XXL Nutrition

Spelen met ijzer

• Topic Starter Topic Starter
Wil je niet :o
Damn nice! Eet smakelijk man!
Bijna 4 grote ribben op, schaaltje dikke friet en wat paprika voor de kleurtjes. Mijn vriendin nam ook spareribs (2,5 rib op 46kg BW :roflol: ) dus aan het einde hadden we een stapel botjes op het bordje liggen waar je U tegen zegt :D
Foute parkeerplaats, hahahahaa. die moet ik onthouden.
:p

Laatst bewerkt:
Heerlijk man!

Heb er nu ook al weer honger in, zaterdag nog onbeperkt spare rips op.

Je zei in mijn log dat mijn squat akelig dicht bij die van jou in de buurt kwam: vanavond dus 3x5 met 120 kg hè... Voor de rest train jij met gewichten waar ik veel respect voor heb hoor. Doe zo verder, ik volg je log.

Dynamic effort lower body

Gewicht: 83kg
Tijd: 40 minuten
Mental condition: Psycho, liep te stuiteren als een Twitchy op koffie :hedbang:

Powersquats Explosief, 100% full, laatste rep paused, 30 seconden rust tussen sets
8x20kg
6x60kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
Heerlijk!! :D

'20 repper' Fullsquat
20x80kg Laatste 2 puur op karakter :p

Frontsquats full natuurlijk
4x80kg maar had wat moeite met stabiliteit (onderrug zat erg vol van bovenstaande)

Leg extensions
10x75kg
10x75kg
8x75kg

Heerlijke knaltraining, volgende week weer zoiets!

Ps. Alles full raw uiteraard :)

Laatst bewerkt:
Dat ga jij morgen voelen, nice!

Heerlijk man!

Heb er nu ook al weer honger in, zaterdag nog onbeperkt spare rips op.
Ik lust ook wel weer :D
Je zei in mijn log dat mijn squat akelig dicht bij die van jou in de buurt kwam: vanavond dus 3x5 met 120 kg hè... Voor de rest train jij met gewichten waar ik veel respect voor heb hoor. Doe zo verder, ik volg je log.
Netjes man!
Thnx, I will :D

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Dat ga jij morgen voelen, nice!
Voelde het nog voor ik ging trainen van maandag maar morgen zal ik voor elke stap die ik zet moeten vechten :roflol:

Denk dat de meerheid van de mensen die je morgen tegen zult komen wederom denkt dat je een bezoekje aan de foute parkeerplaats hebt gebracht, hahaha. Lekkere training weer ouwe.

Denk dat de meerheid van de mensen die je morgen tegen zult komen wederom denkt dat je een bezoekje aan de foute parkeerplaats hebt gebracht, hahaha. Lekkere training weer ouwe.

Of schrijft hij een training op, zodat wij denken dat hij denkt dat wij denken dat hij is gaan trainen. Maar in feite wel naar een foute parkeerplek is geweest.

Wat is die ook slim zeg, had het bijna gedacht!

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Of schrijft hij een training op, zodat wij denken dat hij denkt dat wij denken dat hij is gaan trainen. Maar in feite wel naar een foute parkeerplek is geweest.

Wat is die ook slim zeg, had het bijna gedacht!
Zolang mijn vriendin er ook in trapt is er toch niets aan de hand :p

Djees! Wat een series squats man!

Zometeen upperbody dynamic effort.
Dacht aan:
explosief 45graden dumbbell presses (8x3 ofzo)
Pushpress superset V-grip pulldowns (4 sets)
Weighted dips superset chins (wijde grip of onderhands ben ik nog niet over uit) 3 of 4 sets
evt nog 3 sets arnold presses

Wil er een klein uurtje voor uittrekken :)

Djees! Wat een series squats man!
Het voelt helemaal niet zo zwaar (zijn natuurlijk ook pussyweights) omdat je op explosiviteit traint. Alleen de paused rep voelt redelijk zwaar omdat je helemaal onderin zonder veerkracht moet beginnen.

Dynamic effort upper body

Gewicht: 83,2kg
Tijd: 2 keer een beetje met ongewilde pauze tussendoor...

45graden DB press focus op explosiviteit
8x16kh
4x24kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
(zwaarste dumbbell die je niet zelf hoeft op te bouwen aangezien die opbouwbare niet lekker voor je benen zijn bij terug opvangen ivm doorstekende stang)

Ik wilde na een paar minuutjes rust door met pushpress + V-grip pulldown maar er begon net iemand in het enige rack te squatten ondanks dat het superrustig in de gym was :mad:
Ik besloot even te wachten maar heb dus 15 tot 20 minuten op mijn reet moeten zitten nietsen. Gelukkig wat met de instructeur kunnen lullen.
Toen hij pleite was:

Pushpress in superset met pulldowns vanaf de 70kg set
10x20kg frontpress (warming up na tijdje niets doen)
4x60kg
3x70kg met veel moeite. Had weinig aan mijn legdrive door squats van gisteren dus het waren veredelde frontpresses...
5x60kg
5x60kg

V-grip pulldown
8x85kg
5x95kg
5x90kg

Op de planning stonden nog 2 oefeningen in superset maar de drive die ik na de eerste oefening nog had was volledig weg :(

Laatst bewerkt:
Jammer dat de dumbbells niet hoger gaan.

Had je niet aan die gast kunnen vragen of je even mee had kunnen doen? Je gaat toch niet 20 min wachten, desnoods ga je nog even curlen :D

Jammer dat de dumbbells niet hoger gaan.

Had je niet aan die gast kunnen vragen of je even mee had kunnen doen? Je gaat toch niet 20 min wachten, desnoods ga je nog even curlen :D
Hij had dat ding opgebouwd met zo een schuimpje enzo er omheen, zou teveel gedoe zijn elke keer :)

Ondanks wat kort, een erg sterke training weer!

Thnx :)

Vanmorgen PR op weegschaal: 85kg in adamskostuum, zal morgen minder zijn maar ik geniet er nu ff van :D

BW gains zijn goed, daar word je sterk van:p. Balen dat die dumbbells niet wat zwaarder gaan. Keertje overstappen ofzo? Plaats genoeg in amsterdam denk ik?

BW gains zijn goed, daar word je sterk van:p. Balen dat die dumbbells niet wat zwaarder gaan. Keertje overstappen ofzo? Plaats genoeg in amsterdam denk ik?
Er zijn wel stangetjes om op te bouwen (netjes 50mm spul maar die zijn lastiger om omhoog te wippen met je benen en weer op te vangen. Voor enkele setjes geen probleem maar met 8 korte sets vragen om blauwpaarse plekken :p

Bedacht me gisteren dat ik in afgelopen 1,5 jaar bijna 17kg aangekomen ben waarvan ongeveer 15kg VVM, ondanks periodes van 'stilstand' :D

Terug
Naar boven