XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Ah that dere pump.
Is altijd wel leuk tijdens/net na een training maar paar uur later heb je al iets van, uh waar is het gebleven xD

• Topic Starter Topic Starter
Als ik me bicep aanspan een paar uur na de training zie ik ook echt totaal niks meer :o

Ga toch een ander schema volgen dan gepost omdat er volgende week ook wat dagen kunnen afvallen.
Morgen: Benen + abs
Donderdag: Borst, triceps, voorkant schouders
Vrijdag: Rug, biceps, achter/zijkant schouders en eventueel kuiten.

5 dagen achter elkaar, word een zware klus, maar nog even doorbijten :)
Wil sowieso deze week alle groepen behalve benen toch 2x gepakt hebben, volgende week maar 3 trainingsdagen beschikbaar wss + zuipen bij introductie feesten, dus zal niet geweldig worden :(

Training achter de rug. Was een korte training, ik kreeg in eens te horen dat ik de auto nog maar een uur kon gebruiken. Heb nog flinke spierpijn in voorkant schouders van borst training maandag, heb niet eens specifiek schouders getraind toen :eek:

Benen/Abs. Trainingsduur 40 min.

Leg press
10x100kg
8x155kg
8x182kg
6x200kg
8x200kg
6x218kg
6x218kg

Leg extensions
12x64kg
6x84kg
8x84kg
4x98kg
40x50kg

Calf raises smith machine
12x50kg
10x80kg
10x80kg
8x80kg
8x80kg

Laying leg raise
15x
10x
8x

Toe touchers
15x
15x
15x

Feedback
Het was erg druk in de gym op dit tijdstip ( tussen 19:00 en 20:30 ).
Paar rare gezichten van wat oudere mensen toen ik met de leg press bezig was. Er was een kerel die elk apparaat schoon maakte met een soort spray en daarna droog maakte, voor die erop ging ???
Training 3,5 / 5. Erg kort en weinig oefeningen, daarom wat meer volume gedaan dan normaal. Training voelde korter aan dan 40 min eigenlijk. Flinke burn en zat moeite met de trap aflopen!

Voeding
Beetje zelfde pre workout en post workout als normaal.
Samengevat: 3000 kcal's, eiwit 180g, high carb, low fat.

Fijne avond! :)

Wat voor legpress is het bij jullie ?
Plate loaded of standaard ding :P
Waarom geen hamstrings :O

Wat voor legpress is het bij jullie ?
Plate loaded of standaard ding :P
Waarom geen hamstrings :O

Plate loaded geloof ik ( je duwt de plaat van je af, de stoel blijft op dezelfde plek ), het gewicht stel je in met een pin, dus je hoeft ze er niet zelf aan te hangen.
Voor hamstrings hebben we alleen leg curl als machine, en die kreeg ik vorige keer niet afgesteld, dit keer werd die in beslag genomen toen ik ernaar toe liep :o
Stiff legged DL leek me niet heel slim, aangezien ik gister normale deadlifts heb gedaan :p

Hmm wel de setup voor plate loaded zonder dat het een plate loaded is xD
Best gewicht alsnog die je pakt.
Ah, ja dat zou wel snel achter elkaar zijn.

Alle machines zijn van het merk Nautilus.
Thanks bro, kan niet wachten tot ik weer kan squatten, begonnen op 3x100kg first time, denk dat de PR's daarop gaan vloeien iedere beentraining :p

3x100 first time squat ???
FML :(

Wel geoefend in de smith machine van te voor, maar daarop was het 3x85kg max + 10 jaar gevoetbalt :eyebrow:

Wat betekend FML trouwens? Zie het zo vaak voorbij komen haha

Ah ik moest stoppen met voetbal wegens klote knie :(

FML = **** my life.

Ik ook na 10 jaar bro. Overbelaste knie op de eerste training na de zomerstop, hele seizoen last van gehad, toen maar gestopt :( Gelijk 25kg aangekomen, wat een ramp was dat :p
Na het afvallen zijn mijn bovenbenen eigenlijk altijd best flink/vet gebleven, dus daar zit genoeg kracht in ;)

Ik dacht dat het betekende Forver Mister Lonely, na dagen brainstormen over de betekenis :roflol:

Ah, ik moest na 8 stoppen wegens groeiklachten en de spieren hielden mijn soepele gewrichten niet op hun plek.
Nu nog steeds focked up door wat anders weer xD
Wel mooi dat je veel kracht in benen hebt, scheelt veel bij grote oefeningen.

Forever mister lonely, no way, hoe kom je daarbij dan :P
Waarom zou iemand forever mister lonely zijn als iemand anders meer squat xD

Balen man, hoor het toch van heel veel dat ze stoppen vanwege een blessure, in plaats van dat ze ook echt zouden willen stoppen vanwege andere redenen.
Uit jou post kon ik opmaken dat het iets anders betekende, daarom vroeg ik het maar even :p
In andere posts die ik gelezen heb zou dat het betekend kunnen hebben xD

Jij komt niet toevallig uit Gelderland? :p

Nee zit nog net in Utrecht, scheelt echt paar km ofzo .
Zit tegen het randje aan en dacht zo'n 50km bij nijmegen vandaan.

Ah oke, vroeg het me gewoon af, blijken er ook aardig wat in Nijmegen te zitten op dit forum :)

Ja zag het ook, wie weet wanneer we wat meer gevorderd zijn een optie voor een meet of iets.
Midden van het land altijd goed :P

Net terug van training. Aww yeah, gaat lekker deze week! Voel me ook langzamerhand groter worden :)

Chest & Triceps. Trainingsduur 55 min.

Warming up: Rotator cuffs.

Bench Press (geen spotter)
12x40kg
8x60kg
5x70kg
4x72,5kg
3x75kg
3x75kg
4x70kg
Dropset 5x60kg

Machine press
8x64kg
6x77kg
Last van schouder, meteen gestopt met de oefening.

Standing cable press/fly
12x32kg
8x36kg
8x36kg
8x36kg
Weer last van schouder

Dumbell fly's
10x16kg
6x24kg
6x24kg
6x22kg -> epic burn

Weighted bench dips (eerste keer, zo ver mogelijk doorgezakt)
10xBW
10xBW+10kg
10xBW+15kg
10xBW+20kg
10xBW+20kg

Cable rope overhead tricep extension
8x45kg
8x45kg
6x50kg
6x50kg

Triceps pushdown medium grip, burnsetje
40x50kg

Feedback
4,5 / 5! Was perfect geweest als ik een spotter had, maar ik was helemaal alleen in de gym :o
Op het eind kwam de spotter van vorige keer binnen lopen. Durfde de 4x75kg niet aan, maar ik denk dat het er wel in zat :)

Voeding is ongeveer hetzelfde als afgelopen dagen, ga vandaag +10% zitten ( miss zelfs +15% ), morgen nog een zware training met DL. In het weekend weer weg naar een vriend, denk dat ik mijn pot met whey gewoon meeneem. Volgende week sowieso al 2 dagen zuipen met intro en in het weekend ook 1 dag wss.

Prima training! Als je een 'push' oefening doet, houd je de ellebogen dicht bij je lichaam? Als de ellebogen 'flared' zijn, kun je last krijgen van de schouders. Dat kan de pijn verklaren.

-D

Plate loaded geloof ik ( je duwt de plaat van je af, de stoel blijft op dezelfde plek ), het gewicht stel je in met een pin, dus je hoeft ze er niet zelf aan te hangen.
Voor hamstrings hebben we alleen leg curl als machine, en die kreeg ik vorige keer niet afgesteld, dit keer werd die in beslag genomen toen ik ernaar toe liep :o
Stiff legged DL leek me niet heel slim, aangezien ik gister normale deadlifts heb gedaan :p

:roflol:

Mooie training! en lekker rustig @ the gym. :D Wel jammer dat je geen spotter had.. maar volgende keer die 75 kg he!

Lekker weg dus dit weekend. geniet ervan. Bij mij gaat ook alles mee.. ook lekker weg dit weekend.

Terug
Naar boven