Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, nette metingen
Feels like a ecto even more now![]()

Klopt, chest is echt waardeloos om te meten.
Lukt bij mij ook nooit maar blijkbaar meet ik altijd fout zo te horen![]()

Edit: Ook Faasjuh nog gezien bij intromarkt, was het alweer vergeten![]()
Heb één buffel gespot op de hele school tbh, en dat was Faasjuh
Had zijn gezicht op een foto in zijn galerij gezien en dacht dat het hem was, dus heb hem even aangesproken ( hij had natuurlijk geen idee wie ik was op het begin)
Ik had inderdaad geen idee wie je was
vond het überhaupt knap dat je mij herkende in judopak
. Ik zal je sowieso nog wel tegenkomen in het USC.Jep en dan meetlint zo strak mogelijk aantrekken dus ja ieder zijn eigen manier denk ik.

Je moet je gewoon door een ander laten meten...
Jezelf meten is sowieso zo onbetrouwbaar as ****...
Just saying
Mijn metingen zijn toen allemaal verricht door me vriendin.

Zou trouwens persoonlijk hoger aimen qua gewicht man denk dat je, je gains tekort doet door maar op 85kg te richten!

Ziet er netjes uit voor zover ik kan oordelen.
Vraagje: Lijkt 3x3 niet wat weinig ookal doe je ze met max gewicht ?
Was nieuwsgierig aangezien ik over een tijdje ook ander plan ga maken voor trainen.
Wil dan ook de 3rep setjes gaan toepassen dus zal van jou af gaan kijken.
)
Zal je laten weten wat ik ervan vind op deze manier 
1,25kg per maand ervan maken?
Dacht namelijk dat je bij USC zei te mikken op 1kg per maand
Ik train net zo lang als jij!![]()
Jaartje dus?
Dan kan je inderdaad 0.9kg spiermassa synthetiseren per 4 weken oftewel ~1kg per maand.
Vergeet echter niet dat je vetmassa mee zal stijgen.
Als je nu 79kg weegt met 13% heb je 68.7kg VVM
Naar verwachting zou je dus 1kg spiermassa kunnen winnen per maand.
Eind februari zou je dan dus 6kg spiermassa erbij hebben.
Dit brengt je op 74.7kg VVM.
Als je dan 13% vet aan wilt houden zal je uitkomen op een totaal gewicht van 85.8kg
Zoals je ziet zou dat inhouden dat je maar 0.8kg vet aan zult komen wat me persoonlijk erg ambitieus lijkt!
Desalniettemin zal het niet onmogelijk zijn, maar heb wel het idee dat je potentie hoger zou moeten liggen.
Stomme vraag misschien, maar kun je anders je polsomtrek (net onder het botje aan de kant van de hand) meten.
En kun je dan hetzelfde doen voor je enkel op het smalste punt tussen je kuit en je enkel gewricht.
Op basis daarvan kan ik je namelijk een reëlere schatting geven van wat überhaupt voor je mogelijk is!

@ Shady, je hebt wel de juiste instelling als het gaat om de PR's
Je traint btw langer dan ik dacht.

Jep één jaar nu. Dit word wel pas mijn eerste bulk, dus misschien dat ik nog beginner gains mee kan pakken, alhoewel ik vrij weinig kennis heb op dat gebied. Het lijkt mij dat ik meer spiermassa aan zou moeten zetten dan jij, aangezien jij al veel eruit hebt gehaald en ik eigenlijk bar weinig ( ik heb vet verlaagd maar weinig massa gepakt ). Zoiets als; ik ga nog veel groeien op de squat en deadlift -> meer spiermassa / spieren die makkelijker aan te spreken zijn omdat ze nog niet veel gewend zijn.
Of maakt dit totaal niets uit denk je?
Ik wil in ieder geval niet mijn gains beperken; liever max gains + wat vet dan maar 75% van mijn gains te pakken zonder vet aan te zetten
Hele dunne polsen vind ik zelf:
Pols onder botje richting de kant van mijn hand; 17cm
Enkel op het dunste punt tussen het botje en kuit; 24cm
Ja het is maar een beetje wanneer je het 'serieus' wil noemen.
Squatten kan bij mijn gym niet en DL doe ik pas sinds Juli dit jaar eigenlijk.
Ook voedingsschema pas sinds april/mei.
Het was dus eigenlijk half werk het eerste half jaar, als het niet langer is.
Toch zonde als ik kijk wat Tim eruit heeft gehaald in één jaar tijd goed bezig te zijn!