MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
HIIT kan je beter naar je hartslag kijken dan naar RPM. Of bedoel je met RPM hartslagen/minuut? Zoja, dat mag dan nog wel een stuk omhoog.

nee was gewoon RPM op het toestel, gewoon een grens die ik voor mezelf had opgesteld om zeker niet onder te gaan. De 30s intervallen waren wel elke keer all out, dus in het begin zat ik aan 130-140RPM, op het einde had ik moeite om 100 te halen.

09/01/08

deadlift
10*100, 3*10*120

frontsquat
5*5*70

seated military press
8*20, 5*40, 3*60, 2*70, 1*80

hypers
4*15

lateral db raise
4*10*8

db lunges
4*10*20

wide grip cable rows
2*10*50, 2*10*60

bent over lateral db raise
4*10*8

Ondanks de lichte gewicht vrij zwaar, bij frontsquat moest ik wat zoeken naar goeie vorm dus vandaar het lichte gewicht. Seated MP was beetje raar in het begin maar al bij al viel het mee en kreeg ik er 80kg uit.

das toch niet verkeerd, seated weet je sowieso 100% zeker dat je geen legdrive hebt. dus 80 is niet verkeerd toch? mooi man

goede training!!:)

Ik vind seated MP echt een k*toefening. (daarom doe ik hem ook nooit waarschijnlijk :D)

Naja je hebt toch weer die leuning hé, denk dat ik het volgende keer probeer zonder een leuning in het powerrack. Lichte gewichten waren vooral bedoelt op deadlift & FSQ. Toch lang geleden dat men erectors nog es zo opgeblazen stond. Elke week wat meer gewicht pakken bij de 2de week. Zie al uit naar volgende week, weer wat max effort getrain :D

Deze avond 3km gezwommen, kwas nog niet eens moe maar het zwembad sloot, volgende keer iets vroeger gaan zwemmen. In het begin waren er ook weer veel blokkerende zeekoeien en nijlpaarden dus kon ik totaal niet doorzwemmen :fire::yell:

Deze avond 3km gezwommen, kwas nog niet eens moe maar het zwembad sloot, volgende keer iets vroeger gaan zwemmen. In het begin waren er ook weer veel blokkerende zeekoeien en nijlpaarden dus kon ik totaal niet doorzwemmen :fire::yell:

Je doet nog vrij veel cardio tussenndoor volgens mij..? Ben zelf altijd een beetje afwachtend met cardio.

misschien een harpoen meenemen volgende keer?

Je doet nog vrij veel cardio tussenndoor volgens mij..? Ben zelf altijd een beetje afwachtend met cardio.
nja ik wil BF kwijt, zit niet veel anders op dan cardio doen en op men eten te letten.
misschien een harpoen meenemen volgende keer?

nog beter een walvisvaarder:
r145288_508269.jpg

whehehe... mwah die kost je misschien nog meer ruimte dan al die zeekoeien bij elkaar :D

maar probeer het is, wie nie waagt... toch!

whehehe... mwah die kost je misschien nog meer ruimte dan al die zeekoeien bij elkaar :D

maar probeer het is, wie nie waagt... toch!

haha :p
is btw een PR ! 3km nog nooit gezwommen, es aan 2500m gezeten maar dat was het maximum toen, na 2km begon ik al te verkrampen toen. Nu voelde ik me ontzettend fit na 3km en begon ik me alsmaar beter te voelen des te langer ik bleef zwemmen. Zal wel door endorfine geweest zijn. Binnen 2 weken es proberen 4km zwemmen of op zen minst 3.8km ( triathlon zwemafstand )

damm nette gewichten hier en 3km zwemmen :eek:

Vannacht geen oog dicht gedaan :( Ik zat met wat water in men oor en dat begon naarmate de nacht vorderde meer pijn te doen. Op den duur begon men oor te lopen en heb ik het wat uitgekuist en zat er wat bloed bij, strax naar de dokter. Is men slecht oor, waaraan ik binnen een jaar ofzo moet aan geopereerd worden. Vroeger continue oorontstekingen en buisjes in men trommelvlies hebben voor een retractiepocket gezorgt. ****ed up en het doet gvd veel pijn, straat gans uit naar men achterhoofd, kaak en rechterhelft van men gezicht.

1 positief punt wel, 122,2kg op de weegschaal vanochtend en duidelijk al wat merkbaar in de spiegel. Op naar <15%BF héhé :)

11/01/08

barbell curl: 21-en
21*20, 21*30, 21*40

skullcrushers
21*20, 2*21*30

dumbbell curl
3*10*15

tricep pull down met rechte bar
10*20, 10*30, 10*40

front lateral pulldown
10*50, 10*60, 10*70

lateral pulldown
10*40, 10*50, 10*60

seated calve raise
5*20*30

machine crunch
5*20*40

21*40 kg bb curl is nice man ! Met wat voor gewicht curl je bij 5-6 reps?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven