XXL Nutrition

Spelen met ijzer

• Topic Starter Topic Starter
Ik mag ook weer normale squats doen in nieuwe trainingsschema! :D
http://www.youtube.com/watch?v=dLy5xIjA6Z8
+1, is inderdaad een grote stap. Ik had de 120 er nog ff tussendoor gedaan, al is het maar 1 herhaling. Gewoon voor het gevoel eventjes. :D
Maar goed, als het zo in je schema staat en je hebt er geen problemen mee: :thumbup:
Ik denk dat juist dit grote verschil ervoor zorgt dat ik weinig moeite met de 2x95% heb omdat ik geen kans krijg te denken: 'shit zometeen wordt hij nog zwaarder' maar me alleen hoef te focussen op volle bak kracht zetten :p

Idd: NICE! :D

Eten gaat goed laatste tijd zie ik net:

4 december 79,5 in de middag
nu is dat zo een 82-83kg in de ochtend :D

Gelieve dit log in het vervolg troll- (en zzyz-fag) vrij te houden aub :D

Damn gast, 3kg in een maand is nice! Keep it up.

Ben ook aangenaam verrast :D

Stond een tijdje stil qua gewicht (niet in kracht gelukkig) maar nu lijk ik de stijgende lijn weer op te pakken waar ik gebleven was. Plak die eerste kilo's maar voornamelijk op mijn benen, snel die squat op 150+ zetten ;)

3 kg in een maand lijkt me wel wat veel..geen duidelijke vetstijging of dat je taille exponentieel is toegenomen..;)

Ik denk dat 1 of 1,5kg uit vocht/voedsel komt maar taille is gelijk en vetpercentage zover ik kan zien ook.
Pas bij 3kg/maand ga ik me zorgen maken, alles daaronder zit wel goed.

Ben ook aangenaam verrast :D

Stond een tijdje stil qua gewicht (niet in kracht gelukkig) maar nu lijk ik de stijgende lijn weer op te pakken waar ik gebleven was. Plak die eerste kilo's maar voornamelijk op mijn benen, snel die squat op 150+ zetten ;)

Big wheels! :heart:

Met flinke overgewicht flink hoge hakken aandoen en hele dag op lopen, goed zware rugtas mag ook ipv overgewicht.

Oh, ik dacht om net zo'n flinke kuiten te krijgen als ik!
Dan moet je wel flink hoge hakken dragen, een matig hakje verhult niks :p
Uiteindelijk geen tijd meer gehad voor kuiten, was al 1,5 uur bezig in totaal dus moest weg.

Squat workout

Gewicht: 82kg
Tijd: 1,5uur (ik hielp NewMe met de techniek uitleggen dus had lange pauzes tussen de sets)

Squat high-bar (80% van de reps waren full)
10x55kg
10x80kg
2x125kg
10x85kg
4x117,5kg (moesten er eigenlijk 3 zijn maar bedacht me dit pas te laat :p )
8x90kg
4x110kg
Ging erg makkelijk, 130kg 1RM was dus te behoudend ingeschat, volgende keer 135kg invullen.

Frontsquat (alles 100% ATG)
5x70kg
5x80kg
5x80kg
3x90kg
Gewicht en diepte was voor mijn benen geen enkel probleem maar had moeite met het vasthouden van de barbell. Afwisselen met gekruiste handen en 'clean' houding geprobeerd maar het voelde nog niet helemaal lekker.

Overhead Squats
5x20kg
3x40kg
1x40kg
Vrij easy, ben flexible zat maar toch gefaild op 60kg, 50kg en 45kg omdat ik ze niet gesnatched kreeg :mad:
Dit ga ik dus bij Sportquest oefenen volgende keer.

Laatst bewerkt:
Lol 80% van de reps waren full. Als je dan de 2 opwarm sets pakt zit je daar al bijna op :D

Voor de rest nice squat!

Lol 80% van de reps waren full. Als je dan de 2 opwarm sets pakt zit je daar al bijna op :D

Voor de rest nice squat!
Echt opwarmsets zijn het ook niet hoor, 2e set is maar 5% onder wat je normaal op 10reps kan als je naar het lijstje percentages/reps tov 1RM kijkt :)

Maargoed, die waren uiteraard allemaal full maar bedoelde natuurlijk de zwaardere sets incl. de 2x95% :D

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Wel lomp trouwens:

Ik vroeg iemand of hij mijn 3x40kg OH kon filmen met mijn telefoon.
Vorm was zover ik kan oordelen echt perfect en lekker diep. Uiteraard was ik vergeten de telefoon op filmstand te zetten dus zijn er 2 foto's waarop geen ruk te zien is :o

Weet iemand hier waar je magnesium (voor supplementatie) kan kopen en of er nog verschil zit in types hiervan?

Squats zien er goed uit kerel!

Leuk ook dat je met NewMe bent gaan trainen.

Terug
Naar boven