Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
How, is dat een uitdaging ?
Tja als je weinig tijd hebt word het inderdaad proppen wanneer het kan.

Zojuist terug van de introductie dagen. De woensdag heb ik het nog best rustig gehouden, vannacht helemaal naar de klote gegaan. Bij iemand blijven slapen en net thuis. Zo even douchen en wat eiwitjes pakken en hopen dat ik niet meer zo brak ben vanavond, zodat ik kan trainen.
Toch wel de 7 liter bier aangetikt in de afgelopen 2 dagen, en daar komt nog sterke drank bovenop
Gister 11:00 begonnen 's ochtends, tot vannacht 06:00.
2 liter bier gewonnen op sportdag
Geen buffels in de klas trouwens, wel 2-3 (jonge) gasten die bij USC sporten sinds een paar maanden/weken.
Benieuwd of ze squatten en DL'en
Updates will follow!
Edit: Ook Faasjuh nog gezien bij intromarkt, was het alweer vergeten![]()

Hè jammer dat er geen buffels waren
Maar ben inderdaad benieuwd hoe hoog de motivatie bij je klasgenoten zal liggen.
Buffels zijn er sowieso niet heel veel bij USC hoor, vind ik zelf dan althans!

Welkom terug dan maar he!
is het nog gelukt om te gaan trainen?
ach.. beginners kunnen ook verder willen he!
ben je in ieder geval een mooi voorbeeld.![]()

Heb ook nog nooit zoveel/zolang aan één stuk door gedronken, kan niet zoveel hebben op dat gebied.Aardige prestatie voor een hangover-training!![]()
Mooi dat je nu in een fatsoenlijke gym gaat trainen, je gaat gegarandeerd progressie boeken!

Voel me na een training ook altijd lekker fris, dus het zou zelfs kunnen helpen met school!Lekkere training bro!
Maar dan kunnen ze inderdaad nog wel een hoop bijleren ja
Ach ben benieuwd je moet me maar keertje aan ze voorstellen op de HAN!

Thanks bro
Vergeef me dat ik niet veel reageer in je log, ik volg je wel gewoon, maar de onderwerpen zijn mij iets te hoog gegrepen met mijn ervaring om erop te reageren
Zit jij ook op de laan van scheut 10?

Nee zit op de kapittelweg
En maakt niks uit bro, logje is voornamelijk voor mezelf en de feedback die ik ontvang gaandeweg is leuk
Ja, heb veel trouwe volgers met nodige verstand over voeding en alles dus niveau stijgt vaak flink hehe

Het niveau begint zeker al te stijgen, maar is ook wel nodig als je zo diep gaat cutten!
Leer elke keer weer bij wanneer ik een kijkje neem in je log
Zal je vast nog wel een keer zien rondlopen bij de HAN ergens en anders een keer een training plannen weer zodra ik een tijdje gebulkt heb en wat progressie heb gemaakt!

Even een vraagje; spannen jullie met meten alles aan? Biceps is duidelijk, maar chest en kuiten bijvoorbeeld ook?
Weet niet of het de correcte manier maar volgens mij hoor je wel aan te spannen.
Meetlint op zijn strakst aantrekken en dat zou moeten zorgen voor juiste metingen.
een meting moet je doen voor het trainen zonder aan te spannen om het meest betrouwbare resultaat te krijgen, na trainen heb je vaak een pump en wat opgezette massa dus is minder reeel

over die 40gr eiwit per 4 uur, je lichaam verwerkt ongeveer 20gr eiwit in optimale omstandigheden als ik het me goed herinner dus 40 is wel een mooi streven, maar ofc wel eerst kijken naar je eigen massa, ik vind het een mooier streven om je massa x2/3 te halen in gram eiwit.

De minimale hoeveelheid eiwit die je nodig hebt om de eiwitsynthese te triggeren is ongeveer 20-25g.

Ik ben er namelijk wel een flinke 20 min mee bezig geweest. Ik vond al dat ik bij Tim zijn metingen in de buurt kwam, maar als hij het koud heeft gemeten lig ik toch nog ver achter ghehe.