Fitness Seller

Spelen met ijzer

• Topic Starter Topic Starter
Lower body Dynamic effort

Gewicht: 82,1kg
Tijd: uurtje waarvan 15 mins klooien om de bands goed te krijgen.

Speed (lage) box squats + paarse bands maximaal een minuut rust tussen sets
6x20kg
3x60kg
bands een stuk strakker gespannen
5x20kg
3x60kg
4x60kg (telfout)
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg

Speed deadlift groene bands geprobeerd maar bleken te zwaar
3x70kg
3x90kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg

Was nieuw en leuk trainen :D

Bij DE deed ik soms nog een speed oefening en wat meer high rep en iso oefeningen...

Bij ME was het allemaal wat zwaarder compound werk
Thnx, denk dat het me nu wel duidelijk is.

Bevestiging bands

IMAG0510.jpg

Oja, mijn gym is dus aardig 'fitness' maar we hebben nu wel bands en de eigenaar is ook aan het kijken voor chains sinds ik het nut hiervan voor explosiviteit trainen heb uitgelegd. Eigenaar speelt honkbal en begeleid een aantal jeugdhonkballers van de lokale club op sportgebied.
Hardcore gym in disguise terwijl er voornamelijk fitnessers rondlopen dus een rustig squatrek :D

Er staat niet veel in die gym van je, maar er staat wel het juiste spul ;)

Training ziet er goed uit, veel setjes gedraaid. Wat is het voordeel van die bands en wat maakt het zo zwaar als ik vragen mag?

Nice BT;)

Die squatrek is idd verdomd chill:D

Er staat niet veel in die gym van je, maar er staat wel het juiste spul ;)
Jep, precies genoeg :D
Training ziet er goed uit, veel setjes gedraaid. Wat is het voordeel van die bands en wat maakt het zo zwaar als ik vragen mag?
Remt heel erg de beweging door toenemende kracht waardoor je bij explosief trainen onderin meer snelheid probeert op te bouwen, grotere acceleratie naar beneden dan met alleen zwaartekracht. Best apart trainen.
Nice BT;)

Die squatrek is idd verdomd chill:D
Squatrack, our best friend :D

nette training hoor, alleen lijkt mij persoonlijk zo training niet fijn.. maar wie weet:D

haha daarom zei ik ook, "wie weet" doe ik het ook ooit eens zo

Oja, mijn gym is dus aardig 'fitness' maar we hebben nu wel bands en de eigenaar is ook aan het kijken voor chains sinds ik het nut hiervan voor explosiviteit trainen heb uitgelegd. Eigenaar speelt honkbal en begeleid een aantal jeugdhonkballers van de lokale club op sportgebied.
Hardcore gym in disguise terwijl er voornamelijk fitnessers rondlopen dus een rustig squatrek :D
Kijk zo hoort het! ik ga dat ook maar eens bij mijn gym owner proberen..;) Die is helemaal van de judo..misschien kan ik ehm wel wat bands en chains aanpraten voor explosiviteit ook;)!:D

Hopen dat dit lukt inderdaad.

Kwam er nu net achter dat we een nieuwe weegschaal hebben :D
Nu net 82,5kg schoon aan de haak.

Terug
Naar boven