Arendjan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren getraind met Hell
Bench paused
6x4x85
Bench t&g
6x80
10x75
8x75
Tricep pushdown 5x
~morgen alweer beetje push dus alleen bench gedaan omdat bench in mijn gym verrot is.
Training van vandaag
Deadlift
3x3x145
Squat paused
5x5x80
SLDL
2x7x100
5x110
Paused deadlift
2x3x125
weet niet precies waar ik hem het beste kan pauzeren, nog niet veel research over gedaan, wou extra volume tho
~Cable row 5x10-12
~Curl 4 sets
~Leg extension 4 sets
Prima training.
Squat lekker licht op techniek voornamelijk.
Morgen beetje beachboy chest&tricep day, aangezien schouder afvalt bij push door blessure.
Misschien wat side raises & front raises toevoegen om te kijken of blessure daarbij niet opspeelt.
Maandag nieuw schema omdat mijn fulltime stage dan ook begint, het drukke leef.
Calorieën ondertussen van 2400 verhoogd richting 2700 en gewicht blijft stabiel.
Goed nieuws aangezien ik op 2400 ook stabiel bleef
Nog meer eten is het mane.
Ik had niet anders verwacht
Wel gruwelijk ver reizen voor jou toch? Dat alleen om te komen kijken?
Ghehe, aren't we all?
Begint nu goed te gaan inderdaad, progressive overload op de bench ben ik blij mee (zolang ik bij Hell train).
Weet het nu hopelijk ook aan te houden als ik consistent laad en consistent genoeg calorieën eet
Wedstrijden kunnen nog even duren, het is even kijken of ik een betere gym hier kan vinden mbt powerlifting doeleinden.
Gisteren een video over gezien. Daarin werd verteld dat je de pauze moet doen op het gedeelte in de reguliere Deadlift waar jij de meeste speed verliest en dus het zwakste bent. Is dit van de grond dan doe je hem net boven de grond enz.
valt op zich wel mee. uur en kwartier met de auto. goede vriend van me uit de gym doet mee.

Beter geluid dan de muziek in de gym
Ze draaien bij jullie dus ook rot muziek

Was een goede training gisteren
3x per week squatten moet kunnen, als je het gewoon elke week doet dan wen je er vanzelf wel aan
Balen van de deadlift, komt wel weer goed

gewoon tijd tekort? of afspraken?
In ieder geval wel getraind! Hopen dat je morgen wel genoeg tijd hebt!

Gewoon donderdag benchen
Squat gaat nog lekker met verhogen, doorgaan zo![]()

3x per week sq is confirmed oke. Geen tot weinig spierpijn. Maarja boven de 120 is wel een ander verhaal mein knikker.
Lekkere setjes hoor
Beweeg je nu toch meer in de bulk dan dat je deed in de cut. (of sport harder door meer energie ofzo)![]()