AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mwah...het gaat zo goed met jou de laatste tijd dus jij mag ook wel eens 2 fails hebben hoor. ;)
 
héhé :(
 
Viel te verwachten he, na die failures van eergister.
Misschien volgende keer voor wat volume gaan?
 
Bijna zelfde training als 31 december?
 
dude, je hebt 2 dagen terug 2x120 gebenched als pr waar je damn near bij failen zat anders had je die 2 vingers hulp niet nodig, toen heb je ook nog 2x gefailed op 200 squatten.. dat kicked er allemaal behoorlijk in, had je dan serieus verwacht dat je nu dan 1x125 zou benchen en weer 1x190 squatten? ik weet dat jij donders snel progressie boekt, maar was dit niet wat te wild ingeschat ;)

edit: sorry, zie dat leophyte iets soort gelijks post
 
Viel te verwachten he, na die failures van eergister.
Misschien volgende keer voor wat volume gaan?
Nja volgende week
Bijna zelfde training als 31 december?
zoiets ja
dude, je hebt 2 dagen terug 2x120 gebenched als pr waar je damn near bij failen zat anders had je die 2 vingers hulp niet nodig, toen heb je ook nog 2x gefailed op 200 squatten.. dat kicked er allemaal behoorlijk in, had je dan serieus verwacht dat je nu dan 1x125 zou benchen en weer 1x190 squatten? ik weet dat jij donders snel progressie boekt, maar was dit niet wat te wild ingeschat ;)

edit: sorry, zie dat leophyte iets soort gelijks post
Ik ben vandaag gestart met een 2wekelijks schema dat ik gekregen heb van Jimmy, toevallig was vandaag bench & squat wat ik maandag ook had gedaan. Was niet opzettelijk ofzo, kvond het zelf ook maar dom maar je moet ergens met een schema beginnen hé :)
jammer man, volgende keer beter :)
héhé yeah :p
 
Je zit zo aan 150 bench man no worries!
 
Laatst bewerkt:
Die squat en bench komen er wel snoob:)


Je bent al net zo'n stuk ongeduld als ik:o
 
Ik ben vandaag gestart met een 2wekelijks schema dat ik gekregen heb van Jimmy, toevallig was vandaag bench & squat wat ik maandag ook had gedaan. Was niet opzettelijk ofzo, kvond het zelf ook maar dom maar je moet ergens met een schema beginnen hé :)

ach zo, nou good luck verder dan :cool:
 
03/01/07

clean & jerk
5*50, 3*70, 4*F*100, 1*100

deadlift
5*100, 5*150, 2*200, 2*220, 3*F*250

benchpress
16*20, 6*60, 6*80, 5*3*100, 6*100

weighted hypers
3*10*10

Op deadlift na ging het vrij goed, wel moeten vechten voor 100kg C&J maar toch gehaald.
 
Kort traininkje!

yeah maar kheb nog men gymeigenaar geholpen met een zware loopband en paar stationnary bikes binnen zetten héhé, die loopband woog veel :eek:. Kvroeg hoeveel die woog, paar honderd kilo zei em. :shrug:
 
Rot van die deadlift, wordt tijd dat je hem gaat pakken! Ook via schema van jimmy?
 
Rot van die deadlift, wordt tijd dat je hem gaat pakken! Ook via schema van jimmy?

Dit was nog ff tussenin, anders had ik deze week geen deadlifts gedaan aangezien deze op maandag waren op week 1.
 
Vanavond 1km gezwommen en 15m stoombad, wel paar mensen die ik ken tegengekomen dus ipv 1 uur zat ik 2 uur in het zwembad :]
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven