XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

dat dere pump ;)

als je maatje niet mee gaat of moeilijk doet dan ga je toch zonder hem. laat zo iemand niet in de weg staan.. !

• Topic Starter Topic Starter
als je maatje niet mee gaat of moeilijk doet dan ga je toch zonder hem. laat zo iemand niet in de weg staan.. !

Dit gaat ook gebeuren de rest van de week ;)
De maandag kon ik nog laten sliden, omdat ik zonder de maandag alsnog aan mijn ub/lb toekom.. ik moet en zal deze week 4x gaan met 1 dag rust ertussen!
Ik moet harder zijn in dat soort dingen, dat zeker, maar gister dacht ik dat het zijn laatste dag was dat die hier was ( woont bij mij in de straat ), dus ik werd soft ???

Edit: Net dikke steak op, nu even creatine wegwerken en trainen :)

Dit gaat ook gebeuren de rest van de week ;)
De maandag kon ik nog laten sliden, omdat ik zonder de maandag alsnog aan mijn ub/lb toekom.. ik moet en zal deze week 4x gaan met 1 dag rust ertussen!
Ik moet harder zijn in dat soort dingen, dat zeker, maar gister dacht ik dat het zijn laatste dag was dat die hier was ( woont bij mij in de straat ), dus ik werd soft ???

Edit: Net dikke steak op, nu even creatine wegwerken en trainen :)

bekend met die denkwijze ;) zolang je jouw trainingen maar haalt die week..
sinds ik niet meer zo denk ga ik veel beter!

benieuwd naar je training, succes~!

Yea man, laat NIEMAND je tegenhouden om te gaan trainen! No excuses! :) Klinkt 'hardcore', maar achter heb je geen spijt dat je een training hebt gemist.

Yes bro's! Gebeurt ook niet meer ;) Ben alleen wel van plan om zomerfeesten in Nijmegen te gaan met die maat van me, maar dat is 's avonds, wss vrijdag, dus zal de training niet in de weg staan.

Net terug van trainen, was een stuk langer dan normaal omdat ik me vandaag anders ernstig zou vervelen en het was lekker rustig. 3 oefeningen extra toegevoegd dus. Ook de airco maakte het wel lekker om te trainen :) + iemand geholpen met wat rug oefeningen toen die mij bezig zag met rug workout.

Upperbody day, morgen lower body. Heb de compound oefeningen op kracht gepakt. Bedoeling was 5x5 voor DB press en DB row one hand, af en toe een klein beetje van afgeweken. Expres DB row 1 hand gepakt ipv de BOR omdat ik deze veel meer gefocust uit kan voeren.

Trainingsduur: 1 uur 20 min

Bench press warm up
20x40kg
12x50kg

Incline DB press ( gym mist de 32kg en 34kg is de max)
5x30kg
4x34kg
4x30kg
5x30kg
6x30kg

DB Row 1 hand
10x18kg warm up
5x30kg
3x34kg
4x34kg
5x34kg
5x34kg

Dumbell fly's
10x18kg
7x22kg
9x20kg

BOR Smith machine
5x5x50kg ( weinig kracht over na DB row's )

Cable fly's High
10x32kg
15x27kg

DB Side raises
10x7kg
10x8kg
8x8kg -> Wasted!

Overhead press smith machine
6x30kg
7x30kg
5x30kg -> Wasted +Fail op de 6e rep

Chin Ups ( sorry DJR89, vergeten om ze eerder te doen :p )
8x BW
6x BW -> Wasted again

Dumbell curl
3x8x14kg

Superset Bar pushdown + Bar pull up
Bar pushdown
12x50kg
10x59kg
8x64kg

Bar pull up
8x45kg
10x50kg
Hier gestopt, werd heel duizelig in me hoofd, heb ik vaker bij deze oefening overigens. Niet zeker of dit de juiste naam is, het is gewoon een bar omhoog trekken vanaf de laagste stand.

Flinke pomp!
De tegenover buurvrouw stond met mijn moeder te praten buiten toen ik thuis kwam, damn wat een cougar.
Kreeg zelfs nog een complimentje van der :eyes:

Vandaag even gewogen. Zoals eerder vermeld vertrouw ik de weegschaal niet op de vet meting, maar de kilo's zullen toch moeten kloppen.

01-07-2013| 78kg
16-07-2013| 78,1kg

Gewicht blijft stabiel dus, maar zolang ik mijn vet percentage niet bijhoud is het lastig om te zeggen of ik gains heb gemaakt op spiermassa. Vorige week wel 4 rustdagen gehad en 3 dagen lang slecht gegeten.
Zal volgende week nog eens gewicht checken, ben van plan om het op de zomerfeesten rustig aan te doen, hooguit 5 biertjes zal het worden schat ik, als ik uberhaupt ga drinken :)

Edit: Verbouwing in de keuken, dus kan niks koken. Even vervanger zoeken voor de eieren... wss extra kwark,melk en whey

Laatst bewerkt:
goeie training! al aardig wat kracht ook al ;) ik denk dat je met die oefening upright rows bedoelt?

Nette training man ;)
Wacht maar tot je bij USC traint dan gaan de dumbbells tot 40kg!
Is ook niet geweldig en je zult er snel uitgroeien, maar beter dan de 34kg van nu :P

goeie training! al aardig wat kracht ook al ;) ik denk dat je met die oefening upright rows bedoelt?

Thanks bro!
Ehm nee, het is een bicep oefening. Eigenlijk gewoon een bar curl, maar dan heb ik de stang aan een (station?) hangen waar je met een pin dus de gewichten op instelt. Damn wat klink ik als een noob nu :p Aangezien voor triceps een bar pushdown is, dacht ik voor bicep een bar pull up, maar helaas haha.
Misschien dat ik de upright row's er wel in ga gooien btw :)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 13:43 ----------

Nette training man ;)
Wacht maar tot je bij USC traint dan gaan de dumbbells tot 40kg!
Is ook niet geweldig en je zult er snel uitgroeien, maar beter dan de 34kg van nu :P

Thanks bro! heb wat info gezocht over USC en het lijkt me wel wat. Enige probleem is dat ik mijn sportkleding mee naar school moet nemen, wat wss een extra tas wordt, als ik uit school ga sporten.
Ben wel van plan om snel een keer te gaan sporten daar! :)

Laatst bewerkt:
Cable Curl :)
Trainingen zien er netjes uit.

Thanks bro! heb wat info gezocht over USC en het lijkt me wel wat. Enige probleem is dat ik mijn sportkleding mee naar school moet nemen, wat wss een extra tas wordt, als ik uit school ga sporten.
+ in de vakanties doet OV het niet, maar gelukkig zijn de meeste vakanties maar een week, dan pak ik gewoon mijn weekje rust tijdens de vakanties ;)
Ben wel van plan om snel een keer te gaan sporten daar! :)

OV doet het gewoon altijd bro ;)
Behalve nu in de zomervakantie niet en gedurende speciale feestdagen niet...

Met een weekabonnement reis je op de volgende dagen gratis:
maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur
(behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
Goede Vrijdag (29 maart)

Met een weekabonnement reis je op de volgende dagen met korting:
zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur.

Je week OV is ook gewoon geldig tijdens de vakanties (waarbij bovenstaande wel van toepassing is).

Neem zelf altijd mijn sportspullen en schoolspullen mee in een standaard rugzak ;)
Gewoon kwestie van leren al je spullen efficiënt in te delen, no excuses just hard work!! :D

OV doet het gewoon altijd bro ;)
Behalve nu in de zomervakantie niet en gedurende speciale feestdagen niet...

Neem zelf altijd mijn sportspullen en schoolspullen mee in een standaard rugzak ;)
Gewoon kwestie van leren al je spullen efficiënt in te delen, no excuses just hard work!! :D

Ik heb de post inderdaad al aangepast, hoopte dat je het niet had gezien haha :p
Weekend alleen niet, maar is geen probleem met ub/lb schema.
Bij mijn gym betaal ik 35 per maand, dus zelfs als ik bij USC na een half jaar stop oid, dan heb ik er alsnog profijt van gehad, dus ik ga het sowieso proberen ;)
Ik heb nog een Kipling tas die groot genoeg is voor schoolspullen + sportspullen tegelijk, maar daarmee durf ik niet aan te komen zetten op de HAN :o
Ik fix wel iets, kleine extra rugzak erbij ofso is ook maar een kleine moeite :)

Ik heb de post inderdaad al aangepast, hoopte dat je het niet had gezien haha :p
Weekend alleen niet, maar is geen probleem met ub/lb schema.
Bij mijn gym betaal ik 35 per maand, dus zelfs als ik bij USC na een half jaar stop oid, dan heb ik er alsnog profijt van gehad, dus ik ga het sowieso proberen ;)
Ik heb nog een Kipling tas die groot genoeg is voor schoolspullen + sportspullen tegelijk, maar daarmee durf ik niet aan te komen zetten op de HAN :o
Ik fix wel iets, kleine extra rugzak erbij ofso is ook maar een kleine moeite :)

Hehe kee, tja kan me voorstellen dat je liever niet met zo'n tas naar colleges gaat ja ;)
Wanneer wilde je trouwens nog keertje komen testen dan bij het USC? :)

Hehe kee, tja kan me voorstellen dat je liever niet met zo'n tas naar colleges gaat ja ;)
Wanneer wilde je trouwens nog keertje komen testen dan bij het USC? :)

Ik dacht zelf aan de eerste of tweede week van Augustus, als dit uitkomt voor jou?
Heb ik nog tijd om mijn PR's te verbeteren :p

Ik dacht zelf aan de eerste of tweede week van Augustus, als dit uitkomt voor jou?
Heb ik nog tijd om mijn PR's te verbeteren :p

Denk dat het dan eerste week van augustus wordt man! ;)
Ga namelijk zelf eind eerste week, begin tweede week op vakantie :D

Denk dat het dan eerste week van augustus wordt man! ;)
Ga namelijk zelf eind eerste week, begin tweede week op vakantie :D

Oke nice! :)
Dan ben ik wel afhankelijk van de auto van mn moeder, dus ik kan nu nog niet zeggen welke dag het wordt, maar ik zal het op tijd laten weten!
Waar ga je op vakantie? :)

Oke nice! :)
Dan ben ik wel afhankelijk van de auto van mn moeder, dus ik kan nu nog niet zeggen welke dag het wordt, maar ik zal het op tijd laten weten!
Waar ga je op vakantie? :)

Ga vanmiddag boeken ;)
Maar zal denk ik ergens in spanje worden, is namelijk altijd wel goed weer en mooie omgevingen!
Als je me trouwens anders ff je facbook page PM'ed ofzo, kunnen we wellicht beter contact houden ;)
Anders is dit straks meer een spam message board ipv een echt trainingslog ;)

Ga vanmiddag boeken ;)
Maar zal denk ik ergens in spanje worden, is namelijk altijd wel goed weer en mooie omgevingen!
Als je me trouwens anders ff je facbook page PM'ed ofzo, kunnen we wellicht beter contact houden ;)
Anders is dit straks meer een spam message board ipv een echt trainingslog ;)

Ik heb helaas geen facebook :p
Ik drop tegen die tijd wel een PM of een berichtje in je log :)

Terug
Naar boven