XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zeker, 100kg cleanen is niet niks, om te jerken ook niet :)

thx, ik werd echt pissed man, 4x tegen men borstbeen getrokken, ben er dan maar beetje ondergedoken.
 
05/01/07

barbell curls
10*20, 8*30, 6*40, 4*50

tricep extention
10*20, 8*30, 6*40, 4*50

hammer curls
10*16, 8*18, 6*22

tricep rope pulldown
12*20, 10*30, 8*40, 6*50

reverse barbell curl
3*10*20

BTB wrist curls
3*10*40

standing calve raise
15*120, 2*15*60

seated calve raise
10*15, 10*40, 10*50

crunch
3*20*BW

machine crunch
2*10*80, 1*10*105
 
Machine dag?
 
Volgens mij Onderarm en Abbzz
 
snoob goes bodybuilding:p




j/k: edit: brutale geclean & jerk hier!!
 
Laatst bewerkt:
Hij gaat volgende week aan zijn cut beginnen....:D
 
haha bitches, is deel van het programma, is bedoeling om het vrijdag rustig aan te doen om zondag onderdelen te trainen :)
 
Naar welk gewicht wil je dan?

Ik wil naar 15%BF, gewicht boeit niet, of het 105kg of 120kg is zolang ik er maar niet te vet bij loop. Kga wel niet echt 'cutten' gewoon wat meer cardio doen en wat gezonder eten, bedoeling is geen kracht te verliezen dus het wordt een werk van lange adem :)
 
Oke dan stel ik mijn vraag anders: Wat is je BF nu? Moet er veel af of valt het wel mee?
 
haha bitches, is deel van het programma, is bedoeling om het vrijdag rustig aan te doen om zondag onderdelen te trainen :)

volgens mij heb je al een keer eerder zoiets (bb-style) geprobeerd te doen en toen was je het na 3 trainingen zat ofzo :D

hoe lang denk je het dit keer vol te houden, of was het toch wel leuk?
 
Oke dan stel ik mijn vraag anders: Wat is je BF nu? Moet er veel af of valt het wel mee?

Denk dat ik nu rond 23-24% BF zit, niet veel veranderd. Merendeel van het extra gewicht zal wel vocht geweest zijn. Dus zo'n 10%BF moet eraf wat in mijn geval vertaalt in zo'n 13kg vet :D. 110kg of mss 108kg zou ideaal zijn

volgens mij heb je al een keer eerder zoiets (bb-style) geprobeerd te doen en toen was je het na 3 trainingen zat ofzo :D

hoe lang denk je het dit keer vol te houden, of was het toch wel leuk?

Nja is enkel de vrijdag hoor, zal es men schema online zetten.
 
Schema ziet er niet verkeerd uit hoor! :thumbs:

Succes met het "cutten" ;)
 
wow dag 1 is een onderrug killer of niet? eerst deads tot max, dan partials tot max, dan mp (levert bij mij ook vaak een flinke druk op men onderrug), en dan gm's en dan nog afmaken met hyperextensions..! ik begrijp wel dat de shrugs dan met dumbbells moeten en niet met barbell

heb je al gemerkt dat squatten dan moeilijker gaat 2 dagen daarna? of is dat genoeg hersteltijd voor jou? ik wil zelf ook op woensdag heavy squatten en vrijdag heavy deads doen, ff kijke hoe dat uitpakt.. deze week ging het goed op zich
 
Ben maar woensdag met het schema gestart héhé, moet nog maandag van week 1 doen maar nu eerst week 2 ( dynamic ) en ja week 1 maandag is onderrug killer :p. Kheb nooit echt veel last gehad van deadlift en squat omdat ik vrijwel sinds ik begon met trainen bill starr deed waar ik 3x per week squatte en de woensdag MP en deadlift deed en vrij weer zware squats. Beetje op het gevoel trainen ook. Als ik terug events ga trainen wordt er dus di/do/vr/zo getraind niet meer ma/wo/vr. Het goeie is dat week1 dinsdag volgt op een dynamische event training en niet op een max effort event training. Zal wel goed werken denk ik.
 
ik ga het volgen! succes
 
Ik had geen problemen om heavy deads en heavy squats 2 dagen na elkaar te doen (maandag squat, 3Rm ramped, woensdag deadlift) bij bill, starter20
 
Ik had geen problemen om heavy deads en heavy squats 2 dagen na elkaar te doen (maandag squat, 3Rm ramped, woensdag deadlift) bij bill, starter20

nee, klopt. ik ook niet, maar bij bill werk je op tot 1 topsetje.. das op zich wel een verschil met 1 topset deads, 1 topset partial deads, + mp/gm's en hypers ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven