AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
GM en hypers zijn niet superzwaar hé op maandag

vandaag 1km gezwommen aan rustig tempo voorafgegaan door 15m stoombad

Vandaag weer gezwommen, ongeveer 1km

07/01/08

squat
2*15*80, 10*80, 15*60

powercleans
4*6*50

pushpress
5*50, 2*70, 1*90, 1*100

upright row
4*8*30

legcurls
10*20, 3*10*15

barbell shrug
4*15*100

Had het erg lastig bij het squatten, vandaar de flauwe powercleans, pushpress voelde ook wat k*t aan met 50kg, 70kg ging beter en 90 en 100kg vlogen omhoog haha.

Waarom ging het squatten moeilijk dan?

Waarom ging het squatten moeilijk dan?

Tot aan 10 reps is het niets, daarna wordt het opeens erg lastig :p slechte conditie zeker, khad ervoor wel juist gegeten maar toch. Naja zal wel weer gewoon worden zijn aan hoger volume om de week héhé

Tot aan 10 reps is het niets, daarna wordt het opeens erg lastig :p slechte conditie zeker, khad ervoor wel juist gegeten maar toch. Naja zal wel weer gewoon worden zijn aan hoger volume om de week héhé

:roflol:

Ik ben dus niet de enige met een kloteconditie! Dat doet me goed!

gewoon volhouden kerel!

suc6 verder!
;)

thx
:roflol:

Ik ben dus niet de enige met een kloteconditie! Dat doet me goed!

Ma ik kan vrij goed lopen, zwem zonder problemen 1km aan snel tempo :D Ik heb gewoon al HEEL lang niet meer dan 5 reps gesquat, denk dat het vooral zenuwstelgewijs zwaar was, het gewicht voelde niet zwaar maar gewoon het squatten.

Btw men kleine broer ( 1m90, 109kg ) voor de eerste keer aan het ijzer vandaag, vond ie leuk. Ging ie benchen met 30kg, bar gaat alle kanten op, was veel te licht, volgende week es 50-60kg in zen poten steken. Ie deed ook 4 x 8 x 100kg legpress zonder inspanning, maarja dat was al het dubbel dat de meeste beginners wordt aangeraden in men gym. Ben es benieuwd héhé

Ik heb er zelf ook last van. Zeker met Split squats of lunges. Training ziet er toch nog goed uit :thumb:

thx

Ma ik kan vrij goed lopen, zwem zonder problemen 1km aan snel tempo :D Ik heb gewoon al HEEL lang niet meer dan 5 reps gesquat, denk dat het vooral zenuwstelgewijs zwaar was, het gewicht voelde niet zwaar maar gewoon het squatten.

Btw men kleine broer ( 1m90, 109kg ) voor de eerste keer aan het ijzer vandaag, vond ie leuk. Ging ie benchen met 30kg, bar gaat alle kanten op, was veel te licht, volgende week es 50-60kg in zen poten steken. Ie deed ook 4 x 8 x 100kg legpress zonder inspanning, maarja dat was al het dubbel dat de meeste beginners wordt aangeraden in men gym. Ben es benieuwd héhé

Dus we kunnen binnenkort een nieuw log verwachten: snoep2 ;)

weinig getalletjes met 3 cijfers vandaag :p

Vandaag HIIT cardio gedaan ( denk ik toch lol )
stationnary bike
opwarmen
5m stand 4 @ 85RPM

10x intervallen van 2 minuten:
30s stand 10 @ 100RPM+ ( max effort )
90s stand 4 @ 85RPM

uitbollen
5m stand 3 @ 75RPM

in totaal 30 minuten op de fiets gezeten dus, dno of dit echt HIIT is maar kheb het gewoon ff snel bekeken op internet en kzag iets gelijkaardig dus heb ik dat maar gepakt.

Lekker aan de conditietraining?

Valt toch nog tegen dat HIIT gebeuren. Laatst ook eens geprobeerd maar was toch aardig vermoeid naar 6 intervallen. Heb zelf wel 30s-30s gedaan. Gaat lekker snoob :thumb:

Lekker aan de conditietraining?

Jah, conditie is k*t en er mag ook nog 10% vet af, zolang ik geen kracht verlies blijf ik gaan. Kheb men dieet nu ook opgekuist. Geen vettige boel meer, niet de ganse dag carbs eten. Veel meer eiwit.

Meer mager vlees ( kip, kalkoen )
2x proteïne shake met magere melk ( 40-50gr proteine in 0.5l melk ofzo )
enkel bruin brood, geen wit brood.
geen softdrinks niet meer enkel water en melk en af en toe een 0 cal drankje.
veel meer fruit en groenten.

Ben al minder opgeblazen en voel me beter. Ben benieuwd wat het geeft op de lange duur.

Vandaag HIIT cardio gedaan ( denk ik toch lol )
stationnary bike
opwarmen
5m stand 4 @ 85RPM

10x intervallen van 2 minuten:
30s stand 10 @ 100RPM+ ( max effort )
90s stand 4 @ 85RPM

uitbollen
5m stand 3 @ 75RPM

in totaal 30 minuten op de fiets gezeten dus, dno of dit echt HIIT is maar kheb het gewoon ff snel bekeken op internet en kzag iets gelijkaardig dus heb ik dat maar gepakt.
HIIT kan je beter naar je hartslag kijken dan naar RPM. Of bedoel je met RPM hartslagen/minuut? Zoja, dat mag dan nog wel een stuk omhoog.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven