AndroidHealthClinic

Spelen met ijzer

• Topic Starter Topic Starter
Squats zien er goed uit kerel!

Leuk ook dat je met NewMe bent gaan trainen.
Thnx, squats gaan me steeds beter af merk ik en volgende training lijk ik ook probleemloos te gaan halen als ik naar de getallen kijk die ik volgende week moet tillen :D

NewMe komt er wel, de techniek op de grote 3 heeft hij nu duidelijk dus het is een kwestie van vreten en tillen.

Over eten gesproken: was net te laat klaar om nog langs de supermarkt te gaan voor krachtvoer. Thuis maar een pizza in de oven gegooid en een biertje geopend bij gebrek aan beter :D
Thnx, had idd al een linkje gekregen en heb de Ca-Mg gekocht.

Welkom in mijn log trouwens of had je hier al eens gepost en laat mijn geheugen me in de steek?

de squats gaan de goede kant op

nee ik heb nog nooit op je gepost :P maar zat zo is te kijken ;) wel dikke squats man! keep on going !

150kg? wow...
200kg? :bow:

Ik ga het je niet nadoen, ook niet als je gewicht% gaat vergelijken...

200kg?! Ambitieuze shit ouwe.

nee ik heb nog nooit op je gepost :P maar zat zo is te kijken ;) wel dikke squats man! keep on going !
Thnx, tips etc zijn altijd welkom natuurlijk :D
150kg? wow...
200kg? :bow:

Ik ga het je niet nadoen, ook niet als je gewicht% gaat vergelijken...
Jij hebt ook wat andere doelen dan ik natuurlijk dus dat maakt gelukkig niet uit ;)

Merk wel dat ik geen bodybuilding-benen heb: boven de knieën geen duidelijke druppels en mijn quads lopen redelijk over de bovenkant van mijn bovenbeen ipv dat ze aan de buitenkant uitsteken. Van vooraf zal het dus altijd lijken of ik vrij dunne poten heb :o

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

200kg?! Ambitieuze shit ouwe.
Mensen als Corpaul en Edinne hebben het ook in belachelijk korte tijd weten te halen dus waarom zou ik minder hoog inzetten :D

Ik ben al lang blij dat ik vorm in m'n benen heb, nu nog verbeteren.. ;)
Kracht is leuk, maar ik train puur BB-gericht.

200kg full?

Of neig je dan toch richting parallel?

Iig sick als je dat dit jaar haalt!

Behoorlijk lekkere training gister! 200kg paralel of ietwat eronder doe ik wel met je mee...voor een full 200kg squat haak ik af...ben geen powerlifter;)

200kg full?

Of neig je dan toch richting parallel?

Iig sick als je dat dit jaar haalt!
Ik doe altijd minimaal een stukje onder parallel en meestal fullsquats want echt veel meer kracht vind ik dat niet kosten met een beetje bounce.
Die 200kg moet minimaal onder parallel zijn maar ik ga gewoon voor de full natuurlijk :D
Behoorlijk lekkere training gister! 200kg paralel of ietwat eronder doe ik wel met je mee...voor een full 200kg squat haak ik af...ben geen powerlifter;)
Dan moet er eigenlijk eind van het jaar een meet komen om te kijken in hoeverre iedereen zijn doelstellingen heeft gehaald :)

Veel mensen weten volgens mij niet echt wat onder parallel is volgens de powerliftreglementen (IPF dan), als je veel dieper dan net onder parallel gaat zit je meestal al full.

Veel mensen weten volgens mij niet echt wat onder parallel is volgens de powerliftreglementen (IPF dan), als je veel dieper dan net onder parallel gaat zit je meestal al full.
Denk dat ik het dan aardig goed inschat aangezien ik het verschil tussen onder par en full erg vind meevallen :)

Zal het binnenkort wel even filmen.

Ben wel benieuwd inderdaad,

Denk dat ik ongeveer op deze hoogte zat vandaag:
squat2.jpg

Kan niet erg een goed plaatje vinden, is beetje moeilijk te zien vanaf de zijkant.

Mss plaatje met wat jij verstaat onder (semi) full?

Laatst bewerkt:
Thnx, tips etc zijn altijd welkom natuurlijk :D

Jij hebt ook wat andere doelen dan ik natuurlijk dus dat maakt gelukkig niet uit ;)

Merk wel dat ik geen bodybuilding-benen heb: boven de knieën geen duidelijke druppels en mijn quads lopen redelijk over de bovenkant van mijn bovenbeen ipv dat ze aan de buitenkant uitsteken. Van vooraf zal het dus altijd lijken of ik vrij dunne poten heb :o

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Mensen als Corpaul en Edinne hebben het ook in belachelijk korte tijd weten te halen dus waarom zou ik minder hoog inzetten :D

heb wel vraagie als je zo netjes squat, wat meten jou benen dan? net boven de knie + dikste deel + kuiten

Dikste deel dus bovenaan net geen 61cm
Kuiten 35cm

Net boven mijn knieën moet ik even opmeten maar zal teleurstellend zijn.

Terug
Naar boven