MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je maatje niet mee gaat of moeilijk doet dan ga je toch zonder hem. laat zo iemand niet in de weg staan.. !

Dit gaat ook gebeuren de rest van de week
De maandag kon ik nog laten sliden, omdat ik zonder de maandag alsnog aan mijn ub/lb toekom.. ik moet en zal deze week 4x gaan met 1 dag rust ertussen!
Ik moet harder zijn in dat soort dingen, dat zeker, maar gister dacht ik dat het zijn laatste dag was dat die hier was ( woont bij mij in de straat ), dus ik werd soft
Edit: Net dikke steak op, nu even creatine wegwerken en trainen![]()
zolang je jouw trainingen maar haalt die week..
Ben alleen wel van plan om zomerfeesten in Nijmegen te gaan met die maat van me, maar dat is 's avonds, wss vrijdag, dus zal de training niet in de weg staan.
+ iemand geholpen met wat rug oefeningen toen die mij bezig zag met rug workout.
)

goeie training! al aardig wat kracht ook alik denk dat je met die oefening upright rows bedoelt?
Aangezien voor triceps een bar pushdown is, dacht ik voor bicep een bar pull up, maar helaas haha.
Nette training man
Wacht maar tot je bij USC traint dan gaan de dumbbells tot 40kg!
Is ook niet geweldig en je zult er snel uitgroeien, maar beter dan de 34kg van nu![]()

Thanks bro! heb wat info gezocht over USC en het lijkt me wel wat. Enige probleem is dat ik mijn sportkleding mee naar school moet nemen, wat wss een extra tas wordt, als ik uit school ga sporten.
+ in de vakanties doet OV het niet, maar gelukkig zijn de meeste vakanties maar een week, dan pak ik gewoon mijn weekje rust tijdens de vakanties![]()
Ben wel van plan om snel een keer te gaan sporten daar!![]()

Met een weekabonnement reis je op de volgende dagen gratis:
maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur
(behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
Goede Vrijdag (29 maart)
Met een weekabonnement reis je op de volgende dagen met korting:
zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur.
Je week OV is ook gewoon geldig tijdens de vakanties (waarbij bovenstaande wel van toepassing is).

OV doet het gewoon altijd bro
Behalve nu in de zomervakantie niet en gedurende speciale feestdagen niet...
Neem zelf altijd mijn sportspullen en schoolspullen mee in een standaard rugzak
Gewoon kwestie van leren al je spullen efficiënt in te delen, no excuses just hard work!!![]()

Ik heb de post inderdaad al aangepast, hoopte dat je het niet had gezien haha
Weekend alleen niet, maar is geen probleem met ub/lb schema.
Bij mijn gym betaal ik 35 per maand, dus zelfs als ik bij USC na een half jaar stop oid, dan heb ik er alsnog profijt van gehad, dus ik ga het sowieso proberen
Ik heb nog een Kipling tas die groot genoeg is voor schoolspullen + sportspullen tegelijk, maar daarmee durf ik niet aan te komen zetten op de HAN
Ik fix wel iets, kleine extra rugzak erbij ofso is ook maar een kleine moeite![]()

Hehe kee, tja kan me voorstellen dat je liever niet met zo'n tas naar colleges gaat ja
Wanneer wilde je trouwens nog keertje komen testen dan bij het USC?![]()

Ik dacht zelf aan de eerste of tweede week van Augustus, als dit uitkomt voor jou?
Heb ik nog tijd om mijn PR's te verbeteren![]()

Denk dat het dan eerste week van augustus wordt man!
Ga namelijk zelf eind eerste week, begin tweede week op vakantie![]()

Oke nice!
Dan ben ik wel afhankelijk van de auto van mn moeder, dus ik kan nu nog niet zeggen welke dag het wordt, maar ik zal het op tijd laten weten!
Waar ga je op vakantie?![]()

Ga vanmiddag boeken
Maar zal denk ik ergens in spanje worden, is namelijk altijd wel goed weer en mooie omgevingen!
Als je me trouwens anders ff je facbook page PM'ed ofzo, kunnen we wellicht beter contact houden
Anders is dit straks meer een spam message board ipv een echt trainingslog![]()