AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
f x 90 **** you

Oh...is dat waar die f voor staat? Ik dacht altijd dat hij stond voor een dikke, vette FAIL!!!!!!!!! :roflol:


Volgende keer beter snoob, je kunt niet alles hebben he! ;)
 
1 woord : wow

goed bezig snoob :)

nice farmers walk :)

Idd, goed bezig hier!!

lekker bezig geweest vandaar kerel!

Zit een lekkere vooruitgang in al je trainingen. :thumbs:

goede strongmantraining maat!!!:D
Thx allemaal :)
Oh...is dat waar die f voor staat? Ik dacht altijd dat hij stond voor een dikke, vette FAIL!!!!!!!!! :roflol:


Volgende keer beter snoob, je kunt niet alles hebben he! ;)

Ik zie u wel op het slagveld volgende strongman seizoen :fire:
 
Heb paar dagen trug paar fotokes getrokken:
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Sta nu nog op zo'n 24% BF, langzaam aan naar 15% of lager toewerken zodak geen kracht verlies. Bedoeling is om int voorjaar samen met Karel ( trainingsmaat strongman ) een C-wedstrijd ( of B ) mee te doen in NL ( of BE als die er zijn ) voor de zomer om ons klaar te stomen voor SMv Vlaanderen en België.
 
Squat
5 x 70
5 x 100
5 x 120
2 x 150
2 x 160
1 x 170
1 x 170
f x 190 ( lockout wtf ? )
f x 190 ( pfff )

Legpress
10 x 200
10 x 200

Military press
10 x 20
8 x 30
5 x 40
5 x 50
3 x 60

Side raises
8 x 12
8 x 10
8 x 8

Front raises
8 x 12
8 x 10
8 x 8

Wat een k*ttraining, benen voelden nog k*t aan van zondag. Raises zijn zielig zwak
 
... die side raises zijn inderdaad vies... jammer van de je squat gast (volgende keer beter)! btw volg de hype man, ga ook is 20 reppers @ squat of leg press doen :D
 
... die side raises zijn inderdaad vies... jammer van de je squat gast (volgende keer beter)! btw volg de hype man, ga ook is 20 reppers @ squat of leg press doen :D

héhé kga nu men squat & deadlift onderhouden en ff focussen op upperbody, loopt vies achter !
 
Een mindere dag zo te zien.. Je raises zijn idd zwak :p
 
Een mindere dag zo te zien.. Je raises zijn idd zwak :p

ja wtf man, side raises en al die zooi doe ik nooit, is gewoon kkzwak. Alsk flyes zou doen zou ik kapotgaan met 16 - 18kg ofzo, echt zielig haha
 
falen op lockout !?!?!

Ja echt ik had em bijna en dan hield het op haha echt bizar. Khad em al omhoog tot het punt van quartersquat ofzo dus al een stuk voorbij parallel, ging ik trug naar beneden. Bizar :)
 
Concentratie verlies ofzo? Want raw squats falen op lockout is heel bizar :D
 
Concentratie verlies ofzo? Want raw squats falen op lockout is heel bizar :D

Kweetnie, khad de bar highbar en peis dat ie naar voren boven te rollen ofzo, dno
 
jammer van die squat, volgende keer heb je hem!
en die side raises doe ik je niet eens na :p
 
waarom max je eigenlijk elke training?
 
héhé kga nu men squat & deadlift onderhouden en ff focussen op upperbody, loopt vies achter !

Haha man, je hoeft je deadlift en squat echt niet stil te laten staan om op je upperbody vooruit te gaan. Doe anders gewoon ub/lb ofzo.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven