AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
je hebt echt goed getraind. De iron mind is er, gewoon voordoen!

Thx, gij en u broer hebben me echt wel verbaasd op die ( incline ) benchpress :D Zo'n volume met die gewichten, ziek !
 
Hele goede DL.
Je ziet het, een gym met de goede sfeer en een paar maten die je goed opfokken, en de trainingsresultaten komen er, zoals gezegd; De IRONMIND is er!

Doe zo voort, en wellicht zien we elkaar in de toekomst op een wedstrijd.
 
Hele goede DL.
Je ziet het, een gym met de goede sfeer en een paar maten die je goed opfokken, en de trainingsresultaten komen er, zoals gezegd; De IRONMIND is er!

Doe zo voort, en wellicht zien we elkaar in de toekomst op een wedstrijd.

Thx! ja maakt echt wel veel uit.
Doen we :)
 
die deadlift gaat echt de hoge kant op man! erg lekker zeg. MP ook mooi man!
 
die deadlift gaat echt de hoge kant op man! erg lekker zeg. MP ook mooi man!
Thx ! 250kg deadlift tegen nieuwjaar moet te doen zijn, gaat bloed zweet en tranen kosten maar dat is lekker :D
 
:bow:

je moet trouwens ffi de race naar de 500 laten updaten :D
 
Zo ga je binnen de kortste keren ECHT trainen en ECHT eten en dus ook ECHT groeien! :thumbs:
 
Zo ga je binnen de kortste keren ECHT trainen en ECHT eten en dus ook ECHT groeien! :thumbs:

Haha denk dat hoe ik het nu op heb het wel goed zit. Tijdens de week 3 x trainen, vooral op spieren trainen, en op zondag het CZS een serieuze peer op zen muil geven met een voorhamer :D. Kben ook wel tevreden over men gripkracht. Vroeger liet die wel serieus te wensen over.
 
Miljaarde dju, kben peisk men polsbanden + riem kwijt, in den haast weest omkleden gistren, vandaag zoek ik men gerief bijéén. Mis ik men riem + polsbanden. Ahja dan maar een tijdje volledig RAW ! :D
 
Nice deads kerel! Meer dan 3 reps vind ik altijd dodelijk zwaar bij deads. Maar wel vaak effectief, zeker voor strongman gerichte trainingen.
 
lookin good snoob :)

deadlift is echt brutal :)

kan ik niet tegenop met mn 135kg :p

maar ga dan ook niet voor strongman :p
 
Thx beide ! Erectors en traps waren nog superstijf, was belachelijk hoe snel ik een pomp in men rug kreeg.
 
Week 2 Maandag 01/10/07
Squat
5 x 63
5 x 79
5 x 95
5 x 111
5 x 126

Benchpress
5 x 41
5 x 52
5 x 62
5 x 71
5 x 81

Barbell Row
5 x 34
5 x 43
5 x 51
5 x 60
5 x 67

Broomstick Twists
50 x

Sit-up
3 x 10

Belachelijke pomp in men rug, moest broomsticktwists doen + stretches voor ik rows kon doen. Men grip bij rows was ook wat ****ed omdat ik gistren een eeltplek heb afgescheurd bij deadlift, sjans dat BB rows nog licht waren. Voor de rest niet veel problemen met squats / bench.
 
Haha, komt me erg bekend voor!! Dat had ik vorige week precies ook.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven