- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam er nu net achter dat we een nieuwe weegschaal hebben
Nu net 82,5kg schoon aan de haak.

Heb ik hem nou onbewust van jou gejat?

Jep, kwam er net achter idd

Welnee joh, was puur voor squats dus lichtjes naar voren leunen bij het uitpakken was genoegholy christ man, zo word je naar achter getorpedeerd bij het uitpakken
****ed up voor je polsen man

Op de gym is er een paarse en groene. De groene is een stuk strakker dan deze, ook een stuk breder. Ik schat dat deze 2 paarse banden samen het totaal zo een 30kg extra verhoogden (onderin). Ze waren overigens wel compleet gestretched bovenin, denk dat de groene bands daarvoor wat te zwaar zijn want deze gingen er al niet makkelijk op.dan is het waarschijnlijk niet zon hele sterke band?
Op de gym is er een paarse en groene. De groene is een stuk strakker dan deze, ook een stuk breder. Ik schat dat deze 2 paarse banden samen het totaal zo een 30kg extra verhoogden (onderin). Ze waren overigens wel compleet gestretched bovenin, denk dat de groene bands daarvoor wat te zwaar zijn want deze gingen er al niet makkelijk op.

Hell Yeah! Vanmorgen na wat cardio was het 81,5kg op nuchtere maag maar heb ook al meegemaakt dat het dan bijna 83kg was. Misschien ivm Creatine dat ik alleen voor de training neem en nu al een paar dagen niets gedaan heb icm minder eten.
Ik zie vanzelf wel wanneer het niet meer gaat, moet zeggen dat ik voor 60kg ook weinig moeite voorspel, kwestie van voeten meer naar achteren zetten bij unracken.ah ja, oke dan valt het wel mee
zodra je richting 60kilo+ topspanning gaat wil je em op deze manier niet meer uitpakken![]()

Dan is het goed

), straps etc.

Chalk only inderdaadwtf gast, 180 zonder belt en straps? Bruuuuut!! Uitvoering ook nog goed?
Gaat lekker kerel, nu de squat nog flink omhoog.

Thnx. Hooked is inderdaad gewoon even laten rusten maar zoveel mogelijk gebruiken. Je vind vanzelf een manier die weinig tot geen last geeft.Netjes man en dat hookgrip. Vandaag met reps met 82,5kg vonden mijn duimen niet zo fijn. Moet er maar doorheen bijten.

Bedankt, had het zelf niet echt verwacht om eerlijk te zijn maar de 160 ging zo eenvoudig dat ik het maar probeerde

Ik las al van die knurling inderdaad. Veel gewichtheffers hebben een ringetje sporttape om hun duim icm Magnesium om hun duim huid te beschermen, misschien een goed idee voor jouw barbell.strapfags
hoe lang deed jij erover hook grip onder de knie te krijgen?
ik deed laatst een 3tje met 180 maar dat deed echt gruwelijk pijn met een scherpe knurling