- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
zeker, 100kg cleanen is niet niks, om te jerken ook niet![]()
thx, ik werd echt pissed man, 4x tegen men borstbeen getrokken, ben er dan maar beetje ondergedoken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker, 100kg cleanen is niet niks, om te jerken ook niet![]()
, woog 126,8kg exact een week terug.Ben al begonnen haha
123,2kg, woog 126,8kg exact een week terug.

haha bitches, is deel van het programma, is bedoeling om het vrijdag rustig aan te doen om zondag onderdelen te trainen![]()

Oke dan stel ik mijn vraag anders: Wat is je BF nu? Moet er veel af of valt het wel mee?
. 110kg of mss 108kg zou ideaal zijnvolgens mij heb je al een keer eerder zoiets (bb-style) geprobeerd te doen en toen was je het na 3 trainingen zat ofzo
hoe lang denk je het dit keer vol te houden, of was het toch wel leuk?
. Kheb nooit echt veel last gehad van deadlift en squat omdat ik vrijwel sinds ik begon met trainen bill starr deed waar ik 3x per week squatte en de woensdag MP en deadlift deed en vrij weer zware squats. Beetje op het gevoel trainen ook. Als ik terug events ga trainen wordt er dus di/do/vr/zo getraind niet meer ma/wo/vr. Het goeie is dat week1 dinsdag volgt op een dynamische event training en niet op een max effort event training. Zal wel goed werken denk ik.Ik had geen problemen om heavy deads en heavy squats 2 dagen na elkaar te doen (maandag squat, 3Rm ramped, woensdag deadlift) bij bill, starter20