- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slechte conditie zeker, khad ervoor wel juist gegeten maar toch. Naja zal wel weer gewoon worden zijn aan hoger volume om de week héhéTot aan 10 reps is het niets, daarna wordt het opeens erg lastigslechte conditie zeker, khad ervoor wel juist gegeten maar toch. Naja zal wel weer gewoon worden zijn aan hoger volume om de week héhé

Tot aan 10 reps is het niets, daarna wordt het opeens erg lastigslechte conditie zeker, khad ervoor wel juist gegeten maar toch. Naja zal wel weer gewoon worden zijn aan hoger volume om de week héhé

Ik ben dus niet de enige met een kloteconditie! Dat doet me goed!
Ik heb gewoon al HEEL lang niet meer dan 5 reps gesquat, denk dat het vooral zenuwstelgewijs zwaar was, het gewicht voelde niet zwaar maar gewoon het squatten.thx
Ma ik kan vrij goed lopen, zwem zonder problemen 1km aan snel tempoIk heb gewoon al HEEL lang niet meer dan 5 reps gesquat, denk dat het vooral zenuwstelgewijs zwaar was, het gewicht voelde niet zwaar maar gewoon het squatten.
Btw men kleine broer ( 1m90, 109kg ) voor de eerste keer aan het ijzer vandaag, vond ie leuk. Ging ie benchen met 30kg, bar gaat alle kanten op, was veel te licht, volgende week es 50-60kg in zen poten steken. Ie deed ook 4 x 8 x 100kg legpress zonder inspanning, maarja dat was al het dubbel dat de meeste beginners wordt aangeraden in men gym. Ben es benieuwd héhé

Valt toch nog tegen dat HIIT gebeuren. Laatst ook eens geprobeerd maar was toch aardig vermoeid naar 6 intervallen. Heb zelf wel 30s-30s gedaan. Gaat lekker snoob![]()

HIIT:
High intensity interval training (HIIT): secrets revealed! | - GottaSport.com
Advantages of high intensity interval training (HIIT) | - GottaSport.com
More about High intensity interval training (HIIT) | - GottaSport.com
Disadvantages of HIIT: High intensity interval training | - GottaSport.com
How to perform high intensity interval training? | - GottaSport.com

HIIT kan je beter naar je hartslag kijken dan naar RPM. Of bedoel je met RPM hartslagen/minuut? Zoja, dat mag dan nog wel een stuk omhoog.Vandaag HIIT cardio gedaan ( denk ik toch lol )
stationnary bike
opwarmen
5m stand 4 @ 85RPM
10x intervallen van 2 minuten:
30s stand 10 @ 100RPM+ ( max effort )
90s stand 4 @ 85RPM
uitbollen
5m stand 3 @ 75RPM
in totaal 30 minuten op de fiets gezeten dus, dno of dit echt HIIT is maar kheb het gewoon ff snel bekeken op internet en kzag iets gelijkaardig dus heb ik dat maar gepakt.