AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Goede gewichten haal je nog steeds, lekker bezig kerel. Wat is je doel nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.822
Goede gewichten haal je nog steeds, lekker bezig kerel. Wat is je doel nu?

Thanks bro :)
Doelen weet ik nog niet precies, ik wil vooral sterker worden op sq/bp/dl met wat assistance erbij voor extra massa.
Wil nog wel een powerlift wedstrijd meedoen volgend jaar, als alles goed gaat.
Hoe gaat het bij jou dan?

Donderdag training met Hell

Bench paused
5x3x87.5
beetje last van schouder/nek bij zakken vd bar

Db press
4x8x32

Chest press plate loaded
3x10x50

Ez bar curl
2x7x40
2x8x35
10x35

5 setjes side raises
5 setjes tricep pushdown

Training zaterdag
Pre workout: 250mg caffeine, 1 scoop unstoppable, 1 scoop roid rage

Deadlift
2x3x150
2x2x155
1x160
1x165

Sq paused
3x5x87.5
4x95
2x3x100

Ez bar row chest supported
10x40
7x7x55

3 setjes cable row

• #4.823
boh wat bel je me uit

beetje cleane voeding hier

Ik weet het, beetje gecompenseerd in het weekend met pizza, kfc en broodje shoarma.
Heb met stage ook maar 1 eetmoment om 12:30, flink proppen met 1200 kcal en dan nog 1 meal als pre workout en 1 meal als post workout / pre sleep.
Roffe tijden

Thanks bro :)
Doelen weet ik nog niet precies, ik wil vooral sterker worden op sq/bp/dl met wat assistance erbij voor extra massa.
Wil nog wel een powerlift wedstrijd meedoen volgend jaar, als alles goed gaat.
Hoe gaat het bij jou dan?

Klinkt goed bro, dus meer PL gericht ga je trainen?
Ik ben zo goed als gestopt, doe alleen waar ik zin in heb. :o moet weer beginnen met cutten, maar totaal geen zin meer.
Zie wel waar het schip strand, eerst maar eens een goede cut plannen.

Je deadlift, bench en squat gaan wel lekker zo te zien. Wat zijn je huidige PR's?

• #4.825
Klinkt goed bro, dus meer PL gericht ga je trainen?
Ik ben zo goed als gestopt, doe alleen waar ik zin in heb. :o moet weer beginnen met cutten, maar totaal geen zin meer.
Zie wel waar het schip strand, eerst maar eens een goede cut plannen.

Je deadlift, bench en squat gaan wel lekker zo te zien. Wat zijn je huidige PR's?

Yes, al heb ik erg veel momenten waarbij ik denk 'laat ik maar een recreatieve fitness boy worden'.
Weet nog niet of ik PL gericht trainen door wil zetten, gezien de discipline en structuur die het kost (heb al vrij weinig tijd en redelijk schijt aan structuur).
Richt met lowerbody nu vooral op kracht en hier en daar wat massa om sq+dl flink te uppen.
Upperbody wat meer op assistance/massa.
Recente pr's zijn sq 160 en dl 195. Bench zat eind mei op 107.5 maar niet echt meer gegained door cut + blessure.

Jouw stijl lijkt me ook lekker man, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Dat stadium zal ik ook nog wel bereiken ;)

Vandaag training
Pre workout: 750mg caffeine

Squat lowbar
5x3x112.5

Db press
8x34
6x40
6x40
8x34

Dips
3x7xbw+15

Sldl
3x5x105

Leg curl 3x
Chest press 2x
Tricep 1x + veel sterretjes + lights out, wss crash van caffeine ofzo

Morgen misschien rug bicep.

Ik zou niet stoppen met kracht gericht trainen man, gaat toch goed juist? Je hebt dikke PR's gezet en ook nog is goed geïnvesteerd in equipment, zou zonde zijn om nu ineens half half te trainen. Ben je nog is in het USC komende weken?

• #4.827
Ik zou niet stoppen met kracht gericht trainen man, gaat toch goed juist? Je hebt dikke PR's gezet en ook nog is goed geïnvesteerd in equipment, zou zonde zijn om nu ineens half half te trainen. Ben je nog is in het USC komende weken?

Ja heb je ook gelijk in, wil sowieso nog gains gaan maken met frequent sq/dl, alleen bench gaat wat minder maar dat komt wel weer :)
Vaak teveel stress waardoor ik denk 'f**k it', maar dagje erna weer volop gemotiveerd.
Zit sws nog in de race naar de 220kg deadlift dus gotta keep it moving my nig*ah
Zal aankomende weken niet meer bij USC sporten, abo afgelopen en eerlijk gezegd weinig zin om op me vrije dag naar USC te gaan, na stage zoek ik het ook niet om 18:00 ivm drukte.
Kunnen wel weer keer meeten over paar weken voor heavy sq sessie :thumbs:

Squat
100x4x8

Leg extension
Fullstackx15x3

Gisteren rug bicep, niet interessant.

Wordt tijd om weer een keer samen te trainen bij USC denk ik..

Kijken wat je max is met squats.
Zorg ik dat ik dan wel kan blijven voor het eten :)

Oeps reactie verongeluk verwijderd, wanneer hadden we die race naar die 5 plaat afgesproken? Was dat met SBD cup of met meet USC? Was het alweer vergeten haha. Hopelijk haal ik 'm begin november ineens met een +20kg pr, ga dan weer maxen haha :)

750 mg caffeine rip hart

Alles gaat lekker door hier! Nice!

Oeps reactie verongeluk verwijderd, wanneer hadden we die race naar die 5 plaat afgesproken? Was dat met SBD cup of met meet USC? Was het alweer vergeten haha. Hopelijk haal ik 'm begin november ineens met een +20kg pr, ga dan weer maxen haha :)

Hoe haal jij geen 220. Gezien je size dacht ik al dat je 250 deed hahahaha.

shady je kunt trouwens toch ook gewoon off season powerlifting style trainen? Aangezien je toch niet in buurt van meet zit.

Hoe haal jij geen 220. Gezien je size dacht ik al dat je 250 deed hahahaha.

Dit zie ik maar als compliment hehe :D Denk dat ik wel meer kan maar ik loop altijd te kloten met techniek (ook mentaal, vaak denk ik dat het veel slechter eruit ziet dan het daadwerkelijk doet). Denk dat als ik de techniek eenmaal goed heb ik wel een leuke spurt kan maken. Dacht trouwens wel dat je wist dat ik maar 200 trok, jij bent toch Lam?

Sorry voor de spam in je log broeder

Dit zie ik maar als compliment hehe :D Denk dat ik wel meer kan maar ik loop altijd te kloten met techniek (ook mentaal, vaak denk ik dat het veel slechter eruit ziet dan het daadwerkelijk doet). Denk dat als ik de techniek eenmaal goed heb ik wel een leuke spurt kan maken. Dacht trouwens wel dat je wist dat ik maar 200 trok, jij bent toch Lam?

Sorry voor de spam in je log broeder
haha jah. maar 200 zag altijd wel makkelijk uit. :P dus dacht dat je allang 220 kon :P

Yes, al heb ik erg veel momenten waarbij ik denk 'laat ik maar een recreatieve fitness boy worden'.
Weet nog niet of ik PL gericht trainen door wil zetten, gezien de discipline en structuur die het kost (heb al vrij weinig tijd en redelijk schijt aan structuur).
Richt met lowerbody nu vooral op kracht en hier en daar wat massa om sq+dl flink te uppen.
Upperbody wat meer op assistance/massa.
Recente pr's zijn sq 160 en dl 195. Bench zat eind mei op 107.5 maar niet echt meer gegained door cut + blessure.

Jouw stijl lijkt me ook lekker man, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Dat stadium zal ik ook nog wel bereiken ;)

Dat ik er zo over denk is nog te begrijpen, maar als ik jou was zou ik echt doorgaan voor kracht. Pas alleen je routine aan dat het wat dragelijker word.
Structuur is niet heel erg belangrijk toch? Als je je targets maar haalt. Die PR's zijn niet mis, als ik jou was zou ik door knallen. Zonde om er bij neer te leggen.

Die stijl kan jij ook doen toch? Ik pak nog wel gewoon de compounds en doe alleen de isolatie wat ik 'leuk vind' om te doen :o
Laat het niet afweten bro, je hebt het in je om er meer uit te halen. :thumbs:

Lekkere train ook weer, jou squat droom ik van terwijl jij beter kan dat dit hehe. Die SLDL is ook snoeihard!

• #4.837
Wordt tijd om weer een keer samen te trainen bij USC denk ik..

Kijken wat je max is met squats.
Zorg ik dat ik dan wel kan blijven voor het eten :)

Lijkt me tof om nog een keer samen te trainen daar bro, inclusief het eten erna :thumbs:
Max squat heb ik nog niet zo lang geleden getest, 160 als PR, maar een gekke workout ben ik altijd in voor :D

Ghehe was met USC meet, snap ook wel dat je dat niet meer weet gezien het moment dat we de deal sloten :o
Ff rustig doen main, ik ga wss eind november mijn max testen dus als je faalt word t uitkijken geblazen.
Spam is cool, volume is altijd goed.

Zo voelde het wel ja, lekker kotsen op het einde voor de gains

Alles gaat lekker door hier! Nice!

Thanks Marina, we all gunna make it

shady je kunt trouwens toch ook gewoon off season powerlifting style trainen? Aangezien je toch niet in buurt van meet zit.

Zal morgen even googlen op wat dat precies is, maar heb een vermoeden dat ik al zo train haha.
Ik ga gewoon lekker door bouwen, mijn werksetjes vallen wat tegen maar 1RM pogingen ben ik tot zover zeer tevreden over :)

Dat ik er zo over denk is nog te begrijpen, maar als ik jou was zou ik echt doorgaan voor kracht. Pas alleen je routine aan dat het wat dragelijker word.
Structuur is niet heel erg belangrijk toch? Als je je targets maar haalt. Die PR's zijn niet mis, als ik jou was zou ik door knallen. Zonde om er bij neer te leggen.

Die stijl kan jij ook doen toch? Ik pak nog wel gewoon de compounds en doe alleen de isolatie wat ik 'leuk vind' om te doen :o
Laat het niet afweten bro, je hebt het in je om er meer uit te halen. :thumbs:

Lekkere train ook weer, jou squat droom ik van terwijl jij beter kan dat dit hehe. Die SLDL is ook snoeihard!

Thanks voor de motivatie bro!
Structuur qua assistance boeit idd niet zoveel, alleen squat ik ma/wo/vr en dl ma/vr, dus het is erg nadelig als ik 1 van die dagen mis (vorige week deadlift ook gedaan op dinsdag, vond onderrug niet zo leuk met sq op ma+wo). Compounds + isolatie is altijd prima ;)
Squat gaat idd erg goed, begint goed op gang te komen. Ik ga gewoon lekker door zo.
Tof trouwens om weer wat van je te horen (als ik het nog niet had gezegd)!

Vandaag training.
Pre: 1 scoop unstoppable + paar brokken roid rage

Deadlift
3x3x152.5 kolere zwaar
1x160

Squat paused
4x4x95

Squat
2x105
2x115
2x120
1x125

Deadlift paused
2x4x120

Abs 4x
Leg curl 3x

-Deadlift voelt allemaal te zwaar, maar blijf gewoon verhogen.
Kan altijd terug naar 4x2 oid, zal niet lang meer duren tho.
Paused squat ging snoeihard, plan was alleen paused squat maar extra volume is te hendellen omdat maandag pas weer squat.
Plus vind hoge intensiteit wel fijn, geeft ook vertrouwen en wat feeling voor de 5x3x115 van maandag.

Inderdaad gewoon blijven verhogen op de deadlift en als je faalt (en 4x2 of 3x2 oid gaat doen), een reset doen en weer beginnen met ophogen ;)
Lekker die paused squats (en nog meer squats daarna) :D

Thanks voor de motivatie bro!
Structuur qua assistance boeit idd niet zoveel, alleen squat ik ma/wo/vr en dl ma/vr, dus het is erg nadelig als ik 1 van die dagen mis (vorige week deadlift ook gedaan op dinsdag, vond onderrug niet zo leuk met sq op ma+wo). Compounds + isolatie is altijd prima ;)
Squat gaat idd erg goed, begint goed op gang te komen. Ik ga gewoon lekker door zo.
Tof trouwens om weer wat van je te horen (als ik het nog niet had gezegd)!

Hehe geen probleem bro! Je moet echt doorpakken, en niet twijfelen. Je hebt al bewezen dat je het in je hebt, nu de rest er nog uit zien te halen. Beastmode! :D
Nee precies, assistance gewoon beperken tot wat je nodig bent. Aight ik snap um nu, dat is niet niks man.. Mijn rug zou dat sws ook niet trekken..
Anders iets met volume gaan spelen? Low intensity en high intensity dagen?
Zo mag ik het horen maat, lekker door blijven knallen! :thumbs:
Haha thanks, ja ik vind het ook wel weer lekker om jou log door te spitten, jou log geeft mij de motivatie om weer te gaan trainen!

Goede deadlift, misschien iets in reps / sets terug gaan. Singles gaat sws makkelijker, bij setjes word het al gauw T&G (uit eigen ervaring).
Dik volume ook weer op squat!

Ga is trainen shady. :S

Terug
Naar boven