Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Net boven de druppel van de quadricep 50,5cm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net boven de druppel van de quadricep 50,5cm
Ik verhoog de theoretische 1RM met 2,5 of 5kg (denk het laatste) en dan komen de getallen er vanzelf uit rollen

Vond hem niet lekker gaan, mistte wat explosiviteit/kracht vandaag daarin.
Vond hem niet lekker gaan, mistte wat explosiviteit/kracht vandaag daarin.
Volgende week beter, dan waarschijnlijk 97,5kg.
One way to find out...
Is 3kg winst tov 4 decemberDat is een mooi gewicht, helemaal ten opzichte van vorige maand! Morgen nog een training op het programma?

Schematje wat ik nu doe werkt juist met percentages van je 1rm dus ik moet welwel grappig dat je alles zo uitrekent van te voren wat je gaat trainen.
volgens mij als je westside barbell gaat doen dan komen daar geen high bar squats meer in voor trouwens![]()

volgens mij zie je dat neit vaak dat iemands high bar squat net zo hoog is als low bar. ik heb nog nooit low bar squats gedaan.(wist tot een paar weken terug niet eens dat er 2 verschillende back squats warenSchematje wat ik nu doe werkt juist met percentages van je 1rm dus ik moet wel
WSB is een aardig brede trainingsmethode die grotendeels draait om het verbeteren van de verschillende onderdelen van het central nerve system zonder overtraind te raken.
Afhankelijk van je doelen kies je de oefeningen en je wisselt de oefeningen onderling ook af.
High bar squats passen gewoon prima in dit schema, zeker aangezien deze bij mij gelijk is aan mijn low bar maar met een betere ROM.
---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------
Ben er wel achter dat een strak schema volgen niet helemaal mijn ding is, ik blijf maar switchen![]()
) 
High of low bar is vaak persoonliji. Bij 1rm is low bar vaak wat hoger maar lang niet altijd.volgens mij zie je dat neit vaak dat iemands high bar squat net zo hoog is als low bar. ik heb nog nooit low bar squats gedaan.(wist tot een paar weken terug niet eens dat er 2 verschillende back squats waren)
en ja dat van die schema's ken ik ook![]()
Thnx, vandaag wel even trainen Ja. Ben echter ziek sinds zaterdag dus ik weet niet of ik de training zoals hij hier staat ga doen. Ben jij al geweest?
Thnx, vandaag wel even trainen Ja. Ben echter ziek sinds zaterdag dus ik weet niet of ik de training zoals hij hier staat ga doen. Ben jij al geweest?

Was nog niet toegekomen aan andere logjes lezen, ik neem wel even een kijkje![]()