan ook mixed grip proberen!

Ik gebruik straps voor de deadlift, ze gaan bij mij pas wel aan bij de 150 kg.
Je kan ook mixed grip proberen!

Ik heb ze wel geswitched naar onderhands maar die vind ik zwaarder. Zal de mixed eens proberen volgende keer :)

Hier een webcamshot van mijn kapotte Nokia. Echt een klote dag tot nu toe ( toen ik dat een uur geleden zei was er nog niks mis met m'n phone, dus er zal zo ook wel weer iets stressvols gebeuren). Foto kan dus ook niet gepost worden, eens kijken of de webcam er goed genoeg voor is.

Snapshot_20130713_2.JPG - 42148

Heb je 'm geprobeerd uit- een aan te zetten?

Nee, ok, die is morsdood. Alhoewel, als de frame nog intact is, kun je misschien een nieuw scherm er op zetten.

Wat pics met de webcam geschoten. Niet echt duidelijk maar om toch even een beeld te geven.
Vind dat mijn traps en onderrug achterlopen. Schouders ook wel een beetje geloof ik.
Pics koud genomen trouwens, wel aangespannen natuurlijk :p
Gewicht 76-78kg, nog even wegen binnenkort. BF geen idee, wat denken jullie? Dacht zelf tussen de 12%-14%.

Snapshot_20130713_4.JPG - 42149

Snapshot_20130713_8.JPG - 42150

Snapshot_20130713_15.JPG - 42151

Heb je 'm geprobeerd uit- een aan te zetten?

Nee, ok, die is morsdood. Alhoewel, als de frame nog intact is, kun je misschien een nieuw scherm er op zetten.

Ik ga het even navragen in de winkel waar ik een telefoon ga kopen, maar ik ben er bang voor.
Nokia's horen koelkasten te zijn, maar bij deze staat de deur wel wagenwijd open nu :o
Word helaas na het weekend pas, in de stad is alles 2x zo goedkoop als in dit dorp waar ik woon.

Grip met deadlift word steeds sterker, heb er zelf ook last van.
Misschien goeie tip om eigenlijk bij elke barbell of dumbell die je pakt flink te knijpen, hoorde pas ergens dat je grip
daardoor ook beter word.

PS, de oude nokia's (3310 vooral) waren koelkasten, deze nieuwe modellen van elk merk zijn zo breekbaar als de pest.

Voor de rest, ik volg en succes :)

Terug
Naar boven