MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
vuile ****ing hond! die 85mp is serious business! :mad:
thx !
Nette squat snoob. Binnen het jaar haal je victor in :D
Thx! Dat denk ik niet :p Victor is a brutal beast haha :D
You squatting madman!
Squat nog altijd high bar, low bar voelt veel beter hebbek maandag gemerkt. Maar gisteren begonnen met bench en dan OH presses en men schouders zaten vol en low bar squatten deed pijn aan men schouders. Denk alsk men techniek goed krijg ik er nog redelijk wat gewicht bij kan gooien, nu val ik bijna voorover alsk zwaar ga, GM van 190kg is lastig !
yes waiii
gelukkig vandaag bench pr gezet anders benchte ik minder dan jij mpt:eek:
héhé :)
keelr gaat goed met je,ga zo door:D nog even en je hebt ook een totaal van 600KG:D
Thx, das de bedoeling
Pff, flink vooruitgegaan snoob, nette mp vooral:D Foto in de galerij ziet er ook goed uit, vooral als je bekijkt waar je vandaan komt. Diep respect!
thx !
Gaat verdomd lekker snoob!
yeah, ga jij nu maar NR op bench verbeteren :D
 
Vandaag 15m stoombad + 1km gezwommen.
 
Goed bezig Snoob, 200 squat nog dit jaar zeker?!! :thumbup:

Moet wel hé, alsk klaar ben voor 200kg squat es filmpje maken, men spotters zeggen wel dat ze een stuk onder parallel zijn maar dat zie ik liever ook zelf hé :)
 
Ik vraag me af of ik de enige ben die altijd denkt "was je maar op je 14-15e begonnen" bij het lezen van deze log..Na 9-10 maand trainen zulke resultaten is echt knap.
 
Incline benchpress
8 x 20
8 x 30
8 x 40
8 x 50
6 x 60
3 x 70 ( pr ? )

Deadlift
10 x 70
10 x 100
3 x 150
1 x 200
1 x 235 ( pr )
f x 240
*monster psyche up*
1 x 240 ( pr )

BB curl
8 x 18
8 x 23
8 x 28
8 x 33
8 x 33
8 x 28
8 x 23

Rope pulldown
10 x 10
10 x 20
10 x 30
10 x 20
10 x 10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deadlift ging hard, 235kg ging 10x vlotter als de 230kg vorige week. 240kg kreeg ik 1ste keer net boven men knieen, kdacht bij mezelf **** DIT. 2de keer balls against the wall en het ging in 1 vlotte pull.
 
Je incline bench kan wel wat werk gebruiken, zeker in verhouding met die deadlift van je :D
3x70 incline drukken maar wel 1x110 flat is wel een extreem verschil als ik t vergelijk met mezelf.
 
wtf? je zet gewoon iedere week een nieuwe 1rm pr.:roflol:

Nice hoor.
 
wow die deadlift:eek:
bam
Je incline bench kan wel wat werk gebruiken, zeker in verhouding met die deadlift van je :D
3x70 incline drukken maar wel 1x110 flat is wel een extreem verschil als ik t vergelijk met mezelf.
Incline is zwak, men linkerschouder voelt echt k*t aan als ik het doe. Es meer moeten beginnen doen.
wtf? je zet gewoon iedere week een nieuwe 1rm pr.:roflol:

Nice hoor.
héhé had zin in deadlift
 
die deadlift gaat echt goed :D
 
Fenomenaal die deadlift!
Jij kunt nog wel 's heel ver komen in strongman!
 
Whahaha 240 nou is het echt te zot voor woorden :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven