Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Foto

Met benchen kan ik ze helaas niet goed monteren maar gelukkig zijn er chains.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto

Thanks

Steaks gingen tot 300gr dus ben voor de spareribs gegaan. 3 enorme ribben op na een voorgerecht van flink ardennerham met fruit

Vreetzak!Steaks gingen tot 300gr dus ben voor de spareribs gegaan. 3 enorme ribben op na een voorgerecht van flink ardennerham met fruit
Serveerster moest lachen dat ik voor die derde rib nog steeds in aanvals-modus zat![]()

Het ging best lekker idd terwijl mijn instelling totaal niet voor PR's gaan was

Die heb ik vorige max effort upper body training ook net aan gehaald100kg bp paused?! Nice! Dan moet die 105 normaal er zoiezo wel inzitten toch?

Die heb ik vorige max effort upper body training ook net aan gehaald
Misschien voorbarig na 1 keer maar heb het idee dat die chains gewerkt hebben. Ondanks dat mijn voeding sindsdien op 'cutniveau' zit ben ik krachtiger geworden.
Begin volgende maand eens creatine bestellen![]()

Ik wilde 3 nette 'setjes' met 90% of meer van mijn 1RM maken. Stimulatie van de spieren > gewichten.superdude.jpg
Hoezo was je instelling niet om voor pr's te gaan, wat wil je anders op een max effort dag?

Misschien voorbarig na 1 keer maar heb het idee dat die chains gewerkt hebben.
Dat zal inderdaad wel ja

Die heb ik vorige max effort upper body training ook net aan gehaald
Misschien voorbarig na 1 keer maar heb het idee dat die chains gewerkt hebben. Ondanks dat mijn voeding sindsdien op 'cutniveau' zit ben ik krachtiger geworden.
Begin volgende maand eens creatine bestellen![]()
ThnxHeftig hoor 100kg paused bench!
Ook die dips vind ik behoorlijk hard maat![]()

Beetje van beiden. Ik kreeg mijn ene riem niet meer dicht, had ook het idee een tikje vetter te worden op 3300-3500kcals.Vanwaar die omslag dan? Geforceerd door omstandigheden of bewust?
Eet nu nog geen week op cutniveau met amper zuivel en merk dat ik al beter oog. Volgende week weer meer eten.Als je wat droger wilt worden raad ik bietensap aan. Dat drijft ook prima vocht af, verbeterd conditie.. Naja veel voordelen dus![]()