XXL Nutrition

Spelen met ijzer

• Topic Starter Topic Starter
Squat

Tijd: half uurtje max
Bijzonderheden: Ziek (hoesten, keelpijn, bijna geen stem), voeding was 2 koppen koffie, 1 banaan, 5 dropjes en een halve suikerwafel.
Conclusie: We gaan een PR neerzetten :rolleyes:

Squat high-bar (vorig PR was 1x130kg)
10x20kg
6x60kg full
3x80kg full
1x100kg full
1x120kg net wel/geen full @8,5
1x132,5kg FAIL ik ging voor bijna full
1x132,5kg PR fractie onder parallel @9
1x135kg PR parallel @10 echte struggle
4x120kg @8,5

Frontsquat full uiteraard
3x80kg @7
Gestopt want was niet lekker voor mijn handen/polsen

Uiteraard alleen wat kalk gebruikt, geen belt of andere onzin
Tussendoor nog 2 keer richting de WC gelopen voor een supersetje hoesten (@8,5) :p

Laatst bewerkt:
Sweet!
Dus eigenlijk is een voedingsschema / voldoende maaltijden voor je gaat trainen overbodig? :D

Sweet!
Dus eigenlijk is een voedingsschema / voldoende maaltijden voor je gaat trainen overbodig? :D
Basics van IF is dat je niet teveel eet voor je training dus ja, niet voor iedereen is het nodig (veel) te eten voor je gaat trainen.
Ik zelf eet liever weinig dan veel voor mijn training maarja, dan ben ik... ;)

Squats gaan goed, nette training.

Nette training!

Je begrijpt nu wel dat ik nu ook een pr ga zetten op squat, je komt akelig dichtbij :p

Basics van IF is dat je niet teveel eet voor je training dus ja, niet voor iedereen is het nodig (veel) te eten voor je gaat trainen.
Ik zelf eet liever weinig dan veel voor mijn training maarja, dan ben ik... ;)
Voor mij gewoon een uurtje van tevoren klaar zijn met een goede maaltijd, dan train ik het lekkerst. Groente en vlees ofzo ;)

Nice hoor, terwijl je ziekig was en niet gegeten had.

Squats gaan goed, nette training.
Thnx. Bij de 130+ gewichten merkte ik wel dat ik iets ver naar voren ging met mijn knieen waardoor ik vermoedelijk op diepte moest inleveren.
Had geen zin ook low-bar te proberen, voormalige PR van 130kg was overigens low-bar.
Nette training!

Je begrijpt nu wel dat ik nu ook een pr ga zetten op squat, je komt akelig dichtbij :p
Haha doen! Geef me iets om te willen inhalen, werkt motiverend ;)
Voor mij gewoon een uurtje van tevoren klaar zijn met een goede maaltijd, dan train ik het lekkerst. Groente en vlees ofzo ;)
Iedereen moet doen wat ze het fijnst vinden. Genoeg mensen die schreeuwen op bijna nuchtere maag niets te kunnen maar het nooit geprobeerd hebben, vandaar :p
Nice hoor, terwijl je ziekig was en niet gegeten had.
Thanks. Ik vind dat ik woensdag weer in orde moet zijn voor maxen op de bank al verwacht ik daar weinig moois neer te kunnen zetten.

netjes BT :D

nette training vooral als je ziek bent. Beterschap!:)

Ziet er goed uit bro! 2 pr's op die voeding haha, ik zou er nog niet eens 1 rep uitkrijgen;p.

Die @10 was schreeuwen en brullen dus:roflol:?

Ziet er goed uit bro! 2 pr's op die voeding haha, ik zou er nog niet eens 1 rep uitkrijgen;p.

Die @10 was schreeuwen en brullen dus:roflol:?
Thnx maar ik had al een tijd niet gemaxt, verwachtte dus minimaal 1 PR. Diepte komt volgende keer beter want parallel alleen vind ik zelf niet genoeg.

Die 135kg was zonder schreeuw, brul of wat dan ook maar wel de langste lift die ik ooit gedaan heb. Geen sticking point maar een sticking area :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Voel nu wel spierpijn in mijn onderrug alsof ik gisteren een keiharde deadlift sessie heb gedaan :o

hahahaha

:roflol::roflol::roflol:

:roflol:

Je gaat lekker kerel!!

Bedankt :)
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nu wel van plan ben af en toe wat armen/buik werk toe te voegen maar met doel de lifts te verbeteren (uitdrukken bij bench/military/pushpress etc.).
Het zijn oefeningen die ik aan het eind van de training 'even als extra' zal doen indien ik er zin in heb dus in de praktijk komt dit nog steeds neer op zelden isolatiewerk :roflol:

Verder wil ik weer beginnen met Intermitted Fasting (IF) waarin ik mezelf nog redelijk vrijheid geef, in de hoop iets droger te komen te staan. In het kort houdt dit in: 14-16uur lang niet eten en in de overige uren eet je volgens lichte bulk of cut (in mijn geval bulk).

Zometeen max effort Benchpress maar eerst even wachten tot mijn avondeten is gezakt (c.a.1000kcal) :D

Terug
Naar boven