- Waardering
- 1.339
Bedacht me gisteren dat ik in afgelopen 1,5 jaar bijna 17kg aangekomen ben waarvan ongeveer 15kg VVM, ondanks periodes van 'stilstand'![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedacht me gisteren dat ik in afgelopen 1,5 jaar bijna 17kg aangekomen ben waarvan ongeveer 15kg VVM, ondanks periodes van 'stilstand'![]()

Don't worry, is nu weer een goede kilo lichter

Sweet!Thnx
Zag dat er inmiddels chains in de gym liggen dus lekker knallen met dynamic effort![]()

Sportschool gaat half 11 dicht doordeweeks dus het was niet zo laat hoorSweet!
Blijf trouwens wel versteld staan van jouw ritme... om die tijd zou ik van de slaap niks meer voor elkaar krijgen...![]()

Netjes, ook full of tot parallel?je zit qua squats eigenlijk bijna gelijk met mij
toevallig zondag 2 x130 gedaan. @ongveer 79kg
Netjes mantot full. en dan high bar natuurlijk. al was die 2e volgens mij net niet helemaal full
I know, hele idee achter powerliften is relatief sterk zijnBw zegt ook niet alles! WWE weegt ook niet heel veel maar is toch ook behoorlijk sterk!

Olympic squats zie ik als redelijk smalle tot medium stance, high-bar en rug redelijk rechtop tijdens gehele lift dus geen halve goodmorning wat je vaak ziet.Olympic squats zijn gewoon ATG of hoe moet ik dat voor me zien? Ziet er weer goed uit verder. Kom je weer wat meer aan trainen/eten toe?

Bw zegt ook niet alles! WWE weegt ook niet heel veel maar is toch ook behoorlijk sterk!
Dank jeJa idd! En ik weeg aardig wat met ik ben zo sterk als een natte krant!
mooie training gozert!