Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima training! Als je een 'push' oefening doet, houd je de ellebogen dicht bij je lichaam? Als de ellebogen 'flared' zijn, kun je last krijgen van de schouders. Dat kan de pijn verklaren.
-D
Mooie training! en lekker rustig @ the gym.Wel jammer dat je geen spotter had.. maar volgende keer die 75 kg he!
Lekker weg dus dit weekend. geniet ervan. Bij mij gaat ook alles mee.. ook lekker weg dit weekend.
Hmm wel klote van je schouders.
Vraagje, weet niet of dit in filmpje van Dave voorkomt maar doe je powerlift style benchen ?
Hielp bij mij ook toen ik merkte dat schouders teveel werk deden en pijnlijk werden.
Ik vind het ook meestal fijner als er mensen zijn. Maar bij mijn nieuwe gym is er altijd wel iemand. Das wel fijn.Thanks Marina!
Vind het aan de ene kant wel fijn als er iemand is, anders lijkt het zo leeg en saai. Hoor ook liever wat ijzer klapperen dan die muziek in de gym
Volgende keer 77,5kg bedoel je![]()
Nou niet echt.. daggie naar mijn vader toe...Waar ga je heen, kleine vakantie?
Het is bij mij nu al 2 weekenden achter elkaar slecht met de voeding, en als ik PR's wil zetten volgende week moet ik dit weekend wel goed op de voeding lettenHet is volgende week ook tijd voor mij om te meten en wegen, voordat ik ga bulken. Dus daar wil ik ook wel leuk op presteren eigenlijk, puur voor mezelf
![]()
Ik vind het ook meestal fijner als er mensen zijn. Maar bij mijn nieuwe gym is er altijd wel iemand. Das wel fijn.
je zei ergens 75 kg dacht ik.. maar kan me vergissen.maar die 77,5 kg gaat lukken he!
Had ik het toch enigzins goed gezien van die 75 kg.
Misschien lukt het volgende keer wel beide.![]()
Hmm wel klote van je schouders.
Vraagje, weet niet of dit in filmpje van Dave voorkomt maar doe je powerlift style benchen ?
Hielp bij mij ook toen ik merkte dat schouders teveel werk deden en pijnlijk werden.