MuscleMeat

Spelen met ijzer

• Topic Starter Topic Starter
Fullbody

Gewicht: 82kg
Tijd: meer dan een uur, ging wel lekker :)
Opmerkingen: eerste keer sinds 1,5 week dat ik weer train, vandaar de keuze voor een fullbody. Maandag weer zwaar aan de bak.
Begin wel wat vetter te worden naar mijn idee dus ik eet al de hele week rond de 2500kcal ipv 3000+. Binnenkort misschien cutten? :x

Squat Oly/high-bar
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x120kg
4x120kg
De 120'ers verdienden niet de schoonheidsprijs maar waren alsnog goed onder par. Maandag weer eens low-bar doen :)

Frontsquat ivm mindere techniek backsquat vandaag
5x80kg voller dan full :D

Front press Voormalig PR was 5x3x60 of 62,5kg
10x20kg
5x40kg
5x60kg PR
5x60kg
5x60kg VPR :fire:

Pendlay Rows voormalige PR was 5x3x97,5kg
5x60kg
5x100kg PR ondanks dat er 1 a 2 reps minder netjes maar wel acceptabel waren
4x100kg zelfde als vorige set

CuRLzZzzz :sd:
10x16kg
8x18kg
5x20kg
Ik wil jullie er even op wijzen dat curlen zeer zeldzaam is in dit log :roflol:

Cable tricep pushdowns superstrict as usual
12x30kg
8x35kg
8x30kg

Upright rows
10x23kg
8x43kg
6x43kg

Dat zijn best dikke pendlay rows.

Sterke curls, die jij vast en zeker vaker!

Front press = MP ? Sterk!

Dat zijn best dikke pendlay rows.
Bedankt, ik was aangenaam verrast van de front presses dat ik hetzelfde met de rows wilde proberen :p

Iemand suggesties voor oefeningen voor meer breedte van de rug en dan met name het onderste gedeelte?

(please don't kick me from the PL section for this question :roflol: )

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Sterke curls, die jij vast en zeker vaker!

Front press = MP ? Sterk!
Curls waren niet helemaal strict natuurlijk en dan met name de 20kg set. Maakt me ook geen **** uit uiteraard :D

Front press = MP maar zonder de hakken tegen elkaar dus eigenlijk zoals vrijwel iedereen hun military press uitvoert ;)

Als aanvulling:
Tricep cable pushdowns zie ik ook als buikspieroefening, voel mijn abs nu al namelijk :D

whaha zeker halve cable crunches en dan met triceps gebruik maken van het momentum:D

Ziet er netjes uit verder, goede frontpress
nee, 100% triceps, bovenarm blijft perfect op zijn plaats tijdens gehele oefening. Alsnog voel ik het gewoon enorm in mijn buik, misschien hoe ik sta ofzo maar ik vind het wel handig :p

Verder: thnx! :D

Lower body max effort

Gewicht: 82,6kg na enkel 125gr pinda's
Tijd: uurtje, relatief veel rust tussen sets
Bijzonderheden: Low-bar 1RM PR poging ondanks lichte spierpijn van vrijdag. Voormalig PR was 130kg waarna ik een tijdje high-bar ging doen en high bar 135kg squatte.

Squat Low bar
6x20kg
5x60kg
2x100kg
1x120kg
1x130kg
1x140kg PR! met 5kg
1x145kg PR! met 10kg :fire:
Fx150kg FAIL

Walking DB lunges stappen totaal, gewicht per dumbbell
16x30kg/s
16x30kg/s
16x30kg/s
Mega pump!! :D

Calf press op leg press geval
10x120kg 2 benen tegelijk, voetenstand | |
8x80kg 1 been tegelijk, voetenstand |
10x160kg 2 benen tegelijk, voetenstand \ /
8x160kg 2 benen tegelijk, voetenstand / \
8x160kg 2 benen tegelijk, voetenstand | |

Ik ging vervolgens bijna als een DW de trap af :p

Totaal op de grote 3: 415kg --> 425kg
Binnenkort maar weer eens beginnen met creatine, is al weer 1 of 2 maanden geleden :)

:fuu:

Heeft ie me ingehaald :mad:

Grats met je pr!

Kerel, wat ga je hard op de grote 3! Keep it up.

sooow nice man!

je gaat idd hard man!:thumbs:

Op die 150 geen schijn van kans? Of misschien een sprankeltje hoop in de nabije toekomst?

Die lunges zien er killing uit :)

Op die 150 geen schijn van kans? Of misschien een sprankeltje hoop in de nabije toekomst?

Die lunges zien er killing uit :)
Die 150kg zit er wel in hoor maar gisteren had ik al 2 PR lifts gedaan voor ik eraan toe was en ik was ook niet geconcentreerd genoeg voor die lift, twijfelde al of ik het wel zou proberen.

Lunges waren ook killing, 2 reps meer dan ik normaal deed omdat de eerste stappen vrij licht aan voelden. In tegenstelling tot squats voel ik lunges altijd direct en de dag erna zeker weten!

Jouw log ook maar eens even checken ;) zie dat je ook lekker met PR's bezig bent! Grats man. :woot:
Wat voor squat doe je dan? Paralel of net daar onder?
Curls zijn trouwens lekker hoor :P Ik zweer bij Barbell Curls hehe vanavond weer. :cool:

Jouw log ook maar eens even checken ;) zie dat je ook lekker met PR's bezig bent! Grats man. :woot:
Wat voor squat doe je dan? Paralel of net daar onder?
Curls zijn trouwens lekker hoor :P Ik zweer bij Barbell Curls hehe vanavond weer. :cool:
Thnx :)

Squats doe ik zoveel mogelijk full/ATG, alleen de 1RM pogingen sta ik toe dat ze 'slechts' PL approved zijn qua diepte :)
Met frontsquats tikt de barbell regelmatig de spotters van het rack aan :D

Netjes netjes:D

Terug
Naar boven