MuscleMeat

Spelen met ijzer

Ohh jij hebt ook al zo een vervelend squatrek..:mad: Ik ook. Als ik onder parallel moet, dan raak ik die kl*te safety bars aan.
Dus dan moet ik er uit stappen.. Wat irritant is aangezien je maar 1 stap naar achteren hoort te zetten. Heb jij dat probleem ook of niet? Ik ben een stuk kleiner lol dus ik zit al dichter bij die safety bars. :p

• Topic Starter Topic Starter
Ohh jij hebt ook al zo een vervelend squatrek..:mad: Ik ook. Als ik onder parallel moet, dan raak ik die kl*te safety bars aan.
Dus dan moet ik er uit stappen.. Wat irritant is aangezien je maar 1 stap naar achteren hoort te zetten. Heb jij dat probleem ook of niet? Ik ben een stuk kleiner lol dus ik zit al dichter bij die safety bars. :p
Ik moet gelukkig wel echt full zitten wil ik de safety bars raken dus heb er helemaal geen last van. Kan me voorstellen dat het voor jouw lengte een stuk k*tter is (of we hebben een ander rack staan :p )

verstelbare spotters altijd handig :P

gefeliciteerd met je PR op de squat Twitchy!

Ik moet gelukkig wel echt full zitten wil ik de safety bars raken dus heb er helemaal geen last van. Kan me voorstellen dat het voor jouw lengte een stuk k*tter is (of we hebben een ander rack staan :p )

Volgens mij dezelfde. :p Volgens mij is alles daar van Technogym.

Ja lijkt me ook erg handig haha maar dat is er daar niet. Kan ook zo een mat aanschaffen van ongeveer 5 cm hoog, zoveel scheeld 't maar.

Thnx :)
Volgens mij dezelfde. :p Volgens mij is alles daar van Technogym.

Ja lijkt me ook erg handig haha maar dat is er daar niet. Kan ook zo een mat aanschaffen van ongeveer 5 cm hoog, zoveel scheeld 't maar.
Vragen of ze zo een ding willen aanschaffen inderdaad, desnoods een dikke plank hout ofzo :)

Te laag is ook niet chill, dat heb ik bij 1 van de 2 gyms waar ik train. Als je daar zou failen op een backsquat moet je hem echt nog een halve meter droppen denk :D

Ik zie het al helemaal voor me als je opgerold onder de barbell ligt en er nauwelijks meer onder vandaan weet te komen :roflol:

Upper body max effort

Tijd: 40 mins
Gewicht: 83kg
Bijzonderheden: 4 uur slaap gehad vannacht --> k*ttraining
Kon ook niet lekker liggen met benchen ivm spierpijn benen van gister.

Bench
10x20kg
5x60kg
2x80kg
1x95kg
Fx105kg spotter greep veel te vroeg in
Fx105kg futloos
Fx102,5kg + 3x102,5kg negatief
3x80kg paused
3x80kg paused erg zwaar WTF ???
3x80kg paused waarvan laatste fail --> over borst en buik naar beneden gerold...
Mooi k*t dus :(

Dumbbell rows voor het eerst een jaar ofzo
8x30kg
8x34,5kg
8x44,5kg (hoogtepuntje van de training, whoej... :rolleyes: )

Cable flies
8x15kg
6x17,5kg
6x15kg

Training om snel te vergeten, vandaar dit keer in kleine lettertjes...

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Iemand suggesties om het onderste gedeelte dus vanaf borst omhoog sterker te krijgen?

Laatst bewerkt:
Nice lock-out is dus verholpen?

Onderste gedeelte is gewoon borst zwaarder trainen, dumbbell press en wat negatief proberen inderdaad.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Bench
10x20kg
5x60kg
2x80kg
1x95kg
Fx105kg spotter greep veel te vroeg in
Fx105kg futloos
Fx102,5kg + 3x102,5kg negatief
3x80kg paused
3x80kg paused erg zwaar WTF ???
3x80kg paused waarvan laatste fail --> over borst en buik naar beneden gerold...
Mooi k*t dus :(

Training om snel te vergeten, vandaar dit keer in kleine lettertjes...

:trollface:

Laatst bewerkt:
Nice lock-out is dus verholpen?

Onderste gedeelte is gewoon borst zwaarder trainen, dumbbell press en wat negatief proberen inderdaad.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

:trollface:
Wahahaha! Die spoiler!

Paused reps blijven doen, negatieven en wat dumbbellpresswerk kan je misschien helpen...(zoals al gezegd!)

Op 4 uur slaap moet je ook geen wonderen verwachten bro. Zonde van de 105 tho.

Paused benchen, illegal wides, low bottom pin press etc etc

Wahahaha! Die spoiler!

Paused reps blijven doen, negatieven en wat dumbbellpresswerk kan je misschien helpen...(zoals al gezegd!)
Thnx, will do :)
Op 4 uur slaap moet je ook geen wonderen verwachten bro. Zonde van de 105 tho.
True maar het willen accepteren is een tweede... ;)
Ik ga een paar weken niet toppen en dan pak ik gewoon in 1 keer die 110kg :fire:
Paused benchen, illegal wides, low bottom pin press etc etc
Zal dit zeker doen, bedankt voor de suggesties.

Volgens mij klopt er geen **** van de weegschaal bij ons thuis, gaf gisteravond en vanmorgen 84kg aan en vanmiddag was dit nog maar 82 ofzo ???
Ik loop trouwens alsof ik op een foute parkeerplaats geweest ben, vreselijke spierpijn in mijn kuiten, billen en een beetje in mijn quads :p

Maargoed, vandaag alleen nog maar een rissoles op want vanavond onbeperkt spare-ribs :meal: :rocker:

Laatst bewerkt:
Volgens mij klopt er geen **** van de weegschaal bij ons thuis, gaf gisteravond en vanmorgen 84kg aan en vanmiddag was dit nog maar 82 ofzo ???
Ik loop trouwens alsof ik op een foute parkeerplaats geweest ben, vreselijke spierpijn in mijn kuiten, billen en een beetje in mijn quads :p

Maargoed, vandaag alleen nog maar een rissoles op want vanavond onbeperkt spare-ribs :meal: :rocker:

Damn nice! Eet smakelijk man!

Foute parkeerplaats, hahahahaa. die moet ik onthouden.

Terug
Naar boven