XXL Nutrition

Spelen met ijzer

Goede signature man :)

Bevestiging bands

IMAG0510.jpg

holy christ man, zo word je naar achter getorpedeerd bij het uitpakken :roflol:

****ed up voor je polsen man

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik hem nou onbewust van jou gejat? :x
Jep, kwam er net achter idd :p
holy christ man, zo word je naar achter getorpedeerd bij het uitpakken :roflol:

****ed up voor je polsen man
Welnee joh, was puur voor squats dus lichtjes naar voren leunen bij het uitpakken was genoeg :)
Mocht ik hetzelfde met bench of military press willen doen, doe ik het waarschijnlijk in de smith omdat de bevestigingsmogelijkheden voor de bands daar een stuk eenvoudiger zijn.

dan is het waarschijnlijk niet zon hele sterke band?

dan is het waarschijnlijk niet zon hele sterke band?
Op de gym is er een paarse en groene. De groene is een stuk strakker dan deze, ook een stuk breder. Ik schat dat deze 2 paarse banden samen het totaal zo een 30kg extra verhoogden (onderin). Ze waren overigens wel compleet gestretched bovenin, denk dat de groene bands daarvoor wat te zwaar zijn want deze gingen er al niet makkelijk op.

Lekker bw gozer!

Op naar de 90kg!

Op de gym is er een paarse en groene. De groene is een stuk strakker dan deze, ook een stuk breder. Ik schat dat deze 2 paarse banden samen het totaal zo een 30kg extra verhoogden (onderin). Ze waren overigens wel compleet gestretched bovenin, denk dat de groene bands daarvoor wat te zwaar zijn want deze gingen er al niet makkelijk op.

ah ja, oke dan valt het wel mee

zodra je richting 60kilo+ topspanning gaat wil je em op deze manier niet meer uitpakken :D

Lekker bw gozer!

Op naar de 90kg!
Hell Yeah! Vanmorgen na wat cardio was het 81,5kg op nuchtere maag maar heb ook al meegemaakt dat het dan bijna 83kg was. Misschien ivm Creatine dat ik alleen voor de training neem en nu al een paar dagen niets gedaan heb icm minder eten.
ah ja, oke dan valt het wel mee

zodra je richting 60kilo+ topspanning gaat wil je em op deze manier niet meer uitpakken :D
Ik zie vanzelf wel wanneer het niet meer gaat, moet zeggen dat ik voor 60kg ook weinig moeite voorspel, kwestie van voeten meer naar achteren zetten bij unracken.

Nu net de weegschaal op een goed vlak stuk gezet: 83,2kg schoon aan de haak :D

Heb mijn kcals ook wat naar beneden geschroefd op niet-trainingsdagen en ben weer begonnen met IF om het vetpercentage stabiel te houden en mogelijk iets te laten zakken:
2500-3000kcals op niet trainingsdagen en 3000-3500kcals op trainingsdagen.

Ook even nieuwe whey besteld voor 1000kcal post-WO shakes (melk, havermout, fruit, whey).

Laatst bewerkt:
Max effort lower body

Gewicht: 81,5kg ???
Tijd: 40 mins
Voeding: 3 koppen koffie en bakje choco-cornflakes a 650kcal.
Bijzonderheden: hoest er af en toe nog steeds flink op los

Deadlift Full RAW, chalk only
8x60kg
4x100kg
1x120kg
1x140kg
1x160kg @7 evenaring PR maar nu met goede vorm!
1x180kg @9,5 Hoppa, PR met 20kg :fire:
1x160kg
3x140kg
Dikke pump onderrug :D

Oly fullsquat Diepte: tot op spotters
5x60kg
5x100kg @8,5
Onderrug had we weinig zin meer in dus volgende oefening

Stiff legged Deadlift
5x60kg
5x100kg
5x100kg @8,5 vorm behouden was lastig

Powercleans medium
1x60kg set afgebroken omdat iemand wel erg dichtbij een oefening ging doen, niet handig met rondvliegende barbells
3x70kg
5x70kg

Heerlijk, 20kg bovenop mijn vorige PR inclusief betere vorm :D

Geteste 1RM's tot nu toe, PL approved en alles full RAW en in de afgelopen week tijdens ziekte behaald:
Squat 135kg (high-bar)
Bench 100kg (105 met lichte spot dus telt niet)
Deadlift 180kg
Totaal: 415kg (begin dit jaar stond dit nog op 390kg)

Laatst bewerkt:
wtf gast, 180 zonder belt en straps? Bruuuuut!! Uitvoering ook nog goed?

Gaat lekker kerel, nu de squat nog flink omhoog.

wtf gast, 180 zonder belt en straps? Bruuuuut!! Uitvoering ook nog goed?

Gaat lekker kerel, nu de squat nog flink omhoog.
Chalk only inderdaad :p
Wel hooked grip btw, houd van de symmetrie bij liften. Uitvoering was voor een 1RM zeker goed genoeg maar had hem denk ik niet zwaarder moeten doen.
Merkte wel dat het zwaar voor mijn lichaam was, korte lichte tinteling door mijn gehele lichaam richting het einde van de lift. Aankomende 2 a 3 maanden niet meer 'echt' toppen op DL, de max effort deadlifts zullen rond de 1-6 reps zijn met een max van 170kg ivm risico op blessures.

Netjes man en dat hookgrip. Vandaag met reps met 82,5kg vonden mijn duimen niet zo fijn. Moet er maar doorheen bijten.

Dikke deadlift gast, gaat lekker vooruit:D

Netjes man en dat hookgrip. Vandaag met reps met 82,5kg vonden mijn duimen niet zo fijn. Moet er maar doorheen bijten.
Thnx. Hooked is inderdaad gewoon even laten rusten maar zoveel mogelijk gebruiken. Je vind vanzelf een manier die weinig tot geen last geeft.
Alles beter dan de "strapfag" uit hangen :roflol:
Dikke deadlift gast, gaat lekker vooruit:D
Bedankt, had het zelf niet echt verwacht om eerlijk te zijn maar de 160 ging zo eenvoudig dat ik het maar probeerde :D

strapfags :D
hoe lang deed jij erover hook grip onder de knie te krijgen?
ik deed laatst een 3tje met 180 maar dat deed echt gruwelijk pijn met een scherpe knurling

strapfags :D
hoe lang deed jij erover hook grip onder de knie te krijgen?
ik deed laatst een 3tje met 180 maar dat deed echt gruwelijk pijn met een scherpe knurling
Ik las al van die knurling inderdaad. Veel gewichtheffers hebben een ringetje sporttape om hun duim icm Magnesium om hun duim huid te beschermen, misschien een goed idee voor jouw barbell.
Ik weet niet precies hoelang ik erover deed maar gewoon elke keer dat je lift hooked grip gebruiken tot het teveel pijn doet. Na enkele trainingen was het al goed te doen (helpt ook om een beetje te experimenteren met hoe het fijner aanvoelt dus strakker of losser je duim vastpakken etc) en nu ben ik 'hooked' aan die grip :p

Terug
Naar boven