- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede gewichten haal je nog steeds, lekker bezig kerel. Wat is je doel nu?

Thanks bro
Doelen weet ik nog niet precies, ik wil vooral sterker worden op sq/bp/dl met wat assistance erbij voor extra massa.
Wil nog wel een powerlift wedstrijd meedoen volgend jaar, als alles goed gaat.
Hoe gaat het bij jou dan?
moet weer beginnen met cutten, maar totaal geen zin meer.Klinkt goed bro, dus meer PL gericht ga je trainen?
Ik ben zo goed als gestopt, doe alleen waar ik zin in heb.moet weer beginnen met cutten, maar totaal geen zin meer.
Zie wel waar het schip strand, eerst maar eens een goede cut plannen.
Je deadlift, bench en squat gaan wel lekker zo te zien. Wat zijn je huidige PR's?

Ik zou niet stoppen met kracht gericht trainen man, gaat toch goed juist? Je hebt dikke PR's gezet en ook nog is goed geïnvesteerd in equipment, zou zonde zijn om nu ineens half half te trainen. Ben je nog is in het USC komende weken?

Oeps reactie verongeluk verwijderd, wanneer hadden we die race naar die 5 plaat afgesproken? Was dat met SBD cup of met meet USC? Was het alweer vergeten haha. Hopelijk haal ik 'm begin november ineens met een +20kg pr, ga dan weer maxen haha![]()
Hoe haal jij geen 220. Gezien je size dacht ik al dat je 250 deed hahahaha.
Denk dat ik wel meer kan maar ik loop altijd te kloten met techniek (ook mentaal, vaak denk ik dat het veel slechter eruit ziet dan het daadwerkelijk doet). Denk dat als ik de techniek eenmaal goed heb ik wel een leuke spurt kan maken. Dacht trouwens wel dat je wist dat ik maar 200 trok, jij bent toch Lam?haha jah. maar 200 zag altijd wel makkelijk uit.Dit zie ik maar als compliment heheDenk dat ik wel meer kan maar ik loop altijd te kloten met techniek (ook mentaal, vaak denk ik dat het veel slechter eruit ziet dan het daadwerkelijk doet). Denk dat als ik de techniek eenmaal goed heb ik wel een leuke spurt kan maken. Dacht trouwens wel dat je wist dat ik maar 200 trok, jij bent toch Lam?
Sorry voor de spam in je log broeder
dus dacht dat je allang 220 kon 
Yes, al heb ik erg veel momenten waarbij ik denk 'laat ik maar een recreatieve fitness boy worden'.
Weet nog niet of ik PL gericht trainen door wil zetten, gezien de discipline en structuur die het kost (heb al vrij weinig tijd en redelijk schijt aan structuur).
Richt met lowerbody nu vooral op kracht en hier en daar wat massa om sq+dl flink te uppen.
Upperbody wat meer op assistance/massa.
Recente pr's zijn sq 160 en dl 195. Bench zat eind mei op 107.5 maar niet echt meer gegained door cut + blessure.
Jouw stijl lijkt me ook lekker man, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Dat stadium zal ik ook nog wel bereiken![]()

Wordt tijd om weer een keer samen te trainen bij USC denk ik..
Kijken wat je max is met squats.
Zorg ik dat ik dan wel kan blijven voor het eten![]()

Oeps reactie verongeluk verwijderd, wanneer hadden we die race naar die 5 plaat afgesproken? Was dat met SBD cup of met meet USC? Was het alweer vergeten haha. Hopelijk haal ik 'm begin november ineens met een +20kg pr, ga dan weer maxen haha![]()

shady je kunt trouwens toch ook gewoon off season powerlifting style trainen? Aangezien je toch niet in buurt van meet zit.

Dat ik er zo over denk is nog te begrijpen, maar als ik jou was zou ik echt doorgaan voor kracht. Pas alleen je routine aan dat het wat dragelijker word.
Structuur is niet heel erg belangrijk toch? Als je je targets maar haalt. Die PR's zijn niet mis, als ik jou was zou ik door knallen. Zonde om er bij neer te leggen.
Die stijl kan jij ook doen toch? Ik pak nog wel gewoon de compounds en doe alleen de isolatie wat ik 'leuk vind' om te doen
Laat het niet afweten bro, je hebt het in je om er meer uit te halen.
Lekkere train ook weer, jou squat droom ik van terwijl jij beter kan dat dit hehe. Die SLDL is ook snoeihard!

Thanks voor de motivatie bro!
Structuur qua assistance boeit idd niet zoveel, alleen squat ik ma/wo/vr en dl ma/vr, dus het is erg nadelig als ik 1 van die dagen mis (vorige week deadlift ook gedaan op dinsdag, vond onderrug niet zo leuk met sq op ma+wo). Compounds + isolatie is altijd prima
Squat gaat idd erg goed, begint goed op gang te komen. Ik ga gewoon lekker door zo.
Tof trouwens om weer wat van je te horen (als ik het nog niet had gezegd)!