AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Congrats met de Deadlift! Op naar de 200kg! :)

Thanks D, heb veel aan dat filmpje gehad, stopte op de 3 reps puur door grip, niet door kracht :)

Probeer 3x150kg te pakken voor 2014 ;)
Ongeveer 20 weken, dus als ik per week verhoog met 2,5kg zit ik goed!

Damn lekker bezig man.
Moet dus zelf hard aan de slag wil ik je inhalen xD

Bedankt en welkom! :)
Zieke stats :eek:

Dankje, is ook niet aan komen waaien hoor :)
Train sinds mei 2008 denk ik en laatste jaar sinds ik blessurevrij ben, train ik toch wel een goede 20uur per week.
Goed eten, goed trainen en vooral heel goed naar je lichaam luisteren zijn de keys :)

Lekker dit. Ov doet het geloof ik niet, er stond geen bestelling klaar iig. Nu moet ik naar de bus om te kijken of die het doet, en als die het doet weer omdraaien om me spullen te pakken, om vervolgens terug naar de bus te gaan voor een 3 uur reis. t*fus Duo is ook maar te bereiken tot 17:00 -.-

Chagrijnig van geworden, bah

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 19:43 ----------

Damn lekker bezig man.
Moet dus zelf hard aan de slag wil ik je inhalen xD

Inhalen? :dunno:
Beetje motivatie voor je :p

De shrugs heb je bijna 2x zo sterk als mij :o

Shady's log

Lekker dit. Ov doet het geloof ik niet, er stond geen bestelling klaar iig. Nu moet ik naar de bus om te kijken of die het doet, en als die het doet weer omdraaien om me spullen te pakken, om vervolgens terug naar de bus te gaan voor een 3 uur reis. t*fus Duo is ook maar te bereiken tot 17:00 -.-

Chagrijnig van geworden, bah

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 19:43 ----------

Inhalen? :dunno:
Beetje motivatie voor je :p

De shrugs heb je bijna 2x zo sterk als mij :o

Je kunt vanaf de 15e van de maand voordat je studiefinanciering ingaat, het studentenreisproduct op je ov chipkaart laden.
Edit: en je kan het gebruiken vanaf het moment dat je stufi ingaat.

Je kunt vanaf de 15e van de maand voordat je studiefinanciering ingaat, het studentenreisproduct op je ov chipkaart laden.
Edit: en je kan het gebruiken vanaf het moment dat je stufi ingaat.

Dat is dus vanaf 24 augustus :o
Maar bij MBO'ers doet die het al en die studiefinanciering komt ook pas 24e binnen, alleen niemand kan hem uitlenen aan me. Weet niet hoe het voor HBO'ers geld, maar wss vanaf volgende week pas dan.

Edit: Of ik kon hem gewoon niet opladen omdat dat niet hoeft, aangezien ik voor de zomer ook een studie heb gevolgd, dat die het vanaf een bepaalde datum gewoon automatisch doet?

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 19:58 ----------

Vergeet niet dat ik shrugs met een machine doe he xD
http://www.yourfitnessdeal.nl/technogym-pek-dek
Bars op laagste stand en het is eigenlijk een ideale manier om te shruggen.

Oh dat heb ik nooit geweten :P
Maar ik zit niet zo ver in de cut als jij he, scheelt ook op kracht ;)

Weet niet eens of je wel cut :roflol:

Van wat ik kan lezen (want ik heb zelf geen stufi ed):

''Vanaf de ingangsdatum van je studiefinanciering mag je met het studentenreisproduct reizen in heel Nederland. Je moet het studentenreisproduct wel op je persoonlijke OV-chipkaart hebben geladen om het te kunnen gebruiken.
Kijk bij de vraag 'Vanaf wanneer kan ik mijn studentenreisproduct ophalen bij een ophaalautomaat?' om te zien wanneer het studentenreisproduct voor je klaarstaat bij de ophaalautomaten.''

''Ben je een nieuwe student? Vanaf de 15e van de maand voordat jouw studiefinanciering ingaat, staat je studentenreisproduct voor je klaar op de ophaalautomaten. Je kan het op de persoonlijke OV-chipkaart laden die je aan ons hebt doorgegeven.
Het studentenreisproduct blijft voor je klaarstaan zolang je er recht op hebt.
Heb je een vervangende kaart aangevraagd en had je jouw studentenreisproduct al op je oude kaart staan? Het studentenreisproduct staat dan al op je vervangende kaart.''

[Link niet meer beschikbaar]

Hopelijk heb je er wat aan, succes ;)

Officieel zit ik in de cut, alleen laatste periode niet vanwege de openingstijden gym.
Train nu paar uur eerder en wil dan wel extra kcal omdat het anders helemaal tegenvalt :P
Weet wel dat ik liever cleanbulk dan dit gezeik xD

Stats op shrugs maken vrij weinig uit toch?
Gaat om de main oefeningen lijkt me :p

Anders ga je straks ook Stats op bicep curls vergelijken, ook erg leuk altijd :p

Bedankt Hell! :)
Ik ben even na de bus gereden en me OV deed het gewoon met inchecken :D
Nu spullen pakken en naar Leiden, lekkere 3 uur reis, happy again :o

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 20:23 ----------

De grote Arnodsi in mijn log?! :eek2:
Vanaf september nieuwe gym, daar hebben ze magnesium :)

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 20:24 ----------

Officieel zit ik in de cut, alleen laatste periode niet vanwege de openingstijden gym.
Train nu paar uur eerder en wil dan wel extra kcal omdat het anders helemaal tegenvalt :P
Weet wel dat ik liever cleanbulk dan dit gezeik xD

Cleanbulk FTW (denk ik) :)
Maak nu met de recomp al aardig wat PR's en massa terwijl ik steeds droger kom te staan, benieuwd wat de bulk gaat doen :o

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 20:26 ----------

Stats op shrugs maken vrij weinig uit toch?
Gaat om de main oefeningen lijkt me :p

Anders ga je straks ook Stats op bicep curls vergelijken, ook erg leuk altijd :p

Heb je gelijk in, maar ik wou Inex opvrolijken :P
Alhoewel de shrugs wel een oefening is waar ik meer op de stats let dan met andere isolaties, vooral omdat me traps wat achter lopen/liepen :o

Traps kan je ook ideaal meepakken door olympische lifts
Cleans, snatches pak je allebei veel traps mee ook :)

Lekker bezig met trainen! en zeker mooie DL!
Balen van het OV. maar het werkt dus toch he...
ben ik toch blij dat ik die tijd gehad heb van 3 a 4 uur per dag reizen. :o
succes met je reis.

Mooie training man en zeker die DL. Tof om te zien dat je goed vooruit gaat!

Mooie training man en zeker die DL. Tof om te zien dat je goed vooruit gaat!

Thanks bro!
DL is wel echt zwak vergeleken met de rest, maar de 100kg geeft me toch een goed gevoel, plus dat er nog genoeg groei potentie in zit elke week weer :) DL nu ook pas 4 weken in totaal tho.

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 15:08 ----------

Lekker bezig met trainen! en zeker mooie DL!
Balen van het OV. maar het werkt dus toch he...
ben ik toch blij dat ik die tijd gehad heb van 3 a 4 uur per dag reizen. :o
succes met je reis.

Thanks! De reis was goed te doen, alleen het verblijf wat minder :o

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 15:09 ----------

hehe, tussen 100 en 200 zit een groot verschil he :p

Gefeliciteerd met die 100 kg, toch wel een magisch getal.. was de 200 voor mij ook :p

Thanks bro :)
Wist niet dat je al boven de 200kg zat, maar was eigenlijk wel te verwachten bij jou he :P
In 2 weken van 80kg -> 100kg, met niet al teveel moeite, dus die 150kg gaat nooit lang duren!

Thanks bro!
DL is wel echt zwak vergeleken met de rest, maar de 100kg geeft me toch een goed gevoel, plus dat er nog genoeg groei potentie in zit elke week weer :) DL nu ook pas 4 weken in totaal tho.

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 15:08 ----------

Thanks! De reis was goed te doen, alleen het verblijf wat minder :o

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 15:09 ----------

Thanks bro :)
Wist niet dat je al boven de 200kg zat, maar was eigenlijk wel te verwachten bij jou he :P
In 2 weken van 80kg -> 100kg, met niet al teveel moeite, dus die 150kg gaat nooit lang duren!

Al een tijdje, paar weekjes terug eerste fail ooit op 210.. :(
Kracht op je DL zal voorlopig wel blijven stijgen maar niet al te optimistisch worden he hhaha, 50 kg erop is niet niks ;)

Edit: Net 4 blauwe plekken ontdekt op me scheenbeen :o

Al een tijdje, paar weekjes terug eerste fail ooit op 210.. :(
Kracht op je DL zal voorlopig wel blijven stijgen maar niet al te optimistisch worden he hhaha, 50 kg erop is niet niks ;)

Netjes! :)
Haha ik weet het, ik bouw het rustig op, maar ik verwacht dat het soepeler gaat zodra mijn clean bulk van start gaat, merk vanzelf waar het schip strand! Wendler stel ik nog even uit, tot ik vast zit op DL/Squat in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven